Mitä mieltä olette minusta? (nainen)
Pitihän se minukin sitten, kun kaikki muutkin pyytelevät arvioita itsestään täällä :)
Ulkoisia havaintoja itsestäni:
Olen 179 cm pitkä painoa 107,5 (paljon, tiedän...muksujen teon jäljiltä jäi reippaasti extraa).
Siniharmaat silmät, vaalea iho.
Punertavanruskeat hiukset jotka ulottuvat olkapäille, otsatukka.
Suht kauniit kasvot, huolella meikattu. Silmiä on kehuttu usein ja muutenkin kauniiksi haukuttu.
Olen rintava, 85D, normaalisti melko kapea vyötärö, nyt hiukka turvottaa joten maha pömpöttää tyhmästi.
Suurin osa ylipainosta kerääntynyt persiin ja reisien alueelle.
Pukeudun yleensä mahdollisimman tyylikkäästi vartaloni ehdoilla korostaen parhaita puoliani, eli yläkroppaa ja suosin leveitä lahkeita koska mulla on paksut pohkeet.
Lempivärejäni tällähetkellä turkoosi ja ruskea.
Luonteestani haluan teiltä arvioita minkälaiseksi minua luulette?
Kerron sitten kuinka osu nappiin :)
Kommentit (4)
Vierailija:
Olen 179 cm pitkä painoa 107,5normaalisti melko kapea vyötärö, nyt hiukka turvottaa joten maha pömpöttää tyhmästi.
Kuule, kyllä tuolla painomäärällä maha pömpöttää ihan ilman turvotustakin... xD
Vierailija:
mulla on ihan selvä vyötärö. 170cm pituutta, vyötärön ympärys n. 105cm.
Varmaan sitä läskiä on muuallakin, mutta ei sulla kyllä vyötäröö oo. Tuo ympärysmittahan on ihan v-a-l-t-a-i-s-a... tai sitte sun perseen leveys on yli 2 metriä. :P silloin sulla voi olla vyötärö. xD
-2-
minkälaisena ihmisenä sinua pidän: herttaisena ja nauravaisena, ehkä jos silmiäsi on kehuttu. Oletko kampaaja tms?
Mittani on:
Rinnanympärys 112
Vyötärö 90
Lantio huimat 119
Eli kyllä multa vyötärö löytyy :)
Ihmettelen itsekin kuinka mulle ei mahan seudulle keräänny läskit, kun pelkästään tuonne lantiolle ja ahteriin.
Kun ei mulla kasvoissakaan ylipaino näy kun on kapeat kasvot.
Luonteeltani olen herkkä, iloinen ja melkolailla ihmisten kanssa toimeentuleva ihminen...olenhan asiakaspalvelutyössä. En kuitenkaan kampaaja :)
Ja olen siis ap