Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, ensi vuonna opiskelijat jotka asuvat yhdessä töissä käyvän kumppanin kanssa, joutuvat muuttamaan erilleen

Vierailija
15.12.2016 |

Ihan oikein parikymppisille kakaroille. Ei siinä iässä kuulu vielä asua yhdessä, parikymppinen on liian nuori avoliittoon. Oppiipahan kakarat, että eivät ala leikkimään kotia. Aikuisten (25v+) opiskelijoiden puolesta tietysti harmittaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita! Loppuupahan niidenkin loisiminen! Muahahahaha!

Vierailija
2/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki kommuunit, missä vain osa käy töissä, saavat alkaa elättää toisiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Ihminen joka meinaa opiskella kolmikymppiseksi lienee melkoinen turhake yhteiskunnalle. Parhaat työvuodet menevät nenä kiinni kirjassa.

Vierailija
4/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias opiskeleva mieheni asuu kanssani minun omistamassani asunnossa. Kerrotko vielä miten hän joutuu muuttamaan pois kun on nyt jo yleisen asumistuen piirissä koska minä omistan asunnon?

Me hyvätuloiset opiskelijoiden puolisot pystytään kyllä maksamaan kämppämme kuten tähänkin asti ja pienituloisen työssäkäyvän kanssa asuva opiskelija saa ensi vuonna yleistä asumistukea ihan normaalisti. Ainoa mitä tuo uudistus aiheuttaa on se, että turha rahan lapioiminen perheille jotka pystyvät itsekin maksamaan oman asumisensa loppuu.

Vierailija
5/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-vuotias opiskeleva mieheni asuu kanssani minun omistamassani asunnossa. Kerrotko vielä miten hän joutuu muuttamaan pois kun on nyt jo yleisen asumistuen piirissä koska minä omistan asunnon?

Me hyvätuloiset opiskelijoiden puolisot pystytään kyllä maksamaan kämppämme kuten tähänkin asti ja pienituloisen työssäkäyvän kanssa asuva opiskelija saa ensi vuonna yleistä asumistukea ihan normaalisti. Ainoa mitä tuo uudistus aiheuttaa on se, että turha rahan lapioiminen perheille jotka pystyvät itsekin maksamaan oman asumisensa loppuu.

Että parikymppisenä olet aivan ihan itse asunnon säästänyt, haha salli mun nauraa.. 

Vierailija
6/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia linjauksia tulossa.

Eihän elatusvelvollisuutta voida määrätä esim. kämppisten välille tai soluasunnossa olevien, joten odotettavissa on monta "äkillistä eroa" opiskelijapariskuntien välillä.

Vierailija
7/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla parikymppisten avoliittoja vastaan? Jos sinä olit parikymppisenä liian kypsymätön sitoutumaan vakituiseen parisuhteeseen, se ei tarkoita että kaikki muutkin ovat.

Vierailija
8/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että se että toinen hankkii eri asunnon vaikuttaa mitenkään. Sinne ei ole pakko viedä yhtäkään kalustetta tai vie vain näön vuoksi muutaman. Jatkaa sukista samalla tavalla muuten. Ja lisäksi esim minä kun "muutin" miehen kanssa tukien takia erilleen sain soskusta ihan kunnolla rahaa että sain kalustettu uuden asunnon kun omani olin nakannut pois yhteen muuttaessa. Asuttiin silti saman katon alla ja tuet juoksi ja sain kivan määrän extraa soskusta. Win win I say.

Vierailija
9/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia linjauksia tulossa.

Eihän elatusvelvollisuutta voida määrätä esim. kämppisten välille tai soluasunnossa olevien, joten odotettavissa on monta "äkillistä eroa" opiskelijapariskuntien välillä.

Hahhaa, mekin ollaan avopuolisoni kanssa kelan yms silmissä vaan kämpiksiä. Kun kumpikin kieltää, mistä ne muka saa selville. lol, ihan turhaa

ps. 2 kymppiset ei ole kakaroita enää, äidinkö helmoissa pitäisi vielä olla?

Vierailija
10/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että se että toinen hankkii eri asunnon vaikuttaa mitenkään. Sinne ei ole pakko viedä yhtäkään kalustetta tai vie vain näön vuoksi muutaman. Jatkaa sukista samalla tavalla muuten. Ja lisäksi esim minä kun "muutin" miehen kanssa tukien takia erilleen sain soskusta ihan kunnolla rahaa että sain kalustettu uuden asunnon kun omani olin nakannut pois yhteen muuttaessa. Asuttiin silti saman katon alla ja tuet juoksi ja sain kivan määrän extraa soskusta. Win win I say.

Ei tolkku mitä touhua.. En kehtaisi mainostaa ääneen täällä tälläistä kusetusta. 

Vierailija
11/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulet vielä kehuskelemaan tuollaisella, voi luoja mikä tunari.

