ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Omaa akkaa ahdisti kanssa. Päätin antaa joululahjaksi joulurauhan seksin suhteen ja kävin sitten huorissa hänen pankkikortillaan. Nyt näyttää ahdistavan vielä enemmän. Tätä se on, kun teki niin tai näin, niin aina se on akalle väärinpäin.
Metsurivaimot kunniaan! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnat kuuluu järveen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Oon surullinen, iloinen, tavallinen, riemuissani, murheissani, anna pillua! Se nyt vaan kuuluu asiaan.
On avovaimo sitten iloinen, tavallinen, riemuissaan, murheissaan, mitä vaan siltä väliltä, ei se anna.
Töissä, lomalla, opiskelee, työtön, ihan mitä vaan siltä väliltä, sama juttu.
Kuusi vuotta kun sitä touhua katselee, tai tässä tapauksessa, touhuttomuutta, niin se alkaa kovintakin mieltä syömään.
Ei kotona pitäisi tarvita vongata seksiä.
Miehen logiikkaa. Kun kotona on nainen, kaikki tulee kuin manulle illallinen. Eroa ja etsi nainen joka antaa, vittuako siinä valitat. Ainiin kun se avovaimo pyykkää, tiskaa, kokkaa ja siivoaa sinunkin jälkesi. Ei se vaimo ajattele sinusta muuta kuin että olet huollettava ja sellaisia ei lainkaan mukaan kuulu haluta.
Mitä vittua ketjun aloittaja valittaa?
Millä perusteella luulet että kaikki tulee eteeni automaattisesti? Ei tule. Mikä vitun huollettava olen?? Luuletko oikeasti että nainen tekee kaikki työt kotona? Koitappa herätä.
Kun lukee naisten tilityksiä tässä ketjusta haisevista"metsuri" miehistä jotka paskalla käydessään huutavat pillupesuista naiselleen, taidat olla juuri yksi niistä katkeroutuneista metsurivaimoista tilityksesi perusteella.
Sori vaan se olen minä kehen viittaat metsurivaimona (kenen mies huuteli vessasta) ja olen todella huoliteltu, korkeassa virassa oleva, korkeakoulutettu nainen, että se sinun teoriastasi. Ja tuo "ihana urokseni", projektipäällikkö eräässä isossa tunnetussa virassa, on hänkin ihan koulutettu ja em. sikailuja ja eräitä tapoja lukuun ottamatta sivistynyt ihminen.
Ei kannata aina yleistää..... kaikki käy vessassa ja ei se koulutuskaan tai ulkonäkö takaa hyviä käytöstapoja tai toisen huomioimista.
Meinaa siis että tekee sitä hyvin monen muun kanssa mielusti muttei tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oi, sulla on vissiin mun eksä. Se halusi juhlistaa kaikkea, alkaen perus viikonlopusta kumminkaiman nimipäivään seksillä. Aah, joulu, ihanaa loma, tänään oli veljensiskon koiran kuolinpäivä, seksiä! Oon surullinen, iloinen, tavallinen, riemuissani, murheissani, anna pillua! Se nyt vaan kuuluu asiaan.
Sulta ei sitten vissiin muuten herunut, niin piti keksiä kiertoteitä. Miesparka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu ap olet vissiin mun muija? Ainakin jutut on samanlaisia,olen sanonut monta kertaa että tiedät missä on ovi,siitä voi astua ulos jos ei kiinnosta.
On todella kivaa kun lahjat on jaettu,lapset nukkumassa ja jotain ehdotat tai kosketat niin tönitään vain pois ja aletaan mököttää,vitun hyvää joulua sullekin.
Kuka sunlaistas edes haluaiskaan? Ei sua voi rakastaa. Sivistymätön kielenkäyttö ja nuiva asenne kumppaniisi. Sitä saat mitä tilaat.
Eiköhän asenne ole seurausta siitä, kun tarpeeksi pitkään saa pelkkää torjuntaa osakseen. Tollo.
mulla ei tuota ongelmaa ole, itse vain runkkailen ja pyyhin pippelin verhoon kun oon valmis
Niinjoo kirjoitti:
Metsurivaimot kunniaan! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnat kuuluu järveen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Oon surullinen, iloinen, tavallinen, riemuissani, murheissani, anna pillua! Se nyt vaan kuuluu asiaan.
