Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit IKUISEN väsymyksen ja energiattomuuden karkoittamiseen.

Vierailija
12.03.2006 |

Olen ollut jo pitkään aivan järkyttävän väsynyt. Nuorimmainen jo yli 2v, ja vaikka hänen kanssaan ensimmäinen vuosi olikin järkyttävää tahkoamista nukkumisen kanssa, niin kyllä mä jo nyt mielestäni nukun ihan suht normaaleja, 6-8 tunnin yöunia. Välillä tietenkin tulee vielä yöheräilyjä kuten kaikilla pikkulapsien äideillä, mutta sitten välillä nukun vierashuoneessa viikonloppuna oikein kunnon pitkät 10 h unetkin, joten en usko, että unenpuutteesta on kysymys. Mutta olen siis aina aivan järkyttävän, uskomattoman väsynyt. En jaksaisi yhtään mitään, energiaa ei olisi tehdä yhtään mitään. Liikun lähes päivittäin (koiralenkkejä), syön normaalisti ja olen muuten ihan terve. Mikä ihme avuksi tähän jatkuvaan väsymykseen??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi kahvi ja kun lopetin sen juomisen niin olo koheni huomattavasti; jäi pois päänsäryt ja tuo väsymys mistä puhuit. Eihän kahvi tosiaankaan ole mitään terveellistä muutenkaan.

Toinen mikä tuli mieleen, juotko tarpeeksi vettä? Aina kun itseäni alkaa väsyttämään huomaan että se johtuu siitä etten ole muistanut juoda tarpeeksi.

Vierailija
22/24 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antioksidantteja siinä on paljon ja taisipa sillä olla jotain vaikutusta osteoporoosin ehkäisyssäkin. Etenkin suomalainen vaaleapaahtoinen kahvi on hyväksi, koska siitä ei ole paahdettu kaikkia terveysvaikutteisia ravintoaineita pois.

Vierailija:

Eihän kahvi tosiaankaan ole mitään terveellistä muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Antioksidantteja siinä on paljon ja taisipa sillä olla jotain vaikutusta osteoporoosin ehkäisyssäkin. Etenkin suomalainen vaaleapaahtoinen kahvi on hyväksi, koska siitä ei ole paahdettu kaikkia terveysvaikutteisia ravintoaineita pois.

Vierailija:

Eihän kahvi tosiaankaan ole mitään terveellistä muutenkaan.

Vierailija
24/24 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelevä verensokeri altistaa kyllä väsymykselle ja masennukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä