Aviotatuointi suunnittelussa tartteisin apua, isännän kanssa mennään naimisiin maaliskuussa ja mätchäävät kuvat ois tarkoitus ottaa.
Elikkäs suunnitelmissa olisi minulle oikeaan lapaluuhun pyöreähäkki josta on lennähtänyt perhonen vasempaan lapaluuhun.. Tähän välille tulis sellaiset "vauhtiraidat/pyörteet" joihin tulisi isännän nimi kokonaisuudessaan, ja siihen alle hääpäivän päivämäärä.
isäntä haluaa jotain rokahtavampaa kuin tyyliinsä kuuluu, mutta siihenkin tulee minun nimi ja hääpäivä.
haluaisin lisätä jonkin katkelman tai miete lauseen tuohon ja ajattelin kysyä vinkkiä jostain nätistä lauseesta johon tulisi viittaus ikuiseen rakkauteen. tekstille olisi tilaa tuo 10-15cm...
Kommentit (35)
Luin, että avantouintiin tarvit apuja:)
miete lause. pyöreähäkki. isäntä.
Laita koukeroisin kirjaimin vaikka, "sweet home"
Tai: alea jacta est
Vierailija kirjoitti:
Luin, että avantouintiin tarvit apuja:)
heh hehe.
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Isäntä pettää sinua kumminkin jossain vaiheessa.
On sitten mukava kun on pettäjäisännän nimi lapaluussa.
Ja vauhtiraidat:)
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Kyllä tässä olisi lähtökohtaisesti tarkoitus sitoutua lopun iäkseen, mutta me olemme ihmisiä jotka elää hetkessä eikä mieti jotain tulevaisuuden mahdollisia tratgedioita!.ap
0/5
Ei kukaan ole enää niin tollo tuossa vaiheessa, että töhertelee piirustuksia selkään.
diamonds kirjoitti:
Elikkäs suunnitelmissa olisi minulle oikeaan lapaluuhun pyöreähäkki josta on lennähtänyt perhonen vasempaan lapaluuhun.. Tähän välille tulis sellaiset "vauhtiraidat/pyörteet" joihin tulisi isännän nimi kokonaisuudessaan, ja siihen alle hääpäivän päivämäärä.
isäntä haluaa jotain rokahtavampaa kuin tyyliinsä kuuluu, mutta siihenkin tulee minun nimi ja hääpäivä.
haluaisin lisätä jonkin katkelman tai miete lauseen tuohon ja ajattelin kysyä vinkkiä jostain nätistä lauseesta johon tulisi viittaus ikuiseen rakkauteen. tekstille olisi tilaa tuo 10-15cm...
Viimeksi kun kävin varaamassa tatska-aikaa, liikkeessä oli sellainen noin kolmikymppinen mies suunnittelemassa koko kyynärvarren suuruista tatuointia. Päätarkoituksena hänellä oli peittää kädessä jo ollut isokokoinen naisen nimi. Ota siis vaan "isännän" koko nimi, mutta mieti valmiiksi, millä saat sen piiloon, jos ero tulee. Puolison nimen tatuointi nyt vain on ihan älyttömän huono idea.
Vierailija kirjoitti:
miete lause. pyöreähäkki. isäntä.
Laita koukeroisin kirjaimin vaikka, "sweet home"
Tai: alea jacta est
mitä tuo vieraskielinen tarkoittaa? ap
Minullakin on tatuointi esinahan alla.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei kukaan ole enää niin tollo tuossa vaiheessa, että töhertelee piirustuksia selkään.
Kyllä meilä on ikää 38 ja 47 että ei ihan eilisenteeren poikia olla. molemmat tietää mitä tahtoo. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä meilä on ikää 38 ja 47 että ei ihan eilisenteeren poikia olla. molemmat tietää mitä tahtoo. ap
No etteköhän te sitten itse tiedä senkin, mikä sitaatti parhaiten kuvaa juuri teidän ikuista rakkauttanne.
talon tiedottaja kirjoitti:
Minullakin on tatuointi esinahan alla.
Palstalla paljon puhuttu hakaristi?
"Rakkaus on ikuista, vain rakkauden kohde vaihtuu."
Eikö perhosen pitäisi lentää sinne häkkiin eikä toistepäin? Vai onko tuo sellainen että sopii varulta erotatskaksi?
Mitä jos vaan hankkisitte kultasepänliikkeestä jotkut samat kaiverretut riipukset kaulaan tms. ?
Älä. Sama mies yli 20-vuotta eikä kummallakaan ole tarkoitus erota. Tatuointejakin on molemmilla mutta ainoa asia mihin sanon ehdottoman ei:n on yhteinen tatuointi. Kuuluu samaan sarjaan kuin bänditatuoinnit. Harkitse vielä uudestaan.
Yäk.