Eräs ollut lääketieteellinen testi-ihminen
Jo lapsuudesta saakka. Tietenkin papereilla joku mt-ihminen, jotta päästään käsiksi. Ainoastaan salaa on päästy käsiksi, koska ei oikeasti mt-ihminen. Tällaista tapahtuu ah demokraattisessa Suomessa. En minäkään uskoisi, jos kerrottaisiin, joten ei haittaa vaikka moni todellakin ajattelisi olevan mt-horinoita.
Kehoittaisin vaan kysymään muutaman asian jos epäilee jotain?
Onko asioissa joitain seikkoja, jotka eivät täsmää?
Onko henkilön ympärillä outoa kohua ja liikehdintää. Tirskahdus miksiköhän.
Syyllisiksi ja motiiveiksi verhoillaan ja sabotoidaan muita juttuja, mitä moni ei tajua sabotoiduiksi tai järjestetyiksi. Voih kun useampi olisi vain vähän fiksumpi täällä Suomessa.
Kommentit (15)
Tuo pitää paikkansa. Ja kun joudut lääketieteen hampaisiin muutut aina vaan sekavammaksi.
Minä tunnistan itseni tekstistä, minua ollaan vainottu, haluan vain että vainoaminen loppuu
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää paikkansa. Ja kun joudut lääketieteen hampaisiin muutut aina vaan sekavammaksi.
Poliittinen kannanotto, en hyväksy
Kun häkkiin joudut, siellä pysyt. Lopulta ihmisoikeutesi on viety, etkä jaksa välittää siitäkään. Olet vain mt-tapaus, jolle naureskellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun häkkiin joudut, siellä pysyt. Lopulta ihmisoikeutesi on viety, etkä jaksa välittää siitäkään. Olet vain mt-tapaus, jolle naureskellaan.
Minun numerot ei tarjoa tuollaista
Jaksamista. Jo pelkkä tyyli ilmaista itseä ja ÄO, saattavat johtaa lääketieteelliseksi testihenkilöksi joutumisen. Ketään ei kiinnosta ihminen itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Saa tehdä aikamoiset numerot jos minusta rupeaa tekemään tuollaista, kehoitan kumminkin olla tekemättä minusta numeroa
En usko, kirjoitin yllä olevan numero sanan ja olin lähettämässä viestiä ja tarkistusnumerona minulle tuli 999. Ei todellakaan kannata viedä minua häkkiin, olen Taivaan isä!
Ja yhteentoista viellä! Nyt kyl kaikki tuomitsijat! Lääkkeet naamariin!
Olli Rehn presidentiksi tai ei mitään!
Vierailija kirjoitti:
Selvä.
Eskitsoa
5/5