Ensin viet toisten kukkaroista rahaa, sitten bonuksena hankaloitat toisten asunnonsaantia ja kirsikkana kakun päällä: Koet itsesi niin oikeutetuksi toimintaasi, että kehuskelet sillä jossain vauvapalstalla!

huvittavaa. :D

Vierailija
12/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun lapsen takia yleisen asumistuen piiriin, eli en saa opiskelijan asumislisää muutoinkaan. Ei silti muutettu miehen kanssa erilleen opintojeni takia. Että hahaa vaan ittelles.

Vierailija
13/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tolkku mitä touhua.. En kehtaisi mainostaa ääneen täällä tälläistä kusetusta. 

Onko sulla hajuakaan kuinka moni opiskelija tekee juuri noin? Tai asuu samassa mutta kieltää olevansa yhdessä? Suomessa opiskelijat on ajettu niin ahtaalle että pakko keksiä keinot.

Vierailija
14/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin joutuu? Tytär asuu omistamassamme asunnossa ilmaiseksi, poikaystävä kustantaa laskut. Ihan jees diili heille.

Vierailija
15/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vahingoniloa muuten kannattaa harkita vielä pariin otteeseen. ..seuraavassa kulmassa se voit olla sinä.

Vierailija
16/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulet vielä kehuskelemaan tuollaisella, voi luoja mikä tunari.

Ensin viet toisten kukkaroista rahaa, sitten bonuksena hankaloitat toisten asunnonsaantia ja kirsikkana kakun päällä: Koet itsesi niin oikeutetuksi toimintaasi, että kehuskelet sillä jossain vauvapalstalla!

huvittavaa. :D

En ole tehnyt mitään laitonta tai väärää. Aikoinaan kun näin tehtiin niin tukien jne takia oli hieman pakko hankkia oma asunto vaikka sielä vietin aikaa sen verran kuin hain postit. Hankin vain sinne käytettynä ja ilmaiseksi muutamia tavaroita jotta kukaan ei pääse natkuttamaan että en sielä asu.

Vierailija
17/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hajuakaan kuinka moni opiskelija tekee juuri noin? Tai asuu samassa mutta kieltää olevansa yhdessä? Suomessa opiskelijat on ajettu niin ahtaalle että pakko keksiä keinot.

Tuo ei ole se keino! Ihmisellä pitää itsellään olla tietyt rajat, pitää tietää mikä on oikein ja mikä väärin, pitää ymmärtää oman toimintansa aiheuttamat seuraukset ja olla aiheuttamatta vahinkoa toisille.

Ihan perusjuttuja, älä varasta, älä vahingoita toista, kunnioita muita ihmisiä.

Vierailija
18/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että parikymppisenä olet aivan ihan itse asunnon säästänyt, haha salli mun nauraa.. 

Mun mies on 23, itse en ole. Ja toki on asuntolainaa vielä mutta lyhennyksiin ei saa asumistukea enkä toki tarvitsekaan kun on niihin varaa. Vastikkeisiin ja korkoihin voi saada asumistukea mutta emme saa minun tuloistani johtuen, ja kuten jo kirjoitin emme tarvitsekaan.

Vierailija
19/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein parikymppisille kakaroille. Ei siinä iässä kuulu vielä asua yhdessä, parikymppinen on liian nuori avoliittoon. Oppiipahan kakarat, että eivät ala leikkimään kotia. Aikuisten (25v+) opiskelijoiden puolesta tietysti harmittaa.

Terve, tässä yksi  työssä käyvän kumppanin kanssa asuva opiskelija. En aio muuttaa erilleni miehestäni koska asumme omistusasunnossa jonka lainasta kumpikin maksaa puolet. Yhteenlasketut nettotulomme mitä luultavammin ylittävät sinun vuosittaiset bruttotulosi joten luonnollisesti en tarvitse Kelan apua asumiseni maksamisessa joten leikin onnellisesti kotia vielä ensi vuonnakin.

Mä olen sitä mieltä että vahingonilo tuollaisesta asiasta kertoo että sulla on vakavia pitkäaikaisia psyykkisiä ongelmia.

Tuollainen pakkomielteinen spämmääminen ei ole normaalia käytöstä eikä  enää näin pitkään jatkuttuaan edes huono vitsi.

Vierailija
20/35 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole se keino! Ihmisellä pitää itsellään olla tietyt rajat, pitää tietää mikä on oikein ja mikä väärin, pitää ymmärtää oman toimintansa aiheuttamat seuraukset ja olla aiheuttamatta vahinkoa toisille.

Ihan perusjuttuja, älä varasta, älä vahingoita toista, kunnioita muita ihmisiä.

Ja en ole mitään noista tehnyt. Olen vain hakenut tukia joihin minulla on täysi oikeus. Kunnioitan muita ihmisiä enkä ole koskaan vahingoittanut ketään. Lisäksi olen maksanut tukeni aikojen saatossa ihan varmasti takaisin nimim.5500e puhtaana käteen nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän