Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**MAALISKUISET Uusi viikko ja uudet kujeet ma-ti**

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6668837&p=2&tmode=1&smode…

Tossa taas alkuun edellinen pino. Tänään olisi sitten se päivä jolloin esikoinen syntyi eli 41+1. Suurempia merkkejä ei kyllä ole havaittavissa. Illalla jo suututti sen verran että teki mieli tehdä reklamaatio jollekin, eihän tämän näin pitänyt mennä...

Vauvoja oli taas sadellut kiitettävästi, ONNEA kaikille nyyttinsä noutaneille! Minäkin voisin jo omani hakea.

Isäntä on tän viikon lomalla joten eipä taida tästäkään lomasta olla mulle suurta hyötyä, vauvakin varmaan syntyy vasta kun mies menee töihin. Onpas taas negatiivista tilitystä, huoh!!!

Tänään viel neuvola, katotaan saanko jo Porvooseen lähetteen vai käynkö äitiysneuvolassa vielä vikkolla 45...

Supistuksia odotellessa lähden nauttimaan hiljaisuudesta, tyttö nukkuu ja isäntä lähti kahville!

Kati 41+1

Vierailija
2/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=teal]Myötätuntoni KATJUSKALLE, alkaa varmasti olla tukala ja kypsä olo! Saapas nähdä miten itelle käypi...

Kiitos kaikille, jotka kommentoivat KIINNITTYMISASIAA! Huojensi mieltä, mutta silti vähän jännittää tämän päiväinen ultra, että mitä se lääkäri siellä sanookaan... Mies ei pääse mukaan, niin miehen veljen vaimo sitten lähtee käyttämään. No, niitä kuulumisia sitten myöhemmin.

ONNEA KAIKILLE TUOREILLE VANHEMMILLE!!!

Saapas nähdä miten meillä tuo ISYYSLOMA menee, kun mies on opiskelija. Peruspäivärahaahan saa hakea, vaikka saiskin opintotukea. Ei varmaan kuitenkaan pysty yhtenäistä lomaa pitämään, mutta pitää koittaa sitten vaikka parilta jaksolta hakea rahaa. Onneksi ei ole täysi viikko, vaan max. 4 koulupäivää tässä jaksossa. Onko muiden perheissä opiskelijaisiä?

Mukava lukea synnytyskertomuksia ja vauvakuulumisia tässä omaa odotellessa. Ei vielä mitään merkkejä, että synntys ois lähellä. Paitsi että rinnat alkaneet vuotaa vähän. Voi olla melkoista siivoa sitten vauvan synnyttyä, jos ruutaa ihan älyttömästi ;)

Mukavaa päivän alkua mussukoille ja toivotaan paljon uusia syntyneitä tällekin viikolle!!!

~cadavera&muru~ rv38+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Täälläkin edelleen yhdessä kasassa, ei siis eilinen kävelylenkki tuottanut toivottua tulosta. Sain vaan nivuset kipeiksi ja jalat oli illalla kuin tukit :(

Pitkää pinnaa [b]Katjuskalle[/b]! Meidänkin esikoinen syntyi juuri noilla viikoilla, että toivotaan, että illalla sullakin olisi nyytti kainalossa... bd

Meillä tänään ohjelmassa [b]S[/b]iivousta, IKEAreissua, kaupassa käyntiä ja [b]S[/b]aunaa! Saa nähdä, tapahtuuko sitten seuraavana yönä mitään... Huomenna taas neuvola!

ONNITTELUT vielä kerran kaikille onnellisille, joilla vauva jo kainalossa! Ja mahdollisimman mukavaa kärvistelyä muille![/color]

[color=green]-Kateellinen[/color] [color=orange]monkey rv. 38+5-

Vierailija
4/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon IHAN p*askana ja täynnä tätä odotusta! Ajattelin Katjuskaa, että varmaan oot päässy jo laitokselle;=( Sulla on kumminkin reilu viikko enemmän ja voin vain kuvitella miltä musta tuntuu ens viikolla...

Mites Caddie ja Minttulia? Ootteko vielä yhtenä kappaleena?

Eilen tuli maisa71 kuvia mahasta...mietin onko tää joku vitsi...missä vauva? Miksi toiset pääsee noin pienellä mahalla ja itelle kasvaa metri eteen. Siis maisa nauti olostasi on aika ainutlaatuista!!

Ke neuvola, joten sinne asti kärvistellään nyt ainakin. Liikkuuko muilla vielä vauvat mahassa? Mulla todella hiljaista. Rakkoon vaan sattuu kokoajan ja kaikki kumartelut tekee kipeetä alavatsaan;=(

Pinja 39+6

Vierailija
5/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olleet vähän samat aatokset kun Cadaveralla: siis neuvolassa sanottiin että vauvan pää ei ole vielä kiinnittynyt. Ja oon sitten aatellut, että ei se sieltä ihan äkkiä sitten ainakaan tupsahda.

Hassua on ajatella, että mulla on periaatteessa tänään se päivä, mistä eteenpäin vauva voi synty milloin vaan. Oon kyllä jotenkin aika varma, että menee vielä huhtikuun puolelle. Ihan niinkun olin varma siitäkin, että tulokas on poika - tosin lääkäri oli vähän eri mieltä...

Kattelin tuossa taas syntyneitten listaa. Eipä ollut montaa, jolla mennyt yli lasketun ajan! Tietysti onhan kuu vasta puolessa mutta kuitenkin.

Täällä jatketaan masun kasvatusta ja syödään urakalla suklaata :)

Neena rv 38+0

Vierailija
6/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni niin nopsaan vieraitten kanssa, että ei paljoa ehtinyt kurkkia syntyneitä. Näemmä myös ikäviä uutisia oli joukossa. Mä oon herkistynyt nyt vasta loppuraskauden myötä ja täällä niin hyvistä kuin huonoistakin uutisista on kyyneleet silmissä.

CADAVERA, meidänkin vauvalla on opiskelijaisä, ja olen kuvitellut, ettei oo mahdollista saada mitään tukia. Peruspäivärahan saaminen taitaa riippua myös mun tuloista vai riippuuko? Niin, ja ei ainakaan vielä viime viikolla ollut vauva kiinnittynyt kun sitä olit viikonloppuna miettinyt. Alaspäin on menossa, ja siitä kyllä ihan konkreettisena todisteena välillä tuntuu siltä että halkean kahtia...

Nyt ei tällä erää muuta, meen kattomaan leffaa ja nautiskelemaan sohvalla löhöilystä kun sain jo imuroituakin reippaasti. Ehkä sitten ulkoilemaankin, ihana auringonpaiste taas tänäänkin :)

-Aranja, 37+5 mutta sekin jo riittäisi...-

Vierailija
7/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikkoja siis kasassa täydet 40+0. Tulin just neuvolasta, eikä mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Sain uuden ajan torstaille, mutta vannoin, etten aio silloin enää neuvolassa naamaani/ masuani näyttää... Katotaan vaan!

Eipä kyllä esikoinenkaan maailmaan tulostaan etukäteen vinkannut, verinen vuoto alkoi rv 40+1 ja muutaman tunnin päästä säännölliset supistukset. Seuraavana päivänä poika oli maailmassa. Olin aamupäivällä vielä käynyt asioilla ja kävelyllä ilman mitään ennakkoaavistusta tulevasta... Eli toivoa on.

Turvotus on kyllä aivan kamala. Taas oli tullut lisää painoa muutamassa päivässä 400g ja sormet ei enää taivu mihinkään. Ja nytkin kun kirjoitan tietokoneella, sormenpäät puutuu. Raivostuttavaa! Muuten olo onkin sitten ihan hyvä. Vähän alaselkää jomottelee, mutta ei riittävästi. =)

Joka tapauksessa ONNEA TAAS KAIKILLE UUSILLE VAUVANSA SAANEILLE!

AliisaS + Edvard rv 40+0

8/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kovin ahkera kirjoittelija ollut,viestejä tulee luettua kyllä ahkerammin.Varsinkin nyt,kun uusia vauvauutisia tulee joka päivä.=) OIKEIN PALJON ONNEA taas kaikille vauvansa saaneille!

Täällä yhä kärvistellään,vaikka olin ihan varma että ei mene laskettuun aikaan asti. Laskettu oli siis eilen.Kipeitä suppareita tulee melkein päivittäin,on tullut jo pari viikkoa,mutta aina kun olen jo lähdössä kassi valmiina,ne loppuvat..=( Limatulppa irtosi kai lopullisesti viime to,kun tuli veristä limaa ja pitkään jatkunut kellertävän liman tulo loppui siihen.Mies oli talvilomalla viime viikon ja oli suunnitellut,että jatkaa sitten lomaa isyyslomana,mutta tänä aamuna oli lähdettävä vaan kiltisti töihin.Minä en jaksa enää edes toivoa,että tämä vauva syntyisi tällä viikolla,varmaan menee yli sen 14vrk ja sitten käynnistetään...Se pelottaa eniten,sillä olen kuullut niin kauheita juttuja käynnistetyistä synnytyksistä ja kun mulla on tuo vanha sektioarpi,niin sen repeämisvaara suurenee huomattavasti käynnistetyssä synnytyksessä.Toivottavasti alkaa siis kuitenkin itse toimimaan tuo kohtu.Minulla aikaisemmat synnytykset on menneet niin että 1. alkoi rv 41+1, 2. 40+1 ja 3. 39+1 eli aina on viikolla aikaistunut.Tämä ei nyt noudattanutkaan samaa kaavaa ja siksi kai olo onkin niin väsynyt ja hermostunut jo.Mutta samaa tuo tuntuu muillakin olevan.Koitetaan jaksaa vaan ootella,eihän tässä muutakaan voi...=)

Äityli + pikkumies rv 40+1

Vierailija
9/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta (?).

Aamun nettihetki alkais olla jo lopuillaan ja ruoka kohta valmista, sitten ulos!

Mua harmittaa, kun unohdan nuo nimimerkit, mutta muutama juttu vielä...

Cadaveralle kiinnittymisestä - meillähän on lähes sama la, eikä meidänkään ykkönen ole kiinnittynyt, mutta myös mulle lääkäri sanoi, että voi laskeutua ihan vasta sitten viime hetkillä (meniköhän mulla nyt vähän puurot ja vellit sekaisin, mutta asia kai edes vähän sinnepäin ;). Taisin muuten tänä aamuna vasta ihan huomaamalla huomata rintojen valuvan. Sitä vaivaa ei aiemmin ole ollut, ja nyt olen kyllä ihan mielissäni, että jotain merkkiä " tulevasta" alkaa olla.

Mahan mittaa en ole aikoihin tarkastellut, mutta vähänkö nauratti, kun perjantaina kävin reissussa ollessa vanhan kotipitäjäni tk:ssa otattamassa hb:n ja terveydenhoitaja kysyi hämmästyneenä [kun mainitsin sanan neuvola] et " mitä, oletko gravidi?" . Ehheh, ei luulis olevan epäselvää todellakaan, mutta ehkä se sitten hämäsi, kun seisoskelin kanslian ovella kohtisuoraan ja päälläkin oli aika paksu takki.

Nih, ja synnytyskertomuksia on mukava lukea - Lyytikin juttua lukiessa kyllä liikutuin ihan vesiin asti!

Hyvää viikon alkua...

Potkis 37+6

Vierailija
10/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]

Mulla tällä kertaa paremmat fiilikset...tosin voivat kyllä kääntyä toiseen suuntaan ihan hetkessä!!

Mä olen nyt ottanut asenteen, että tulee kun tulee, en viitsi joka aamu pilata päivääni pettymyksellä, että ei tänäänkään!!! Tosin ymmärrän , että tilanne on eri, jos viikot jo täynnä eikä mitään tapahdu....mutta kai se oikeastaan olisikin parempi, kun ei annettaisi mitään tarkkoja päivämääriä, niin ei olisi sitten niin tarkkaa aikaa, mihin tuijottaa.

Mullakin illan ja yön oli välillä voimakkaitakin poltteen tunteita alamahalla, mutta loppuivat taas aamuyöstä ja sainpahan edes vähän sitten nukuttua. Mun äiti on tänään tulossa meille viikoksi lomalle ja sanoinkin aamulla miehelle, että torstai on toivoa täynnä, olen tilannut meille synnytyksen sille päivälle!! Olis hoitajat ja kaikki valmiina, joten tervetuloa pikkukakkonen silloin! (Joillakinhan tämä oli jo " toiminut" !?!)

Katsotaan...tuo kirkas auringonpaiste kyllä paistaa suoraan hyvänolon keskukseen, sillä siksikin mieli niin vireä huonosti nukutusta yöstä huolimatta. :)

Esikoisen synttärit olis sunnuntaina, enkä vieläkään ole päättänyt pidetäänkö ne vai ei....ajattelin kutsua kaikki kaverit ja tutut tästä läheltä läheiseen hiihtomaahan pulkkailemaan ja tarjoan grillimakkaraa, kuumaa mehua, kahvia ja kakkua siellä. Lapset saa laskea ja mun ei tarvii siivota!!!! Laiskuus siis yksi syy :)

No, oikein mukavaa uuden viikon alkua ja onnea viikonloppuna synnyttäneille ja jaksuja vielä kokonaisina oleville!!

Urkki 37+6

Vierailija
11/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen piti siis ennustajan mukaan pojan syntyä, mutta eipä näkynyt sitä ihmettä. Illalla sitten äitini kanssa puhelimessa juttelin, ja johan selvisi mikä oli mennyt pieleen... Kaikki ässät oli otettu käyttöön, mutta kuulkaas - se ei kuulemma toimi ilman saunavihtaa! Tämä oli äitini vakaa näkemys... ;) Isä oli kuulemma saanut aikoinaan lähteä Helsinkiin asti vihtaa metsästämään kun äiti päätti pikkuveljen synnyttää. Ei ollut meidän kyliltä löytynyt maaliskuussa edes pakastevihtaa silloin...

Täällä ei taaskaan sen kummempia. Päätin olla kärvistelemättä synnytyksen takia viikolla, mutta aamulla oli taas niin nuiva olo että... Sormia särkee jo kyynärvarsia myöten, ja muutenkin kolottaa. Ja maha on ihan muhkurainen kun Toukka muljuaa ja kääntyilee. Väsyttääkin niin vietävästi vaikka nukun kuin pieni eläin... Vaan ei auta itku markkinoilla. Kyllä tässä taitaa vielä pari viikkoa mennä, joten asennoidutaan sen mukaan. Vähän välipalaa naamaan ja kävelylle, jos vaikka aurinko nostattaisi mielialaa...

Suhni ja Toukka (37+3)

Vierailija
12/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan mies oli viime viikon kovassa flunssassa ja itse aamulla huomasin että kurkku on kipeä ja nenä ihan tukossa.Välillä hiki ja ahdistaa niin pirusti..yritin nukkua äsken mutta ei se meinaa onnistua kun suun kautta hengittäminen nukkuessa ei oo ihan mun juttu.

Mutta juu..viikonloppuna kaveri " porasi" tosi kovasti itseään alaspäin,niin että oikein sattui eikä voinut liikkua lainkaan.Tuntui kuin sisällä kaivaisi joku tai raapisi..ihan karseen tuntusta.Suppareita on ollut ja kaikkea mahdollista että liikkuminen sohvalta ylös on pelkkää ähkimistä :D

Hengissä kumminkin olen selvinnyt.Nyt voisi vaikka mennä kokkailemaan jotain jos vaikka jaksaisi..

Voimia muille odottajille!! :)

Neiti1 rv 38(tasan)

Vierailija
13/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona, käytiin kahden pienimmän kanssa pulkkamäessä ja oli niin keväinen ilma, ettei meinannut sisälle malttaa tulla. Hyvä niin kun jotenkin nämä maanantait on olleet jotenkin " nihkeitä" nykyisin, vissiin arki iskee aina viikonlopun jälkeen päälle meille kaikille.

Joku kyseli isyyslomasta. Meillä isä pitänyt lomaa aina tilanteen mukaan. Kahdesta ekasta lapsesta saatiin olla perhehuoneessa ja silloin isä aloittin lomansa heti vauvan synnyttyä viettäen alkuajan mun ja vauvan kanssa sairaalassa. Kuopuksen kanssa taaseen hän aloitti lomansa vasta kun me kotiuduttiin sairaalasta. Ajateltiin että ei mahduta/halutakkaan olla perhehuoneessa tän kokoisen " revohkan" kanssa, niin tämä toimi silloin paremmin. Nyt tehdään samalla tavalla kuin kuopuksesta, niin mies saa sitten olla mahdollisimman kauan kotona kun me vauvan kanssa kotiudutaan.

