Kenenkään mies paljastunut homoksi?
Jos jollekin on näin käynyt, niin ole kiltti ja kerro, miten asia selvisi. Epäilitkö koskaan? Miten asia tuli päivänvaloon, paljastiko mies sen itse vai selvisikö muilla keinoin?
Itsellä tällainen mietintä menossa. Äärimmäisen jyrkästi homoseksuaalisuutta vastustaneessa perheessä kasvanut mies, joka ei varmasti myöntäisi edes itselleen, jos olisikin homo. Jotenkin vaisto varoittaa, vaikkei mitään selviä merkkejä ole.
Kommentit (66)
Eikös täällä ollut joskus keskustelu missä epäluuloiset palstamammat vaihtoivat mielipiteitä miehiensä peräaukon tutkimisesta homouden paljastamiseksi? Oli tehty tähystyksiä ja peräaukon paineen mittausta. Epäluuloisimmat pakottivat jopa miehiään perä tutkimuksiin lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, yhden tapauksen tiedän, jossa perheen isukki tuli kaapista parin lapsen jälkeen.
Minä tiedän samanlaisen tapauksen. Oli huijannut vaimoaan 22 vuotta, vaimo otti lopulta eron. Sitten tämä psykopaatti häntäheikki siirtyi huijaamaan miehiä. Tiedän koska olin yksi näistä huijatuista miehistä. Hän asuu nykyään itä - Vantaalla. En ihmettelisi vaikka hän taas ihmeparantuisi heteroksi, jos joku hyväuskoinen nainen kävelisi vastaan.
Kuulostaa aivan eksältäni. Tuo rahojen velkaa jäänti ja kaikesta keskustelusta kieltäytyminen. Voiko näitä samanlaisia kusipäitä olla monia?
Vierailija kirjoitti:
Kihlattuni paljastui homoksi. Oli varomerkkejä ennakolta, olisi pitänyt lukea yksi yhteen.
- puhui homoista aina hyvin kielteisesti, vaikka muuten oli arvomaailmaltaan aika liberaali.
- naureskeli homoille, kommentoi esim. "homojen hommaa"
- luki "vitsillä" minulle ääneen netistä homojen deittipalstaa ja nauroi ja paheksui samaan aikaan.
- hän ihannoi hyvin hoikkien, poikamaisten, rinnattomien naisten vartaloiden perään. Ei välittänyt naisessa isoista tisseista tai isosta pepusta.
- ei seksielämää juurikaan. Sanoi, että tykkää lähinnä halailla, mutta ei oikeastaan tehnyt sitäkään. Nukuimme 180 cm levyisessä sängyssä mahdollisimman kaukana toisista.
- koko ajan mulla oli tunne, että tässä on jotain väärää. Ensin epäilin, että hän ei ole päässyt eksästään yli vaan rakastaa tätä edelleen intohimoisesti ja että mä olen vain laastari. Sitten epäilin, että hänellä on sivusuh
Sodomia ei olekaan enää kivaa kun sellaista tapahtuu omassa lähipiirissä? Jännä juttu.
Tuttuni tuli kaapista (ajat sitten) ulos jossain reilut viidenkymmenen iässä. Oli kai joitain merkkejä mutta ei mitään sellaista "varmasti on" faktaa, ihan miehinen, miehen ääni ja puhetyyli, miehen puheet, fyysinen työ ja fyysiset harrastukset ja miehen näköinenkin. Kuulemani perusteella nuorenakin jo oli hyvin matalalibidoinen ja haluton. Tosin vaimon dominoivalla, ailahtelevalla ja vähättelevällä lonteella saattoi olla joku kuohitseva vaikutus. Sitten jonkun sysäyksen saatuaan jokin naksahti aivoissa ja hups, hänestä tuli homo.
Ihmettelen usein että ihanko oikeasti pesunkestävästä heterosta voi tulla homo tuossa iässä, siis niin että "muka" olisi ollut hetero siihen saakka. Voiko näin edes köydä? Voiko aivot muka muttua yhtäkkiä ajattelemaan noin vastakkaisesti. Vai onko kuitenkin niin että jokin bi-seksuaali ajatusmaailma on taustalla mutta ei uskalla päästää sitä valloilleen, käyttää kieltämisdefenssiä ja uskottelee itselleenkin olevan täysin hetero. Mutta sitten tulee joku tilanne (tai lääkitys) joka laukaisee ihan toisenlaiset ajatukset.
Tuhoontuomittujen liittojen ketju :/
Joko kaikilla on uusi ja parempi... oikea naistenmies?
-winner-