Nainen antaisitko vastaantulevalle seksiä?
Jos mies tulee teitä vastaan hymyillen ja sanoo yhdellä lauseella että hän haluaa seksiä sinun kanssasi niin onko hänellä mahdollisuus tähän? Esim jotain tämmöstä: "moi, oot aika söpö... kiinnostaiskos sua seksi?" tai "kiva peppu sulla, pääsisinkö katsomaan sitä myös paljaana?"
Ja jos hänellä on mahdollisuus seksiin niin perustele että mitkä on vaatimuksesi
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktaa. Jos mies on fiksun näköinen, ei liian humalassa ja osaa kysyä asian selkokielisesti, niin jos tuon asian esittää baarissa 10 naiselle, niin aina yksi lähtee mukaan. Kokemusta on vajaan 200 kerran verran. Enää ei kyseinen juttu minua kiinnosta, mutta joskus kiinnosti. M42
Voi hyvinkin olla niin, että yksi kymmenestä baari-iltaa viettävästä naisesta on lähtenyt juuri seksiä hakemaan tai ei ainakaan lue pois sitä, etteikö seksi jonkun fiksun oloisen miehen kanssa kelpaisi. Baarit ovat tässä mielessä aivan omanlaisiaan paikkoja, siis niitä metsästysmaita ja metsästettävänä olemisen keitaita.
Olet oikeassa. Kirjoitinkin tämän lähinnä siksi, kun osa miehistä valittaa ettei saa millään seksiä mistään. Mielestäni taas mikään ei ole sen helpompaa nykypäivänä, kun naisetkin ovat "vapautuneita" nauttimaan. No ne ajat on minun osalta olleet ja menneet - keskityn haastellisimpiin harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika pettymys olla heteromies ja lukea tätä ketjua
Kuitenkin sinulla on alatyylin ilmaisuja naisille, jotka tuollaiseen suostuvat.
Vastaantulija on vastaanpanija. Fetissinsä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Saunomiseeni ei kuulu vastaantuleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei kannata ihmetellä naisten haluttomuutta satunnaiseen paneskeluun, kun seksiä haluava ja siinä aktiivinen nainen on, no, tiedätte kyllä, hyvin monen miehen mielestä. Ne tämän palstan "Neitsyys on lahja miehelle" -tyypit ovat ääripää, mutta ilmiö on kyllä olemassa.
Kunnon Nainen Ei Suostu Heti Ja Sellaisen Kanssa Ei Aleta Vakavaan Suhteeseen.
En siis itse ajattele näin, mutta ilmiö on kyllä todellinen. Selvimmin sen huomaavat kaltaiseni bi-seksuaalit, joilla naisten kanssa sänkyyn meneminen ei sisällä tällaisia latauksia.
Ajattelisin että kysyjä on avohoidossa oleva mt-ongelmainen ja mahdollisesti vaarallinen. Huutaisin apua ja juoksisin karkuun.
Gay fish kirjoitti:
Varmaan vetäisin turpaan. Mä en oo mikään seksilelu, vaan ihminen.
Käsittämätöntä että tällaiset väkivaltafantasiat saa yläpeukkua. Asialliseen kysymykseen voi asiallisesti vastata että ei kiinnosta. No harm done.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan soittaisin poliisin paikalle. Tuo on ahdistelua ap.Ja törkeää käytöstä.
Ei tuossa ole mitään rikosta, ei siis poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisihan kehotti tuossa alkuvuonna että pitää matalalla kynnyksellä soittaa hätäkeskukseen, jos joku mies lähestyy noilla aikein. Häke sitten päättää, reagoiko. Itse en soittaisi, jos mies häipyisi heti ehdotuksen tehtyään eikä vaivaisi enempää.
Huomaa, että miehet eivät koe pelottavaa ahdistelua ainakaan siiä määrin kuin naiset, kun tämä tuntuu niin vaikealta ymmärtää.
Nyt inhottaa mennä joulusaunaan kun ajattelen vastaantulevia miehiä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisihan kehotti tuossa alkuvuonna että pitää matalalla kynnyksellä soittaa hätäkeskukseen, jos joku mies lähestyy noilla aikein. Häke sitten päättää, reagoiko. Itse en soittaisi, jos mies häipyisi heti ehdotuksen tehtyään eikä vaivaisi enempää.
Huomaa, että miehet eivät koe pelottavaa ahdistelua ainakaan siiä määrin kuin naiset, kun tämä tuntuu niin vaikealta ymmärtää.