Pinja72 masu on kyllä " aika kompakti pakkaus" edelleen. No, tilaa tällä kirpulla on lantiossa varmaan riittävästi, kun esikoinenkin (sytyessään 4800g) mahtui hyvin köllimään samassa " yksiössä" ilman että kukaan hänen kokoaan osasi epäillä noinkin mittavaksi.

Omassa (.) ssa ei mitään uutta, supistelee harvakseltaan, lima/valkovuoto runsasta ja muksu porailee säännöllisin väliajoin tonne alaspäin, eli yhtähyvin voi syntyä heti tai vasta neljänviikon kuluttua. Jospa ne torstaina polilla katsastaisi tilanteen, että onko mitään edistystä tapahtunut.

Mulla iltasuunnitelmana kolmea ässä (siivouksen vaihdan tällä kertaa kuntosaliin/lenkkiin). Kahtena viime kertana tämä kombinaatio on " tuottanut" vain hyvin nukutun yön (no parempi sekin kuin ei mitään).

Kaikille halukkaille supistusrikasta päivää ja muille leppoisaa päivänjatkoa,

toivottelee Maisa rv 38+2

Vierailija
14/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa helpottaavaa lukea etten ole ainut " kyllästynyt" odottaja, miehelle valittelin viikonloppuna että en jaksa enää olla raskaana kun kaikki on huonosti : ( Mikään asento ei oo hyvä ja vessassa saa ravata ainakin parin tunnin välein ja kylkiluut on ihan muussina ja närästää ja ym...." Kitinää ja natinaa" Mukava kun täällä voi vapaasti valittaa kun te ymmärrätte mistä valita kun tuntuu ettei muilta saa sympatiaa : ) Kiitos teille!!

Meillä olis huomenna neuvola ja torstaina Jorvissa käynti (asento+paino arvio) mut vaavi kyl oleilee edelleen tosi ylhäällä joten tuskin on laskeutunut eikä siis lähtö ole lähellä.

Tuleepa suloisia vauva kuvia sähköpostissa, olis niin ihana saada jo oma syliin : )

Voimia kaikille,varsinki jo lasketunajan ylittäneet!!!

Lautasalo rv 37+4 ja Emppu

Vierailija
15/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista hässäkkää tää kotiutuminen niin kerron tarkemmin kuulumiset myöhemmin. Mutta tosiaan pieni tyttö syntyi rv 38+5 tai mun mukaan 40+1 helposti reilussa kahdessa tunnissa. Kaikki ok ja kotiin päästiin tänään.

Vierailija
16/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=teal]Sulla olikin nopsa synnytys :)

Minä kävin siis tänään siellä ultrassa ja lääkäri vain sanoi, että koko arvioon tulit siis. Olin itse ihan äimänä, että joo kai... Selitin sitten siitä laskeutumisesta ja kiinnittymisestä ja totesi vain, että ehtii kiinnittyä vaikka sitten synnytyssalissa. Normikokoinen vauva tulossa, la paino 3,5-3,6kg. Teki myös sisätutkimuksen (oli muuten tosi ronskit otteet, meni hetki huilatessa sen jälkeen...) ja paikat vähän kypsyneet, 1 cm auki ja kanavaa jäljellä 2,5 cm. Lantio kuulemma tilava, että vaikka viis kilonen mahtuis syntymään! Rauhassa voidaan odotella synnytystä vielä muutama viikko hänen mukaansa.

Että turhaan sitten olin huolissaan ja oli vähän turha käynti, kun ei vauvan koossa kai edes pitänyt olla mitään erikoista neuvolan mukaan. Ei puhuttu sukupuolesta ja itse katselin kyllä monitoria ja kun ajattelin, että tuo oli pippeli, niin lääkäri totesi että " tässä on kädet" ... ;) Että tosi hyvin niistä maallikko ymmärtää!

