Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenenkään mies paljastunut homoksi?

Vierailija
13.12.2016 |

Jos jollekin on näin käynyt, niin ole kiltti ja kerro, miten asia selvisi. Epäilitkö koskaan? Miten asia tuli päivänvaloon, paljastiko mies sen itse vai selvisikö muilla keinoin?

Itsellä tällainen mietintä menossa. Äärimmäisen jyrkästi homoseksuaalisuutta vastustaneessa perheessä kasvanut mies, joka ei varmasti myöntäisi edes itselleen, jos olisikin homo. Jotenkin vaisto varoittaa, vaikkei mitään selviä merkkejä ole.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo homovastaisuus on just sellasta homoläppää. Itse seukkaan naisen kanssa nykyisin, mutta nuorena ja teininä homosteltiin usein samojen poitsujen kesken. Meillä oli kans tollasta "hyi vi*tu homot" ja sitten paukutettiinkin jo vehjettä hanuriosastolle. Oli muuten aika kiimasta menoa joskus 16-17 veenä, ihan eri juttu kuin tyttöjen/naisten kanssa. Kyllähän se paikkansa pitää, että naiset on vain tiellä kun miehet alkaa panemaan. :D

M35

Koetko olevasi homo, hetero, bi vai jotain muuta?

Vierailija
42/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonion mies, mutta se osoittautuikin siunaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo homovastaisuus on just sellasta homoläppää. Itse seukkaan naisen kanssa nykyisin, mutta nuorena ja teininä homosteltiin usein samojen poitsujen kesken. Meillä oli kans tollasta "hyi vi*tu homot" ja sitten paukutettiinkin jo vehjettä hanuriosastolle. Oli muuten aika kiimasta menoa joskus 16-17 veenä, ihan eri juttu kuin tyttöjen/naisten kanssa. Kyllähän se paikkansa pitää, että naiset on vain tiellä kun miehet alkaa panemaan. :D

M35

Koetko olevasi homo, hetero, bi vai jotain muuta?

Bi, koska en voisi seurustella miehen kanssa. Naisen kanssa mieluummin eläisi muuten eikä nykyisellään oikein karvaiset perseet kiinnosta. Teininä tietysti olimme smootheja sileäihoisia twinkkejä, kyllähän se silloin naisen korvikkeesta meni. 

Vierailija
44/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlattuni paljastui homoksi. Oli varomerkkejä ennakolta, olisi pitänyt lukea yksi yhteen.

- puhui homoista aina hyvin kielteisesti, vaikka muuten oli arvomaailmaltaan aika liberaali.

- naureskeli homoille, kommentoi esim. "homojen hommaa"

- luki "vitsillä" minulle ääneen netistä homojen deittipalstaa ja nauroi ja paheksui samaan aikaan.

- hän ihannoi hyvin hoikkien, poikamaisten, rinnattomien naisten vartaloiden perään. Ei välittänyt naisessa isoista tisseista tai isosta pepusta.

- ei seksielämää juurikaan. Sanoi, että tykkää lähinnä halailla, mutta ei oikeastaan tehnyt sitäkään. Nukuimme 180 cm levyisessä sängyssä mahdollisimman kaukana toisista.

- koko ajan mulla oli tunne, että tässä on jotain väärää. Ensin epäilin, että hän ei ole päässyt eksästään yli vaan rakastaa tätä edelleen intohimoisesti ja että mä olen vain laastari. Sitten epäilin, että hänellä on sivusuhde johonkin superhoikkaan mallikaunottareen. Lopulta paljastui homoksi  kun näin hänen whats app-viestejään; oli todella rajua kuva/videomateriaalia toisten miesten kanssa.

Noille muille voi olla kaikenlaisia selityksiä, seksielämä voi loppua lääkityksen takia ja niin edelleen, mutta tuo boldattu on erittäin iso varoitusmerkki!

Vierailija
45/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ette mammat tiedäkään missä määrin teidän aviomiehenne hyppii puskissa homoilemassa cruisailumestoissa, ei sieltä normihomoja enää löydäkään kun ukkomiehet on toistensa kikkeleiden kimpussa aamusta yömyöhään.

Vierailija
46/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mösjöö mosse kirjoitti:

Voi ette mammat tiedäkään missä määrin teidän aviomiehenne hyppii puskissa homoilemassa cruisailumestoissa, ei sieltä normihomoja enää löydäkään kun ukkomiehet on toistensa kikkeleiden kimpussa aamusta yömyöhään.