Poliisi kehotti soittamaan hätäkeskukseen jos kyse on seksuaalisesta häirinnästä. Asiallinen ehdotus seksin harrastamisesta ei ole häirintää sen enempää kuin vaikkapa veteraanipäivänä kerääjien ehdotus rahan lahjoittamisesta hyvään tarkoitukseen. Häirinnäksi muuttuu jos asiaan liittyy fyysistä koskettelua tai ei uskota kun toinen sanoo ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi kehotti soittamaan hätäkeskukseen jos kyse on seksuaalisesta häirinnästä. Asiallinen ehdotus seksin harrastamisesta ei ole häirintää sen enempää kuin vaikkapa veteraanipäivänä kerääjien ehdotus rahan lahjoittamisesta hyvään tarkoitukseen. Häirinnäksi muuttuu jos asiaan liittyy fyysistä koskettelua tai ei uskota kun toinen sanoo ei.
Paskat, seksuaalinen häirintä voi olla myös suullista tai fyysistä! Mitä jos joku äijä ehdottelee pikku tytöille kadulla jotain, eikö se mielestäsi ole seksuaalista häirintää? Kyllä selkeesti ihmisillä viiraa päässä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Gay fish kirjoitti:
Varmaan vetäisin turpaan. Mä en oo mikään seksilelu, vaan ihminen.
Käsittämätöntä että tällaiset väkivaltafantasiat saa yläpeukkua. Asialliseen kysymykseen voi asiallisesti vastata että ei kiinnosta. No harm done.
Ap:n "kiva peppu sulla, saisko katsella sitä paljaana" ei ole asiallinen kysymys vaan häirintää.
Tilanne toisinpäin, vastaukset toisinpäin :D Ja sit naiset kehtaa väittää et niiden seksihalut on samat kuin miesten. Maailman isoin vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Faktaa. Jos mies on fiksun näköinen, ei liian humalassa ja osaa kysyä asian selkokielisesti, niin jos tuon asian esittää baarissa 10 naiselle, niin aina yksi lähtee mukaan. Kokemusta on vajaan 200 kerran verran. Enää ei kyseinen juttu minua kiinnosta, mutta joskus kiinnosti. M42
Jepjep, "faktat" ovat aina luotettavimmat anonyymilla keskustelupalstalla. Luulenpa, että siellä peräkammarissa on ihan toisenlainen todellisuus, ellet sitten ole erikoistunut iskemään jotain lähipubin vakioruusuja siinä pilkun tienoilla.
No en todellakaan!!
Ei olis saumaa vaikka olis itse Bratt Pitt.
Mistä ihmeestä ap olet saanut päähäsi, että seksiä lähdetään harrastamaan vain sen takia että toinen sanoo että "olet söpö".
Pitäsin seksin ehdottelijaa täysin vastenmielisenä niljakkeena, joka jakaa itseään ympäriinsä, ja kaikki kaksjalkaiset kelpaa, strutsista tikapuihin. Ja sellaiseen ei kannata koskea edes pitkällä tikulla, koska tiedä minkä sortin hyppykuppaa siitäkin sais. Hyi helkkari! YÄK!
Vierailija kirjoitti:
Tilanne toisinpäin, vastaukset toisinpäin :D Ja sit naiset kehtaa väittää et niiden seksihalut on samat kuin miesten. Maailman isoin vitsi.
Oletko vähän jälkeenjäänyt vai mitä? Se, että nainen ei halua harrastaa seksiä jonkun random vastaantulijaäijän kanssa, ei tarkoita sitä, etteikö naisella voisi olla hyvinkin aktiivinen seksielämä oman kumppaninsa tai itse valitsemiensa kumppaneiden kanssa. Ja vielä rautalangasta: jos naiset eivät halua seksiä sinun kanssasi, se ei tarkoita sitä, etteivätkö he haluaisi sitä jonkun toisen kanssa.
Mä luulen, että naisten negatiiviset fibat johtuvat osin siitä, että he ovat koko ikänsä kuulleet kaikenlaista ehdottelua. Mä ainakin yhdistän aloituksessa mainitut kysymykset automaattisesti joihinkin pervoihin setiin, koska sellaiset ovat yleensä tuollaisissa merkeissä mua lähestyneet. Yleensä näillä miehillä on ollut jo muna kädessä valmiiksi. Harvemmin kukaan komea, kiinnostavan oloinen mies on tehnyt tuollaisia ehdotuksia ensimmäisessä lauseessa.