Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥KESÄKUUN KERTUT MAANANTAI 13.3♥♥

13.03.2006 |

huomenet kaikille :))

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Ja kauniit ilmat ne vaan jatkuvat :D KOko viikonlopun paistoi aurinko ja näyttäis jatkuvan tänäänkin :)

eilen kävin vaan aamupäivästä lukemassa ja vielä ennen nukkumaan menoa mutta kun en silloin ekalla kerralla kirjoittanut niin tiesihän sen etten kerkeä koneelle uudestaan koko päivänä :S

kävin taas eilen aamulla kirppiksellä shoppailemassa/rentoutumassa ;) ja taas jäi käteen ihania lasten vaatteita :D tällä kertaa LÖYTÖ oli: Reimatecin sydvesti 0.50¿ koska lipassa oli sisäpuolella pieni tahra :)JEE

Luulin että tää aamu alkaa hyvin...mutta tuossa 7.45 soi puhelin...soittivat neuvolasta että mun neuvolalääkäri on tullut kipeeksi ja joudun nyt varaamaan terveyskeskuksestä keskiraskauden tarkastuksen :((

♥tekisköhän ne ultrauksen siellä samalla??? jos pyytäisin...

viikonloppuna oli sen verran hiljaisen puoleista ;) että taidan käydä hakemassa noita kysymyksiä tähän mun viestin perään :)) jos kukaan nyt kysynyt mitään...

sekavaa tekstiä taas mulla :/

eilen kun menin nukkumaan alkoi masussa taas repimään tuolta sivuilta niin että piti taas keskittyä hengittämiseen...

sitten kun löysin asennon issä ei tuntunut nii pahalta tuli aivastus (ainiin mekin ollaan täällä muuten nyt räkätaudissa :() ja sattui aiwan mielettömästi...vaavikin potkas masussa...tais pelästyä äitin aivastusta...

nyt haen lissää kahvetta...jos en taas palaakkaan heti niin kaunista maanantain alkua kaikille mammoille!

p.s." 7.6.06" nyt tuut kyllä kertoilemaan mitä sulle kuuluu...jookos :)

krisse,tytöt ja Aurora/Allu rv26+2

Vierailija
2/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh mimosalla kakat vaipassa...en nyt kerkee laittamaan kysymyksiä suoraan tähän... joten laitan linkin viikonlopun keskusteluihin

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6678558&p=2&tmode=1&smode…

-k-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt ennen tulla pinoutumaan kun neiti heräilee, kuuluu kyllä jo leikkivän huoneessaan mutta niin se tekee joka aamu. Ei ihan heti tarvi itse nousta ja tytsy herää :) Tänään ei kyllä viittiny kölliä pitempään kun on niin ihana auringonpaiste ulkona, tulee oikeen energinen olo vaikka tätä flunssaa vielä onkin mutta helpottamaan päin onneksi jo. Masukin herätteli jo tunti sitten että koitas äippä nousta!

Tänään on kyllä sellanen fiilis että kevään kunniaksi tekis mieli pestä ikkunat mistä muuten KYSYMYS: että miten paljon teette/uskallatte tehdä kotitöitä?

Mä teen oikeestaan aika paljon vielä. Mut mattoja en kanna ulos enkä tampaa niitä, se on miehen hommaa. Usein kyllä imuroin ja pesen lattiat ja pyyhin pölyjä. Mitään raskaita en uskalla kantaa tms tietysti nyt esikoista on nosteltava (kevyet hmmmm....oiskohan 11kg).

Mä oon tässä vaan alkanut pohtimaan mkissä vaiheessa olis syytä rauhottua? Mielestäni kyllä huilailenkin päivän mittaan. Ja eiköhän oma kroppa ilmota jos touhuaa liikaa...

Kaupungilla kierreltiin pe ja la ja sen kyllä huomas! Huonekalukaupoissa ei enää ois jaksanu millään pysyä pystyssä/kävellä, että se loppuraskaus on nyt koittanut ja tuntuu verottavan vähäsen voimia. Loppuviikolla oli muutenkin niitä ihme-kipuja kun tuntu että mahansivulta tai nivusesta ois vetänyt suonta! Onkohan se mahdollista??! Levolla kyllä meni ohi,

Viime yönä näin kaameeta unta että musta oli tullut ihan hirveä läski,hih. On kyllä tota painoa päässy jo kertymään mutta eiköhän ne aikanaan lähde.

Nyt pitää mennä aamupuuron keitolle ja saada pikku-neiti kiinni päivänrytmiin mutta keväistä päivää kaikille kertuille :)

queen ja masuasukki rv28+3

Vierailija
4/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ollaan taas ihan virkeenä. Nousin tossa kl.700 kun ei enää nukuttanut. Taas on ihan ylienerginen olo! :)

Eilen mekin sitten ulkoiltiin. Mentiin rantaan ja siitä vähäsen jäälle. Ai,että kun oli ihana ilma. En olekaan ollut ulkoilemassa sitten marraskuun jälkeen. Pitääkin kokeilla toisen kerran tällä viikolla jos ei tule kipuja.

Tää viikko onkin mulla aika kiireellinen. Tänään mennään hakemaan sitä vauvan sänkyä. Huomenna mennään sinne synnytysvalmennukseen synnärille. Keskiviikkona on sitten muuta. Ja torstaina on äippäpoli. Viikko menee varmasti nopeasti!

Oma masu: Vaavi on vähäsen rauhoittunut. Ei varmaankaan pääse enää niin paljoa möyrimään kuin ennen. Edelleen se on poikittain ja paukuttaa kylkeen. Kylki on ihan hellänä ;)

Mä luulen,että se yrittää kääntyä kun se kellii tossa poikittain. Ei ole vain päässyt kääntymään vielä. Mielenkiintoista tämä odotusaika.

Nyt pitää yrittää etsiä se vauvasänkyfirman nimi,että sais varattuu sen sängyn. Ja hakea ehkä ekstra kupponen kahvia!

Lilli81 29+0

Vierailija
5/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih... Viime yönä vielä 23.30 siivoilin kaappeja... Mies oli yövuorossa eikä telkkaristakaan tullu mitään ja vähä lipsahti tuo siivoilu...

KOTITÖISTÄ: Mä teen kyl kans kaiken muun paitsi mattojen kannot/tamppauksen. Imuroinnista on tullu pakkomielle hyvässä mielessä... Tiskauksen jätän miehelle, työnjako selvä. Nyt kyllä lelujen keräily alkaa tuottaa inhottavia tuntemuksia... Just kattelinki et toi aurinko armotta paljastaa ikkunat ;)))) Ja poika painaa about 15kg, sitä painavampaa en oo tainnu nostella...

Napura tuntuu kovista äänistä reagoivan aika ilkeillä kovilla potkuilla. Ja nukkuminen rupee oleen mahotonta. Mies saakin varautua ku löysin hyvän asennon sen selkää vasten ja jalka nostettuna lantiolle ;) Niinku pahaa tekis nukkua lähekkätä, tavallisesti nukutaan selät vastakkata...

Ja liikkeet tuntuu vaan vasemmalla puolella ja tosi alhaalla. Nytki innostu monottamaan niin et tuntuu et kohta putkahtaa ulos ;))

Pitää rueta vahtaamaan tota uutta ykkösen sarjaa nii on jotain " aamurutiinia" äitilläki....

Suhmura ja Napura 27+4 ja poika 12/03

Vierailija
6/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun sairaskertomus jatkuu...

eli siis viimeksi olin kovien kylki/ alaselkä kipujen takia naistenklinikalla osastolla.piipaa autolla lähetettiin sinne peijaksesta.

se oli siis su-ma. kivut jatkuivat kotona ja sinnittelin muutaman päivän kunnes oli pakko lähteä. tällä kertaa jorviin. ottivat heti sisään.

pääsin ultraan missä kuvattiin munuaiset ja virtsaputket.

sieltä sitten virtsajohtimesta lötyi laajentuma mikä meinaa tukosta. eli virtsa ei pääse kunnolla kiertämään. alunperin jo naistenk. epäiltiin virtsakiviä mutta minun näytteeni olivat puhtaat. yleensä ne aiheuttavat pientä veren määrää virtsassa. ultralla ei saatu näkyviin tukos kohtaa joten alettiin epäillä että kohu painaa sinne että nesteet ei kulje.

ainoa hoitokeino on tehdä selästä reikä munuiaseen ja laittaa sinne katetri minkä päässä sitten pussi mihin pissa valuu.. kuvitelkaa minkälaista loppuraskaus olisi. kusipussi selässä... huomenna on tarkastus ultra ja jos ei tilanne ole ultassa muuttunut niin..... en tiedä.. pahalta tuntuu edes ajatella. hyvä puoli tässä nyt on se että kivut olivat eilen poissa.... täytyy nyt toivoa että ne ensiksi luullut kivet olisivat poistuneet.

vauvalla on kuitenkin kaikki hyvin ja hän on saanut extra paljon huomiota lääkäreiltä jotka ovat ultranneet todella paljon...pieni laiheliini tosin ja hieman liian alhaalla ollut alusta asti mutta näillä eväillä jatketaan.

Krisse missä kirppiksellä olet käynyt.?... olisi mukavaa itsekkin v.loppuisin niissä pyöriä. täällä martinlaakson suunnassa ei vain ole mitään.

Vierailija
7/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on mahtava keli, aivan ihana. On tullut itsellekin oikein kevät-fiilis kun vkl ollut niin mahtavat kelit!

Kotitöistä kyseltiin, niin mulla on kyllä niitä haluja tehdä kokoajan jotain, erityisesti kaappien siivous on pop ja kaikenlainen pienten tavariden järjestely. Imurointi sensijaan on kokonaan pois mun repertuaalista, en pysty imuroida yhtään heti alkaa supistella ja koskea muutenkin masuun. Samoin on ollut pakko lopettaa lattialta tavaroiden noukkiminen, maha tulee kipeäksi jos kyykistelen tai taivuttelen lattialle...tosin oon kehittänyt ihan oman keinon, eli varpailla poimin tavarat ja nosta jalalla ne ylös että yllän sitten kädellä ottaa sen varpaistani. Lapsia tämä naurattaa kovasti :D.

Mutta pesänrakennusvietti on kyllä päällä ja mua ahdistaa ihan sanoinkuvaamattomasti kun tiedän että on vieläkin kaappeja jotka EI OLE järjestyksessä...huvittavaa, sillä normaalisti olen sellainen että päällisin puolin pitää olla suht siistiä mutta kaapit on mulla se mihin vain työnnön kaikki eikä siis yhtään haittaa että ne on ihan kauheassa kunnossa.

Eilen vouhkasin miehelle että palkkaan hinnalla millä hyvänsä siivoojan meille että saan mielen rauhan! Mies taas lupasi kunnostautua siivouksissa että rauhottuisin. Ikkunat pitää pestä ja mä en pysty sitä kyllä tekemään ja miestä en meinais raaskia laittaa siihen hommaan meillä kun noita ikkunoita on sellainen kasa että voi vee!

Enpä tiedä onko ollut mistää ruokahimoista täällä kyselyä mutta mulle on tullut ihan älytön himo tuoremehuun ja nimen omaan Brazil merkkiseen. Voisin juoda litratolkulla sitä, mutta kun sokerien takia sitä ei saisi juoda kun max lasin tms..Muuten ruoan suhteen on nyt ihan " normaali" vaihe, ei tee erityisesti mitään mieli. Ja kuten jollain muullakin oli niin täällä myös tulee hirmu ähky jo aika pienestäkin määrästä ruokaa! Ja se ähky olo ei mene ohi millään, silloin tuntuu että pitää päästä maaten että helpottais edes vähän.

Nukkuminen on alkanut olla nyt tukalaa, selällään en pysty enää nukkua, meinaa " taju lähteä" , kyljellään tarviin tyynyjä polvien väliin ja mahan ja patjan väliin ja tuntuu että joka käännöksen jälkeen herään ja joudun taas asetella tyynyt. Yöllä myös pissattaa ja hikoiluttaa. Kivaa!!

Edelleen kyselen onko kukaan täällä olevista käynyt 3d/4d ultrassa ja jos on niin missä? Ja millä viikolla olisi paras aika käydä siellä?

Vauva potkii kovasti ja on kyllä niiiiin ihanaa olla raskaana!

t. mariadee 24+3

Vierailija
8/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas loistanut poissaolollani -> tuntuu ettei mitään tapahdu elämässä niin ei huvita kirjoittaakaan ;)

7.6.06 toivottavasti et joutuisi se pissapussi selässä olemaan!! Kovasti tsemppiä kamppailujesi kanssa.

Martsarin vieressä on sunnuntaisin siin Varistossa iso kirppis. Siel on paljon lapsille aina kampetta ja hyvää sellaista. Siin Sinooperin jne viereisessä talossa.

Oma (.) ei ihmettä. Kasvaa ja suurenee ;D Potkuja ja liikkeitä tuntuu miltei koko ajan, eli melkoisen vilkas tapaus taitaa tulla =)

Nälkä on alkanut hellittää -> eli tähän asti on pitänyt syödä koko ajan mut nyt voi syödä normaalisti, eli muutaman tunnin taukokaan ei enään tee pahaa tai tule kamlaa kaaottista näläntunnetta. Jospa siis hetkeks tosiaan ruokahalu tasaantuis..

Mutta juu, taidan mennä aamutoimiin. Koko pvälle riittää tekemistä -> torstaina mennään siis sinne ROomaan (viimein, ihanaa) ja sitä ennen ajattelin siivota asunnon kauttaaltaan, silittää vaatteet matkalle mukaan ja laittaa hiuksiin väri jne. Huomen on koko pvä täynnä ohjelmaa ja huomen ei kerkee. Ja keskiviikolle ei viitsi kaikkea jättää ku on esikoisen jumpat ym silloin. Mutta pidemmitä löpinöittä siis touhuamaan ennen ansaittua lomaa ;D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Jos en ehdi touhuiltani ennen ens viikoa tulemaan niin sitte ensi viikkon =)

MArieela kera Palleron 25+1

Vierailija
9/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meidänki pesue palaillut hiihtolomalta ja yrittää kovasti pinnistellä mukaan normaaliin elämään. :)))

Viikko sitten torstaina tai perjantaina oon käyny täällä viimeksi lukemassa, joten pihalla ollaan kaikista jutuista, mutta kyytiin vielä päässee... ;))))

Me oltiin siis perheellä viikko Helsingissä. Täältä pohjoisen pikkukylän näkökulmasta kaikki kulttuuritarjonta ja muu ois vaatinu koko loppukevään! :))

Käytiin lasten kanssa koluamassa Kiasma, Sealife ja Serena+ lasten teatterinäytöksessä kattomassa Poika ja Tähti. Aikuisten makuun päästiin sitten Kiasman lisäksi Ateneumissa ja leffassa kaksin kattomassa Geishan muistelmat. Ja Shoppilua, tuhlailua, ulkona syömistä, sisarusten kanssa hauskanpitoa... :))))

Olo on virkku ja kevät tuntuu kevyeltä kaiken kivan jälkeen! Hauskaa vain, että näen yöt unia reissusta! Eikä ne oo painajaisia... :)) Painajaista tosin oli palata tänne tuppukylään ja avata paikallislehden vaitusosasto: Yksi valittaa möykkyisestä tiestä, toinen ulkomaalaisesta naapurista ja kolmas yksityisen päiväkodin tuomasta eriarvoisuudesta... Kuvitelkaa: Meidän kylällä asuu muutama vietnamilainen ja YKSI tummaihoinen - ja sekös häiritsee. Ja kunnan kehnoon päivähoitotarjontaan saadaan vihdoin tasoa yksityisen uusissa tiloissa toimivan päiväkodin myötä - ja taas valitetaan!

Leikittelin tuossa ajatuksella, että pantais nuo valittajamummot Itikseen menevään metroon kera kaikkien muslimien, juutalaisten, romanien ja tummaihoisten... Samat muorit, jotka ruikuttaa lähikaupan ahtaudesta (On vasta remontoitu, tilava ja väljä.), vois sitten survoa ruuhka-aikaan sinne ostarin käytäville kaikkien tuupittavaksi... :)))))

Oon asunu ikäni Oulussa ja nyt reilut neljä vuotta täällä tuppukylällä. Kiivaasti odotan tonttia Oulusta tai mikä vielä parempaa: Jos mies sais töitä etelämpää, lähempää mun sisaruksia! (Kadehdin teitä, e-suomen Kerttuset! :))) )

Välillä kun pääsee sisarusten luo lomalle kaiken kivan touhun ja tohinan keskelle, niin jaksaa näitä tiukapipoja vähän paremmin! :))

Oma napa voi harvinaisen hyvin: Koko viikko oltiin kävellen liikenteessä ja olo on kevyt ja hyvä. Selkä ei oo vaivannu juurikaan, suonikohjut vähän. Supistellutkin on ihmeen vähän. Jatkuispa tämä euforia edes vähän vielä! :))) Ja vauva potkii tosi kovasti kylkiluihin. Maha on korkeella ja närästää. Hyvää närästyksessä on se, ettei tee mieli syödä oikein mitään, joten painokin pysynee kurissa paremmin. :))))

Nyt lähen kiskaisemaan muksuille toppavaatetta niskaan ja kävellen ruokakauppaan! Ihana auringonpaiste ja hohtavat hanget!

Eilinen oltiin miehen ja sen sisarusten perintömökillä Oulujärven rannassa ottamassa arskaa ja lumikenkäilemässä ja makkaroita paistelemassa. Tuntuu, ettei saa touhuamisesta ja auringosta tarpeekeseen! Täällä sisällä ei voi vielä touhuta, vaikka mieli tekis, kun ensin pitää tuo rempaa saada valmiiksi. Mutta Sitten! :))))

Tulipahan tekstiä koko lomaviikon eestä! :))))))))))))

Miona 27+5

Vierailija
10/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lueskella pitkästä aikaa teidän kuulumisianne. Meillä on ollut töissä niin mahdoton kiire, etten ole varmaan kuukauteen ehtinyt koneen ääreen omille " asioille" , ja sama juttu on iltaisin kotonakin!!! Pitäisi varmaan kyllä ruveta ajattelemaan vähän itseäänkin ja masuvauvelia, ettei ihan liikaa tulisi rehkittyä! Toisaalta taas, aika rientää ja juuri havahduin miettimään, että parin kk:n päästä sitä ollaan jo äippälomalla!!!!! =)))))

Minulla on raskaus onneksi sujunut ihan hyvin. Vähän alkaa masu olla normaalijutuissa tiellä, esim. kengän nauhojen solmiminen on välillä aikas vaikeaa.... Närästystä ja kylläisyyden tunnetta on täälläkin ja kyljistä repii aina silloin tällöin, mutta kun rauhottuu paikalleen ja on puolimakaavassa asennossa, niin onneksi helpottaa.

Mutta nyt täytyy lähteä tuon esikoisen kanssa piirtelemään. Ollaan kotona, kun pojalla oli eilen illalla kuumetta ja ajattelimme, että parempi pitää huilipäivä, että menisi sitten paremmin ohi. Nyt poika on kyllä aivan oma vilkas itsensä eikä kuumeesta ole merkkiäkään! Mutta kuten sanottu, ihan hyvää tämä vapaapäivä tekee minullekin!

Hyvää alkanutta ihanan keväistä viikkoa kaikille KERTUILLE JA TOKI MUILLEKIN!!!!

T.susse 26+3 ja vilperipoika reilut 3 vee

Vierailija
11/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lääkärillä käynnillä alkoi tämä viikko. Poika ollut puolikuntoinen koko viimeviikon ja viime yönä lähti kuume nousemaan ja tokaluokkalainen retkotti sitten meidän välissä koko yön.

No nyt on lääkekuuri ja onneksi oon itekki saikulla ni voipi herra sairastaa rauhassa.

Oma napa voi paksusti välillä potkii tosi lujaa kylkiin ja liikkeet tuntuu selvästi navan yläpuolella.

Täytyy tästä lähteä kohta siivoilemaan ja ulkoilemaan. Ihanan lämpöinen ilma taitaa olla viimein kevät tulossa!

Kysymys: helsingissä missä hyviä kirppareita mistä saisi vauvanvaatteita?

Jee huomenna lähden kokeilemaan Ninni78:n kehumaa bailatinimamaa, pitävät kuulemma huomisen aamutunnin.(ninnille tied.)

Tänään näin vanhan lukiokaverin, jolla oli 10 pv vanha poikavauveli..olipa söpöä..

toisaalta pari kuukautta vielä aikaa itselleen ja yritän nyt nauttia tästä ajasta täysin siemauksin!

aurinkoista päivänjatkoa!

Vierailija
12/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonlopun ihan tolkuton nuha. Reilu viikko sitten mulla todettiin se poski- ja otsaontelotulehdus. Söin siihen lääkekuurin. Nyt tosissaan perjanataina alkoi taas järkyttävä nuha. Niistää saa koko ajan. tuntuu että koko nenä tippuu kohta päästä. On meinaan aika hellä ja punainen tuosta jatkuvasta niistämisestä. Selviäisi nyt tästä räkätaudista enne perjantaita. Perjantaina lähdemme nimittäin viikoksi Ylläkselle. Mun ei kyllä tarvi ottaa minkäänlaisia suksia edes mukaan.

Torstaina oli lääkäri supistelujen takia. Paikat ihan ok, mutta todella supistusherkkä kohtu kuulemma on, joten lääkääri kielsi turhan rehkimisen. No mä sitten kokkailen muulle porukalle ruokaa, kun he hiihtelevät tai laskettelevat tai jospa lojuisikin koko viikon kylpylässä....

Mulla tuli viikonlopun aikana häpyluu todella kipeäksi. Käveleminen ja kaikki tärähtely sattuu ihan kunnolla. Onko muilla tällaista jo?? Ja kestääkö tämä nyt sitten koko loppuajan? Toivottavasti ei! Ja selällään makuu alkaa olla mahdotonta. Tuntuu, että happi loppuu...

Iloista viikkoa kaikille!

Bombo ja " kurre " rv 26 tasan

Vierailija
13/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakko ylistää tuota aurinkoa minunkin. Ihanaa! Ei jaksaisi enää tätä pukemista yhtään ja toppavaatteetkaan ei enää kauaa mahdu päälle. Tosin eipä taida kaapissa olla kevättakkiakaan joka mahtuisi¿

Minä kanssa teen ihan tavalliseen tapaan kotitöitä. Mulla on vähän se ongelma, että en osaa hidastaa tahtia, vaikka selvästi pitäisi: maha tulee helposti kipeeksi etenkin alavatsasta ja häpyluun seudulta, kun touhuaa liikaa. Sitten on liikkuminen ja välillä jo paikallaan olokin vaikeeta. Ei kyllä onneksi juuri supistele, joten ei kai tässä mitään hätää ole.

Mulla sujuu toistaiseksi nukkuminen hyvin. Vielä on pystynyt nukkumaan selällään ihan ilman ongelmia. Onneksi, nimittäin eilenkin touhukkaan päivän jälkeen masu oli kipeä ja ainut hyvä asento selällään. Yön aikana kaikki tukala olo hävisi, mutta nyt kun on istunut töissä aamupäivän (eikä siis touhunnut edes mitään fyysistä), alkaa jo selkää jomottaa ja alavatsaa kiristää liikkuessa. Mitähän tästä vielä tulee ennen kesäkuuta? Ei tosiaan kiehtoisi mikään pitempi lepoloma, en oikein ole sellaista makailijatyyppiä ; ) Ja esikoinen (1,5 v) pitää sitä paitsi iltaisin ja viikonloppuisin huolen, että touhua riittää!

Täällä masuvauva on toistaiseksi perätilassa, joten potkuja tulee lähinnä tuonne ihan alas. Joskus jonnekin muuallekin, mutta kylkiluut saa yleensä olla rauhassa!

Keväistä viikkoa kaikille!

Katalin 27+3

Vierailija
14/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamu ... kunhan ensi itsensä sai ylös...

Olin taas bailatino-tunnilla ja hauskaa taas riitti. Tälläkertaa tuli vähän jo hikikin, kun tehtiin välillä nopeampaan tahtiin... ja askelkuviotkin alko juurtua päähän. Sanoivat siellä, että paljon on ollut kyselyitä noista tunneista, joten eiköhän kohta ryhmätkin ala suureta. Nyt meitä oli huimat kolme möhömahaa. Torstai-aamuna meinaan mennä seuraavan kerran :)

Sitten meninkin koirun kanssa pienelle lenkille... ja lounaaksi kevyttä tonnikala-salaattia... ...enköhän sitten illalla taas retkahda mässäilemään kaikkea hyvää. Ihan mieletön makean himo! Tekis mieli suklaata kokoajan.