On avovaimo sitten iloinen, tavallinen, riemuissaan, murheissaan, mitä vaan siltä väliltä, ei se anna.
Töissä, lomalla, opiskelee, työtön, ihan mitä vaan siltä väliltä, sama juttu.
Kuusi vuotta kun sitä touhua katselee, tai tässä tapauksessa, touhuttomuutta, niin se alkaa kovintakin mieltä syömään.
Ei kotona pitäisi tarvita vongata seksiä.
Miehen logiikkaa. Kun kotona on nainen, kaikki tulee kuin manulle illallinen. Eroa ja etsi nainen joka antaa, vittuako siinä valitat. Ainiin kun se avovaimo pyykkää, tiskaa, kokkaa ja siivoaa sinunkin jälkesi. Ei se vaimo ajattele sinusta muuta kuin että olet huollettava ja sellaisia ei lainkaan mukaan kuulu haluta.
Millä perusteella luulet että kaikki tulee eteeni automaattisesti? Ei tule. Mikä vitun huollettava olen?? Luuletko oikeasti että nainen tekee kaikki työt kotona? Koitappa herätä.
Kun lukee naisten tilityksiä tässä ketjusta haisevista"metsuri" miehistä jotka paskalla käydessään huutavat pillupesuista naiselleen, taidat olla juuri yksi niistä katkeroutuneista metsurivaimoista tilityksesi perusteella.
Sori vaan se olen minä kehen viittaat metsurivaimona (kenen mies huuteli vessasta) ja olen todella huoliteltu, korkeassa virassa oleva, korkeakoulutettu nainen, että se sinun teoriastasi. Ja tuo "ihana urokseni", projektipäällikkö eräässä isossa tunnetussa virassa, on hänkin ihan koulutettu ja em. sikailuja ja eräitä tapoja lukuun ottamatta sivistynyt ihminen.
Ei kannata aina yleistää..... kaikki käy vessassa ja ei se koulutuskaan tai ulkonäkö takaa hyviä käytöstapoja tai toisen huomioimista.
Katsoppa mitä aiemmin kirjoitit, yleistit itse millainen mies olen. Mies joka ei tee kotitöitä, vaimo pyykkää ja kokkaa... Kuulostaa teidän korkeakoulutetulta arjelta.
Teoriani osui siis täysin oikeaan, katkeroitunut vaimo.
Heräsi kysymys, että jos rakkautta ei teidän mielestänne voi olla ilman seksiä, niin mites nää parit jotka ei vamman tai sairauden takia kykene harrastamaan seksiä? Jättäisittekö kumppaninne heti jos se esim. halvaantuisi?
Ymmärrän sinua. Itselläni on ihan samanlainen tilanne ja fiilis. Lasten takia porskutan eteenpäin ja yritän samalla pitää itseni kasassa onnettomassa suhteessa. Jokainen varmasti tekee niin kuin parhaaksi näkee... voimia sinulle!! Toivottavasti pystytte miehesi kanssa keskustelemaan asiasta fiksusti. Meillä se ei onnistu...
Minua ahdistaa sen AP:n miehen puolesta, joka halusi saada jouluseksiä mutta joutuikin tietämättään AV-mammojen "raadin" käsiteltäväksi. Sydämetöntä touhua ...
Ihan itkettää ja kohta pillahdan
Kannattaa antaa miehelle vapaus käydä vieraissa. Pari kertaa kuussa vähän nuorempaa, niin ei tarvitse itse vaivautua. Liitto vahvistuu.
Mikset päästä miestäsi peuhaamaan muiden kanssa? Jos seksi ei merkitse sinulle mitään positiivista, niin ei kai toisesta seksikumppanista voi olla ainakaan vihainen.
Seksi ei kuulumalla kuulu parisuhteeseen. Seksi kuuluu sinne, missä sitä halutaan harrastaa. Tarkemmin sanottuna sinne, missä molemmat osapuolet sitä haluaa.
Rakkaus on myös mukavaa yhdessäoloa ja välittämistä. Sielunkumppanuutta, joka kestää vaikka toinen joutuisi pyörätuoliin. Hieronnasta ja kynttilöistä voi olla vaikea nauttia, jos tietää että niistä odotetaan heti jotain "palkintoa". Joskus sitä haluaa olla vaan: nukkua viereikkäin tai katsella vaikka kylki kyljessä elokuvaa. Ei kaiken aina tarvitse johtaa seksiin.
Haluttomuus ei välttämättä tarkoita, ettei rakasta. Ihmisillä on omat menneisyytensä ja tapansa suhtautua asioihin. Ette te voi välttämättä tietää, mitä ap tai muut seksiä inhoavat ovat kokeneet.
Eikä tarvitse tapahtua mitään niinkään vakavaa kuin raiskatuksi tuleminen, jotta seksi alkaa tuntumaan kamalalta. Toiset ovat herkempiä ja seksuaalisuudet ovat erilaisia. Toisilla ei halut kuole vielä haudassakaan, toisilla niitä ei välttämättä ole koskaan ollutkaan. Ja se on ihan ok.
Te jotka marisette, että "mikset voisi edes yrittää kiinnostua seksistä": voisitko itse yrittää kiinnostua tikkujen työntelemisestä kynsiesi alle? Tai koiranpaskan syömisestä? Jos vastaat et, olet itsekäs ja huono kumppani! (Nimittäin jos haluja ei kertakaikkiaan ole, seksi voi tuntua vähintään yhtä vastenmieliseltä kuin nuo edellämainitut asiat.)
On julmaa ja ajattelematonta syyttää halutonta ihmistä jotenkin mielisairaaksi tai itsekkääksi. Ette tekään kestä sitä, jos joku kutsuu teitä seksiriippuvaisiksi elukoiksi.
Toki jos suhteessa on aiemmin ollut seksiä ja yhtäkkiä se ei toista osapuolta enää kiinnostakaan, on itsekästä kieltäytyä selvittämästä asiaa ja jatkaa "pihtaamista" kaikessa hiljaisuudessa. Jatkuva torjutuksi tuleminen masentaa, mutta niin ahdistaa myös jatkuva vonkaus ja lääppiminenkin. Tällaisessa tilanteessa pitää alkaa miettimään jonkinlaista kompromissia (esim. avoin suhde) tai sitten erota. Kommunikointi on tärkeää.
PS. Ihmettelen miksi ap leimataan mököttäjäksi ja mielenvikaiseksi, kun hän tykkää istua sohvalla viinilasin, suklaan ja kirjan kera. Ettekö te itse kaipaa koskaan omaa rauhallista aikaa?
Ahdistaa kyllä joidenkin teidän asenne tässä ketjussa. Teidän mielestänne seksiä pitää harrastaa vaikkei se kiinnostaisikaan, eli toisinsanoen raiskauskin on varmaan ok? Mitäs ei pihtari ämmä tajunnut antaa suosiolla.
Joo tässä on kyllä todella surkea nainen kyseessä. Kannattaisi ehdottaa miehellesi, että etsii seksuaalista tyydyttymistä parisuhteen ulkopuolelta. Katsoo sitten toimiiko se niin, vai löytääkö mies edes jokseenkin kelvollisen naisen ja ei tarvitse tyytyä sinunlaiseesi kelvottomaan hetukkaan. Oksettaa oikein kun ajattelenkaan kaltaisiasi naisia. Yöks. Huono olo. Kiitos taas kun pilasit tämänkin ihan hyvällä tunteella alkaneen vauvat.fi-lueskelun.
Nainen halua jouluna vetää pieruverkkarit jalkaan, mussuttaa suupielet suklaassa sohvalla ja läträtä viinin kanssa. Ja sitten ihmettelee kun parisuhde ei kukoista. Toivottavasti mies ymmärtää lähteä tuosta suhteesta, saa varmasti parempaakin.
Avioelämään kuuluu seksi. Siihen olet lupautunut naimisiin mennessäsi. En tiedä onko pakko antaa juuri jouluna mutta joka tapauksessa sinun kuuluu antaa seksiä miehellesi ja hänen kuuluu antaa sitä sinulle. Niin se nyt vaan menee. Jos haluaa elää seksittömästi niin sitten pitää elää yksikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos kirjoitti:
Sitten vielä ihmetellään jos vuosien torjumisen jälkeen mies käy vieraissa tyydyttämässä perustarpeensa. Käy terapiassa.
Miehen ensimmäinen ratkaisu tähän(kin) asiaan on juosta pakoon etsimään helppoa ratkaisua. Mies on siis vuosikymmenet hoitanut suhteen kaikki ongelmat, isot ja pienet, samalla tavalla. Pötkimällä pakoon, huijaamalla ja valehtelemalla. Sitten vielä ihmetellään jos vaimo ei innostu seksistä tuollaisen vätyksen kanssa.
Höpö höpö. Naisethan ne suhteet lopettaa, ottavat eroista leijonan osan.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kuulumalla kuulu parisuhteeseen. Seksi kuuluu sinne, missä sitä halutaan harrastaa. Tarkemmin sanottuna sinne, missä molemmat osapuolet sitä haluaa.
Rakkaus on myös mukavaa yhdessäoloa ja välittämistä. Sielunkumppanuutta, joka kestää vaikka toinen joutuisi pyörätuoliin. Hieronnasta ja kynttilöistä voi olla vaikea nauttia, jos tietää että niistä odotetaan heti jotain "palkintoa". Joskus sitä haluaa olla vaan: nukkua viereikkäin tai katsella vaikka kylki kyljessä elokuvaa. Ei kaiken aina tarvitse johtaa seksiin.
Haluttomuus ei välttämättä tarkoita, ettei rakasta. Ihmisillä on omat menneisyytensä ja tapansa suhtautua asioihin. Ette te voi välttämättä tietää, mitä ap tai muut seksiä inhoavat ovat kokeneet.
Eikä tarvitse tapahtua mitään niinkään vakavaa kuin raiskatuksi tuleminen, jotta seksi alkaa tuntumaan kamalalta. Toiset ovat herkempiä ja seksuaalisuudet ovat erilaisia. Toisilla ei halut kuole vielä haudassakaan, toisilla niitä ei välttämättä ole koskaan ollutkaan. Ja se on ihan ok.
Te jotka marisette, että "mikset voisi edes yrittää kiinnostua seksistä": voisitko itse yrittää kiinnostua tikkujen työntelemisestä kynsiesi alle? Tai koiranpaskan syömisestä? Jos vastaat et, olet itsekäs ja huono kumppani! (Nimittäin jos haluja ei kertakaikkiaan ole, seksi voi tuntua vähintään yhtä vastenmieliseltä kuin nuo edellämainitut asiat.)
On julmaa ja ajattelematonta syyttää halutonta ihmistä jotenkin mielisairaaksi tai itsekkääksi. Ette tekään kestä sitä, jos joku kutsuu teitä seksiriippuvaisiksi elukoiksi.
Toki jos suhteessa on aiemmin ollut seksiä ja yhtäkkiä se ei toista osapuolta enää kiinnostakaan, on itsekästä kieltäytyä selvittämästä asiaa ja jatkaa "pihtaamista" kaikessa hiljaisuudessa. Jatkuva torjutuksi tuleminen masentaa, mutta niin ahdistaa myös jatkuva vonkaus ja lääppiminenkin. Tällaisessa tilanteessa pitää alkaa miettimään jonkinlaista kompromissia (esim. avoin suhde) tai sitten erota. Kommunikointi on tärkeää.
PS. Ihmettelen miksi ap leimataan mököttäjäksi ja mielenvikaiseksi, kun hän tykkää istua sohvalla viinilasin, suklaan ja kirjan kera. Ettekö te itse kaipaa koskaan omaa rauhallista aikaa?
Eihän siihen parisuhteeseen kuulumalla kuulu oikeastaan yhtään mitään. Siihen kuuluu vain sen, mitä molemmat haluavat. Toiset eivät kaipaa parisuhteestaan turvallisuuden tunnetta, mutta toisille se on elinehto. Ei kaikki kaipaa läheisyyttäkään. Jotkut elävät ihan tyytyväisinä jopa järkiliitoissa, joissa ei ole edes rakkautta.
Mutta jos toinen yhtäkkiä muuttaa mielensä jostain asiasta, olisi siitä hyvä keskustella. Vaikea nähdä suhteella tulevaisuutta, jos ollaan tilanteessa, että toista ahdistaa asiat, jotka toisen mielestä ovat itsestäänselvyyksiä. Jos sitä ristiriitaa ei selvitetä, niin se paha olo purkautuu sitten tavalla tai toisella. Harvemmin mitenkään positiivisesti suhteen kannalta.