Millainen astiasto teillä joulukauttaukseen?
Meillä vanha arabian sarja. Pesen käytön jälkeen käsin.
Kommentit (22)
Mulla on vain yksi astiasto, Arabian Ruska.
Isovanhempien häälahja-astiasto jostain 1900-luvun alkupuolelta, vanhaa Arabiaa. Käsinpesu.
Ihan sama teema-kastehelmi-nachtmann setti mikä arkenakin.
Meillä on vain 1 astiasto. Jouluna on mm kangasservetit, katelautaset, pöytähopeaa jne.
Astiat koneeseen, hopeat pesen käsin
New Wave, V&Bltä. Ollut nyt parisenkymmentä vuotta juhlakattauksena. Pellavakangasservetit messinkisissä lautasliinarenkaissa ja Riedelin viinilasit. Aterimet on samat kuin arkenakin, Iittalan Piano-sarjaa.
Sama lautanen, juomalasi, haarukka, veitsi, lusikka ja kahvikuppi kuin muinakin vuoden päivinä. Asun ja vietän joulua yksin.
Mustavalkoiset taika-lautaset, paremmat juomalasit, aterimet on ihan samat kuin muulloinkin.
Mulla on simppelit valkoiset astiat sekä kotona että mökillä. Ne sopii arkeen ja juhlaan.
Rosenthal Studio Linen astiasto ja ruokailuvälineet
Vierailija kirjoitti:
Mulla on simppelit valkoiset astiat sekä kotona että mökillä. Ne sopii arkeen ja juhlaan.
Laseista vielä:
Mökillä on iittalan kekkerit lasit ihan arkikäytössäkin. Kotona on juhlaan marketin jalallisia laseja ja jonkin verran perittyä ultima thulea.
Merkistä ei ole tietoa, kaupasta ne on ostettu. Meillä ei katsota sitä lautasen merkkiä, vaan sitä mitä lautasella on. Ruoka ei maistu sen kummemmalta oli astiaston suunnittelija kuka tahansa
W&B Azul, kristallilasit hopeiset ruokailuvälineet. Astiasto onneksi kestää konepesun😻
Ranskalaisitalialaista tyyliä aina.
40v vanha Arabian posliiniastiasto
Vanha sini-kultareunainen arabia, ja uutena ostettuja lomonosovin verkko-sarjan astioita/lautasia, myös lomonosin toista sarjaa sini-kultareunaisena. Arabiat pitää pestä käsin, lomonosovit konepesu.
Arabian ruiskukka-aiheinen astiasto ja Iittalan Ultima Thule-lasit.
Katan itselleni ihan arkisesti arabian arctican ja tiskaan käsin kuten aina muutenkin.