Voi kun ofotan kesää, että pääsis rannalle!

Joku kyseli kotitöistä: Itse teen lähestulkoon niin kuin ennenkin, mutta esim. astianpesukoneen mies saa tyhjentää kun tuo kumartelu ei ole jotenkaan hirveän mukavan tuntuista.

Ninni rv 24+5

Vierailija
15/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tuli äitiypakkaus! piti heti soittaa miehelle, joka onneksi pääsi töistä hakemaan sitä. en siis yksin ilman autoa sitä mitenkään olisi saanut kotiin, kun en olisi varmaan jaksanut edes kaupunkiin kävellä. viime vuoden pakkaus tuli, ihania vaatteita! ja haalarikin oli ihan hyvä, vaikka aluksi en missään nimessä halunnut ko. haalaria. on se kuitenkin parempi kuin esikoisen haaleankeltainen, josta en yhtään tykännyt. tuli kuitenkin sitäkin käytettyä. mutta on koko aamun ollut tuon pakkauksen ansiosta iloinen olo, vaikka onkin taas supistellut.

muutenkin olo on ollut aika huono viime päivät. en ole saanut kunnolla nukuttua varmaan viikkoon. mikään asento ei ole hyvä. no, kyljellään pystyy nukkumaan, mutta vähän väliä pitää kääntää kylkeä, eikä se ole helppoa. poikakin on ollut flunssassa ja yskii hirmuisesti. onneksi muuten kuitenkin ihan hyväkuntoinen, ei ole ollut kuumetta ja jaksaa leikkiä iloisena.

viime yönä syntyi kaverille tyttö! onhan tuota jo odotettukin, viimein viikolla 42+0 syntyi. saa nähdä milloin pääsee pikkuista ja äitiään katsomaan... siis että milloin jaksaa ottaa vastaan, en kuitenkaan halua tuppautua heti, jos ei vielä jaksa. mutta ajatuskin pienestä tytöstä saa hymyilemään :)

kotitöistä on ollut täällä puhetta. imurointia en uskalla tehdä, ettei ala supistelemaan. fiiliksen mukaan olen jotain kotihommia tehnyt, tehnyt ruokaa ja järjestellyt kotia ja pölyjä huiskulla pyyhkinyt. pyykkäyksen voin muuten hoitaa, mutta miestä tarvitsen auttamaan, kun pitää kellarista kantaa märät pyykit ylös kuivumaan.

mukavaa alkuviikkoa kertuille!

gabriela rv 26+3

Vierailija
16/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bombo:Viimeksi kun olin lääkärillä hän kyseli,että onko häpyluu ollut kipeä. Ei ole ollut. Mutta vakuutti,että kyllä se kipu sieltä vielä tulee ennen synnytystä. Sulla on näköjään jo se alkanut. Ei voi kun varmaan suihkutella lämmintä vettä kipeään paikkaan.

Olen voinut aivan erinomaisesti. Täälä olen jo tänään siivoillut ja tehnyt vauvanvaate inventaariota. Pessyt kans niitä samlla. Pakkasin vaavillekin jo synnäri laukun valmiiksi. Nyt sitten ajattelin alkaa pakkaan itsellenikin laukkua pikkuhiljaa. Ettei sitten tarvitse panikoida jos tulee kiirus jossain vaiheessa.Eihän tässä mulla ole enää kuin noin 10 viikkoa h-hetkeen! Tiedän,että olen hätähousu,mutta tuntuu jos en niitä laita niin saan stressin. Ihmeellinen olento tämä odottava äiti! Mies eilen ihmetteli,että kuinka mulla voi olla noin kiire saada kaikki kasaan. Se ei aina meinaa ymmärtää mun painikointia.Eilen aloin sanomaan,että pitäis se vauvan istuin käydä hakemas jos se ei haluaa hakee sitä itte viime tipassa. Että sellasta!