Siinäpä se siis, että kaikki hyvin taivaan alla ja odotellaan vaan sitten sitä syntymää. Tsemppausta kaikille, joilla alkaa olla tukala olo, minä vielä pärjäilen, mutta voin vain kuvitella, miltä kuukauden päästä tuntuu...

~cadavera&muru~ rv38+1

Vierailija
17/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ennen vauvaa kovin aktiivinen kirjoittaja mutta nyt en sitten sitäkään vähää saa aikaseksi.Vauva ja esikoinen vievät kyllä kaiken ajan.Kohta pitäisi aloittaa työnteko taas ja en tiedä miten ehdin tätä kaikkea hoitamaan.Taidan soittaa MLL:oon!

Täällä kuitenkin kaikki hyvin ja pääasia että saan yöllä nukuttua varsin mukavasti :)Mulla on taipumus migreeniin joten olen todella kiitollinen että vauva nukkuu yöt.

Onko seuraavaa tapaamista jo mietitty?Me voitaisiin jo ehkä tulla mukaan.

Pikkarainen ja Nuppu 12 päivää

Vierailija
18/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange][b]Minttulialle[/b] pikkuisesta prinsessasta!

Täällä vaan tuskaillaan edelleen, olin tänään neljä tuntia IKEAssa ja ruokaostoksilla, aamupäivällä siivoilin... saa nähdä, onko mitään muuta vaikutusta tuolla kävelyllä kuin kipetät, turvonneet jalat ja kipeät nivuset.

Nyt sohvalle jalkoja lepuuttamaan...

-Monkey-

Vierailija
19/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, lauantaina on vihdoin kampaaja ja tähänkin kuontaloon saadaan joku tolkku :) Olenkohan ihan omituinen, kun odotan sitä kampaamokeikkaa enemmän kuin sitä seuraavaa laskettua päivää?! Selitys on kyllä yksinkertainen, näistä kahdesta kampaamokeikka toteutuu _huomattavasti_ suuremmalla todennäköisyydellä (lähentelee yhtä :).

Täällä siis aistittavissa jonkin sorttista alistumista tilanteeseen. Että yliajalle mennään, puoleentoista viikkoon on vielä turha odotella mitään toimintaa. Neuvolan tätsyn kanssa kyllä tulevia aikoja varattaessa sovittiin vähän, että josko tämä kuintenkin sillä 27.3. alkavalla viikolla pois tulisi. Saapa nähdä, kunnioittaako kaveri meidän suunnitelmia, tuskin...

Joku kyseli vauvan rauhoittumisesta näin loppua kohden. Mä ainakin olen havainnut sellaista. Vielä kuukausi sitten tuntui, että tämä kaveri jumppaa melkoisesti, varsinkin öisin. Nyt on aika rauhallista elo siihen verrattuna. Liikkeitä kuitenkin tuntuu, joten en ole antanut itselleni lupaa alkaa stressaamaan liikkeiden luonteen muuttumisen vuoksi.

Rutiineista oli myös kyselyä. Meillä molemmilla edellisillä on vaihdettu yökkäri päälle aina illalla nukkumaan mentäessä heti alusta pitäen, joten eiköhän tämän kolmosen kanssa jatketa samalla linjalla. Aika epävarmahan se yökkärin laittamisen ajoitus alussa on, mutta siitä se sitten pikkuhiljaa lähtee. Mä olen uskotellut itselleni, että tällä on positiivinen vaikutus vauvan rytmin löytymiseen, mutta tiedä häntä sitten oikeasti.

Jännä juttu on myös se, että mun vahvat vaaleanpunaiset tuntemuksen masuasukin sukupuolesta ovat viime aikoina alkaneet muuttua purppuran värisiksi. Epäilys kalvaa, että josko tulija sittenkin on poika. Äh, selvinnee tässä seuraavien viikkojen aikana.

Lopuksi vielä oikein paljon onnea kaikille uusille perheille! Ja kärsivällisyyttä meille muille (hah-hah!).

T. MaalisPapu rv38+5

Vierailija
20/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että sait tytön! Olinkin melko varma sun päässeen jo tositoimiin. Paljon onnea ja nähdään varmaan joskus tapaamisissa.