Tämä on kyllä niin totta. Ukkomiehen munaa on jopa helpompi saada kuin rehellisesti homon.

t: homo

Vierailija
47/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lienee bi, mutta mulle ok kun on vain mun kanssa.

Bi-ukkomiehet tuntien on pakko kysyä: oletko ihan varma, että on tosiaan vain sinun kanssasi?

Vierailija
48/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmieheni on homo

Vierailija
49/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on saanut mut miettimään tätä. Meillä ei ole enää seksiä koska miehellä ei enää seiso. Kuitenkin testosteroni on normaali. Sanoo että vika ei ole minussa, olen ihana ja hän rakastaa ja haluaa että mun on hyvä olla. On myös selvästi homovastainen, heittää usein kommenttia/läppää aiheesta. Tää on nyt alkanut kyteä mun mielessä vahvasti. 

Vierailija
50/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm toisaalta jos seksielämä teillä toimii, niin ehkä se on tärkein tekijä siihen suuntaan, että olisi kuitenkin hetero? Tai onko se vaan sellaista pimeässä peiton alla-seksiä? Luulisi, että kaappihomo voi ihan perusaktiin kyetä naisen kanssa, mutta onko kunnon esileikkiä? Ja jos on, niin kiihottuuko siitä? Suuseksiä? Haluaako kokeilla uusia asioita? Ehdottaako itse seksiä?

Homo tai hetero.. Melko mustavalkoista. Entä jos onkin biseksuaali mutta enemmän miehiin päin?

Silloin pitää miesten kanssa, koska sinne lopulta päätyy kuitenkin.

Vierailija
51/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun valtakunnan ykköshinttaaja Monsieur Mosse toi 1950-luvulla homouden Ruotsista Suomeen, on yhteiskunnan suunta ollut täällä pelkkää alamäkeä kun normaalissa parisuhteessakin olevat ja lapsia omaavat miehet käyvät koskettelemassa salaa toisiaan. Tämä on yksi trendi joka olisi saanut jäädä kokematta.

Vierailija
52/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tämän. Mulla on hyvä tutka 😉. Tule ulos vain. Eletään kohta 2025.

Vierailija
53/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole homo, jos on seksisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämän pitäisi olla selvä asia.

On bi, mutta voi tietysti olla enemmän jompaan kumpaan kallellaan.

Hetero nai vain vastakkaista ja homo vain samaa sukupuolta. Älytöntä edes ajatella muuta. Bi:n seksuaalisuus elää ja kaudet voi vaihdella.

Heteroilla ja homoilla ei ole ikinä mitään kausia. Me ollaan tylsiä. Me ollaan aina vain sitä, mitä me ollaan.

Vierailija
54/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on saanut mut miettimään tätä. Meillä ei ole enää seksiä koska miehellä ei enää seiso. Kuitenkin testosteroni on normaali. Sanoo että vika ei ole minussa, olen ihana ja hän rakastaa ja haluaa että mun on hyvä olla. On myös selvästi homovastainen, heittää usein kommenttia/läppää aiheesta. Tää on nyt alkanut kyteä mun mielessä vahvasti. 

Turhaan kytee. Impo on impo.

Vierailija
55/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Martinan aussimiehestä mieleen, että olisiko kuitenkin kiinnostunut myös miehistä? Jokin olemuksessa saa sen aikaan. Plus johonkin se mies on hävinnyt... Ei ole näkynyt aikoihin..

Vierailija
56/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös bi.

Tai testot tippuneet, silloin ei seksi kiinnosta yhtään. Tai masiksessa sama juttu.

Vierailija
57/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt ei edes enää esitä olevansa hetero vaan homostelee menemään täysin estoitta miesten saunailtoina

Vierailija
58/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaimon kakkosta! Tai kavereidensa.

Vierailija
59/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, onko pahempi jos mies pettää miehen kanssa kuin jos pettäisi naisen kanssa? 

Vierailija
60/66 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin poskeenotossa kalun maistuvan paskalle eikä se ollut p o r a n n u t minua ahteriin. Sika ei ollut edes vaivautunut pesemään munaansa h i n t t a i l u n päätteeksi.