Lilli81 29+0

Vierailija
17/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselin tossa viimeviikolla että tietääkö joku miks tuteissa on viimeinen käyttöpäivä? Ja voiko niitä käyttää käyttöpäivän jälkeen?

Ajattelin kysästä uudestaan kun en saanut silloin vastausta.

Vierailija
18/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]itse kun asustelen täällä Vantaan tikkurilassa on mulle lähimpänä Vantaan suurkirpputori (toisella nimellä Minttutien kirppis). on ihan alle kilsan päässä :)

Aloittelijalle pari vinkkiä ;)

kirppikselle kannattaa mennä heti aamusta (eli olla siis heti paikalla kun aukeaa)

aikaa kannattaa varata ainakin pari tuntia jos menee isolle kirppikselle ja ottaa sitten ihan rennosti tuo kattelu siellä (mun mielestä mikään ei oo ärsyttävämpää kuin se että joku ukko siinä koko ajan hoputtamassa että " joko mennään" ja " älä nyt joka tavaraa käy läpi"

tästä syystä käyn tuolla nykyään yksin

rahaa mukaan ennemmin liikaa kuin liian vähän! viimex mulla loppu rahat kesken ja kyllä harmittaa vieäkin se ihana tikru hoitolaukku minkä ois saanu 3eurolla :(

mun mielikuvan mukaan helsingissä ois hyvä toi vallilan makasiinit...ja iso paikka on myös tuo kehäkirppis2...kummassakaan en oo käynyt moniin vuosiin tosin kun on tuo oma iso kirppis tuossa melki naapurissa

kahvin hakuun->

-k-

Vierailija
19/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]oltiin tuossa taas ulkona kun on siellä vaan niin mahtava keli

ihanaa kun kaikki on niin energisiä ja jaksaa tehdä kaikkea kivaa

itekkin eilen järjestin kaikki tyttöjen pienex menneet vaatteet ja lajittelin ne ja sain aikaiseksi 2 isoa laatikollista tyttöjen vaatetta ja 1 pojalle...kas kun sain huomata miten paljon on tullut osteltua pojallekkin vaatetta jo vaikka onkin 2 tytöä :))

no tuliskohan se poika jo...

mies on vaan edelleen sitä mieltä että tämä vauva on viimeinen :((

mutta varmasti aion nuo vaatteet säästää siinä toivossa että joku kaunis päivä saadaan vaaveja lisää...

tutin päivämäärästä...en tiennyt edes että niissä on tommoisia eli oon varmasti käyttänyt tutteja joissa päivämäärä on jo " vanhentunut" ...

nyt heipat taas...

-k-

Vierailija
20/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivää kertuille. Kävin tänään katseleemassa ja ostamassa vauvalle vaateita. Olen siis vuosia vuosia haaveillut että kun sitten oma tulee niin sitten ostan omalle .. No! Se ei ollut yhtään kivaa vauvanvaateita katsella ja hyvpistellä. Mieli oli maassa en tiedä miksi lähinnä itketti ja sit vähän miehelle puhelimeen tirautinkin. Olihan ne nättejä mut en tiiä mikä nyt mättää. Tänhän piti olla kivaa eikö? Tänään yksin shoppailu ei ollut ainakaan.:( No sainhan minä " tuhlattua" sen reilu 60 essoa. Vittu kun mättä nyt ! Ja onhan nuo kivoja mm. farkkuhaalari ja bodyjä. Unipusseja katsoin kahta eri mallia. Pikkasen häiritsi se ajatus kun ei tiedä kumpi tulee niin koitin valkata sellasia että voin laitaa kummalle vaan. Seuraavalle ostomatkalle otan varmasti miehen mukaan. Yhessä kaikki on mukavampaa. Tänään mennään halemaan mun työkaverilta lainaan vauvalle sänky. Saavat pois omista nurkistaan, vintille se meillä kyl viel menee pitkäksi aikaa.. Hei ihan ku toi auringonpaste herättäs muakin eloon. Enään ei vituta yhtään niin rankasti ku sillo kun tulin koneelle. Tää on hyvä tapa purkaa, näemmä.

Kevättä kohti. pikkumyymamma&nasu 24+3