Oletko huomannut jotain perin kummaa Obaman maanpetosjutun uutisoinnissa? Minä olen
Viikko sitten perjantaina julkaistuista todisteista eivät kerro mitään, mutta pari päivää jälkeenpäin julkaisevat Obaman vastineen.
Seuraavaksi väittävät kaikkea epätoivoiseksi yritykseksi viedä huomio Epstein tiedostoista. Nyt ei ollakaan yhtään huolissaan Obaman valheellisen komplotin uhkasta demokratialle eikä asiasta josta ovat raportoineet vuosia ja siitä miten se on paljastunut pelkäksi Demokraattien salaliitoksi. Asia joka vaikutti niin 2016 kuin 2020 vaaleihin ja sai aikaan Trumpin virkarikossyytteen ei yhtäkkiä kiinnostakaan lainkaan ja Benita Mussoliinia ja muita ei suinkaan pyydetä kommentoimaan Obaman tapausta vaan Trumpin ja Epstein-kohukin on vain heidän oma uutisointinsa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/65fd2503-b080-48d5-8793-ec3f67ee6968
Kommentit (10)
Karoline Leavitt just CALLED OUT the Fake News reporters in the Briefing room to their face over their efforts to spread the Russiagate Hoax!
https://x.com/GuntherEagleman/status/1948081344711446893
Tulsi Gabbard MASTERFULLY laid out every step in Obamas Russia Collussion Hoax
Erittäin kummaa on, että Trumpin hallinto yrittää epätoivoissaan tällaista valhetta. Ei toimi, Epstein-juttu ei peity tähän savuverhoon.
Välillä Trump haukkuu Clintonia, välillä Obamaa, ja välillä Bideniä.
Peiliin katsominen unohtuu siinä kiireessä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä Trump haukkuu Clintonia, välillä Obamaa, ja välillä Bideniä.
Peiliin katsominen unohtuu siinä kiireessä.
Ne on ainoat joita syytetään maanpetoksesta.
Suomen uutisoinnissa kaikki uutiset kopioidaan USA:n demokraattien medioista kuten CNN.
Trump on aina paha, mitään muita näkemyksiä ei ole sallittu vuosikausiin.
Tälle uutisoinnille on termikin: totalitarismi.
Vierailija kirjoitti:
Suomen uutisoinnissa kaikki uutiset kopioidaan USA:n demokraattien medioista kuten CNN.
Trump on aina paha, mitään muita näkemyksiä ei ole sallittu vuosikausiin.
Tälle uutisoinnille on termikin: totalitarismi.
Just näin. Selvä kaava ja vinouma.
Olen tietty.