TOUKOKUISET PINOON!!! :)
Huomenta! :)
Ihana, aurinkoinen sää. Tänään menen Hillan kanssa kunnolla ulkoilemaan. Eilinen meni remontissa ja ehdittiin ulos vasta viiden jälkeen, eikä aurinko enää oikein lämmittänyt.
Hilla nukkuu ekoja päikkäreitään, joten lähden suihkuun. Oikein mukavaa päivää. :)
GALLUP: Antakaahan niitä kauneudenhoitovinkkejä, että saisin vähän hehkua hipiään. :) Onko muilla tätä rupsahtamisongelmaa? Taidan olla ainoa... :)
-syöppö&hilla-
P.S. Missä luuraa nimimerkki Kaisun tyttö???
Kommentit (26)
Kiitos vielä kerran onnitteluista ja kiitos kauneusvinkeistä. :)
Varasin eilen ajan ihonpuhdistukseen, se on tosin vasta 1.4. Ajattelin että voisin käydä vaikka parin kuukauden välein, kun toi mun iho on tuollainen murkkuikäisen iho, johon ei näköjään kotihoidot tehoa. Kampaaja on ensi viikolla. Kohta siis kauniin(pan)a. ;)
Elina taisi kysyä, joko on entiset mitat. Taidan olla aika hyvin alkupainossa, mutta mahassa on vähän enemmän löysää kuin ennen raskautta. Ehkä enemmän sellaista selluröpöä on tullut pyllyn päälle, kun en ole liikkuunut entiseen malliin. Sitten, kun remppa on valmis, lähden tanssitunneille. Siihen asti pitää tyytyä kotijumppaan ja vaunutteluun.
Nyt pitää leikkiä Hillan kanssa. Moikka! Ai niin, menemme huomenna tutustumaan tuohon läheiseen päiväkotiin, hui.
Moi!
Äsh tätä konetta,ku temppuilee. Koitetaas josko nyt antais kirjottaa...
Ekaks suursyömärille hurjasti onnitteluja!!!
Se oksutauti löysi sit tiensä meillekin,harmi :( Tais tarttua virtuaalisesti,ku täälläkin niin moni sitä on sairastellu... Pyykkikone saa laulaa yhtenään,kun eihän noi pienemmät pysy paikoillaan vaikka kipeinä ovatkin ja sit vaan,hups oksennus tulee just siihen missä sattuu oleen ilman ennakkovaroitusta.
Mutta palaillaan,kunhan taas ollaan iskussa...
Missäs aurinko luuraa tänään? Aivan ihania kelejä on ollutkin. Viikonloppu meni meillä vähän plörinäksi, kun mies toipui siitä vatsataudista. Neiti oli liki syömättä pari päivää (poikkeuksellista meidän suursyömärille) ja joi vain maitoa. Lisäksi kakkasi löysiä pahanhajuisia kakkoja. Taisi siis kärsiä myös taudin, mutta onneksi lievänä.
Eilen käytiin koko perhe hiihtolenkillä niin, että mies kantoi neitiä uudessa Deuter-rinkassa. Hyvin meni ja neiti hihkui innosta. Ollaan menossa parin viikon päästä Saariselälle ja sielläkin ois tarkoitus neidin kanssa hiihtää. Siellä pitäisi olla käytössä ahkiokin, jota aiotaan myös kokeilla. Mummikin lähtee mukaan, joten välillä voidaan vuorotella hoitovuoroissa. Odotan jo innolla reissua.
Kauneusgallup:
Mä olen kauhean laiska kauneudenhoitaja. Vähän ripsiväriä ym. yritän sutia joka päivä, vaikka en koiralenkkejä pitemmälle kotoa lähtisikään. Se vähän piristää. Mun iho on ihan kaameassa kunnossa raskauden ja imetyksen myötä. Jotain tarttis sille tehdä. Ja ryppyjäkin alkaa selvästi tulla, kun kolmekymppiset uhkaavasti lähestyy (parin vuoden päästä). Paino on kyllä pudonnut sitten raskauden. Itse asiassa imetys (?) on verottanut niin, että paino on jopa pari kiloa vähemmän kuin ennen raskautta.
Muakin on alkanut jo nyt ensi syksy kauhistuttamaan. Tyypilliseen tapaani menetän yöuneni jo nyt, vaikka pitäisi kaiketi nauttia tästä hetkestä eikä kannattaisi stressata tulevaa :-) Neiti joutuu todennäköisesti tarhaan elokuussa (meillä on tosi vähän perhepäivähoitajia asuinalueella) ja kauhistuttaa, että miten siellä pärjää. Itsehän menen taas töihin jo toukokuun puolivälissä. Mies jää kuitenkin vielä koti-isäksi kesän yli, joten kesällä mun ei tarvitse huolehtia - pärjäävät kyllä. Mutta syksyllä sitten joutuu luottamaan vieraan hoitoon ja vielä varmaan aika suuressa ryhmässä. Ja pitkien arkipäivien jälkeen tavallista kotielämää jää neidillekin sitten tosi vähän. Miten ihmeessä sitä jaksaa?
Mutta nyt annan tilaa muiden jutuille! Mukavaa viikonjatkoa kaikille toukovauvoille ja äideille.
Bamse ja neiti 9.5.
aamukävelyt jo käyty ja lounas syöty..meillä herättiin tänään jo enne seittemää.. Meillä iskä yövuorossa niin neiti aamulla havahtuu kuuden aikaan kun yks tulee kotiin..vuorotyöläisen ihanuuksia. Toisaalta nyt on jo niin valosaa aamulla, et sekin voi pienen herättää..mene ja tiedä.
Nooralla ( alampa minäkin kirjoittaa tytön omalla nimellä=)) näkyy yläikenessä pieni valkoinen piste! liekkö sieltä vihdoin hammas tulossa ylös..eilen en vielä sitä huomannut.
Joku kyseli tuosta kunnosta ja kiloista=) noo, sanotaan, et puntarille en uskalla mennä eli ylimääräistä vielä on..aika lähellä kuitenkin lähtöpainoa ( jota sitäkin oli n.5kg liikaa) tuntuu vaan että paino junnaa paikallaan. Mekin kyllä käydään ainakin kerran päivässä tunnin kävelyllä ja herkut jätetään yhdelle päivälle.. pitäisi varmaan itekki alkaa tekemään joka ilta niitä vatsalihaksia. mahan kohdalla jokin ylimääräinen makkara, kun on =)
Mehiz ja Noora melkein 10kk
Ja painosta, no sitä tuli taas oliko 21 tai 22 kiloa ylimääräistä, 1 viikko synnytyksen jälkeen oli hävinnyt 12 kg, 4 viikkoa myöhemmin 16 ja 2 kk myöhemmin ne kaikki 22 ja nyt olen 4 kg miinuksella lähtöpainosta. Eikä mitään ole tullut tehtyä, suklaata ja sipsejä vain herkuttelen turhan usein. Vielä saisi hävitä semmonen 5 kg niin olisin tyytväinen =)
Hyvää päivänjatkoa kaikille!!
Upea ilma on tosiaan! Mekin ollaan vähän käyty kävelemässä ja kahvittelemassa. Ja tein heräteostoksen, talvikengät meidän neidille ensi talveksi. Myyjä vakuutti että ne on sopivat ensi talvena, ja tuntui kyllä ihan asiantuntevalta... Gore-texistäkin joutuu aika paljon maksamaan, ja nämä olivat puoleen hintaan niin päätin ostaa pois. Toivottavasti mahtuvat sitten. Koko oli 21.
Ninni-pinni: meilläkin laatikoiden ja kaappien tyhjennys on tällä hetkellä parasta puuhaa. Keittiössä Linnea saa tyhjentääkin alimman laatikon, jossa on vaan jotain pakasterasioita, mutta ei se tunnu tyhjennysviettiä täyttävän... Meillä yöt tuntuvat menevän parempaan suuntaan, viime yönäkään en muista imettäneeni kuin kerran. Voi olla että toinenkin kerta oli, koska aamulla Linnea oli vieressäni oikealla puolella kun muistin jättäneeni sen vasemmalle nukkumaan. No, kaksikin on sadasti parempi kuin vielä viime viikon 5-8! Voikohan se vielä tämän ikäisenä lopettaa yösyönnit itsestään? Miten muilla? Ehkä unikoulua ei tarvii edes pitää... Vaikka nyt kun sanon (kirjoitan) näin niin ensi yönä meillä tietenkin taas heräillään...
Kauneudenhoitovinkki, jonka olen itse ajatellut ehkä jopa toteuttaa: Kannattaisi varmaan nyt käydä vahauttamassa säärikarvat, kun niidenhän täytyy olla kasvanut jonkin(!) aikaa ennen kuin niitä voi vahalla irrottaa. Mulla on ainakin saaneet kasvaa todella jo " jonkin" aikaa... ;D
Nautin vielä hetken rauhasta ennen kuin Kisuseni tuolta heräilee. Aurinkoista illan jatkoa kaikille!
äitikisu & Linnea-" Kisu"