Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenenkään mies paljastunut homoksi?

Vierailija
13.12.2016 |

Jos jollekin on näin käynyt, niin ole kiltti ja kerro, miten asia selvisi. Epäilitkö koskaan? Miten asia tuli päivänvaloon, paljastiko mies sen itse vai selvisikö muilla keinoin?

Itsellä tällainen mietintä menossa. Äärimmäisen jyrkästi homoseksuaalisuutta vastustaneessa perheessä kasvanut mies, joka ei varmasti myöntäisi edes itselleen, jos olisikin homo. Jotenkin vaisto varoittaa, vaikkei mitään selviä merkkejä ole.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla bi-seksuaali "mies" ystävä. YÄK, nyt kun sanotaan.

Vierailija
22/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on jana, ei joko-tai. Voi tykätä molemmista joten seksi sujuu, mutta saattaa silti nauttia homoseksin tai hyvännäköisten omansukupuolisten ihmisten katselusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on jana, ei joko-tai. Voi tykätä molemmista joten seksi sujuu, mutta saattaa silti nauttia homoseksin tai hyvännäköisten omansukupuolisten ihmisten katselusta.

Miksi naiset homottelee nuoruudessa poikia koulussa?

Vierailija
24/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi. Naisilla on erittäin hyvä vaisto, jolla aina aistivat homot. Tämä siis oma kokemus.

T. Homo

Vierailija
25/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko homoa, jos fantasioin siitä, että vaimollani olisi dikki? Olen siis aina pitänyt itseäni heterona, eikä minua ole viehättänyt miehet.

Ei shemaleja lasketa homoksi. Ne on suunnattu meille heteroille. Myös tyttöilijät on heteroille ja jos on kauniit piirteet niin sekään ei ole homoa. Mun mielestä vasta on homoa jos on jotain karvaturpia ja you know kyllä mitä tarkoitan.

Vierailija
26/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä päivää. Naiset kun on mitä on niin miehillä alkaa katseet kohtaamaan. Mun naapurissa asuu saman ikäinen hyvännäköinen mies kuin itsekkin olen, eli keho hyvässä kunnossa ja naamasta kaunis/poikamainen.

On ystävällinen ja minäkin olen. Meillä klikkaa. Pitkiä katseita ja hymyjä. Hänellä on hyvännäköinen tyttöystävä, todella hyvännäköinen. Olen jäänyt kiinni sen naisen katselemisesta ja tuo mies ei välitä koska meillä klikkaa.

Me molemmat miellytetään toistemme silmiä ja ei olla uhkia toisillemme. Mulla oli nuoruudessa kouluaikoina koulukaveri mikä näytti aika paljon samalta kuin minä. Oli hyvännäköinen. Istuimme aina vierekkäin lähekkäin. Hän välillä nojasi minuun. Samalla luokalla oli sellanen joka tytön kusipää suosikki jockey joka aina homotteli meitä. Eipä tullut meille epäselväksi että hän oli ihan umpihomo joka oli vain kateellinen meidän kaveruudesta. Just sellanen tapaus mitä tämän palstan naisetkin nyt tässä ketjussa kirjoittavat.

T: 100% hetero

Symppistä, että syyllistät naisia siitä, että sinua on aina miehetkin kiinnostanut. Nyt on vuosi 2020, kaapin ovea voi varovasti raottaa käyttämättä naisvihaa pönkkänä.

Tsemiä sulle näin pride-kuukautena!

Missä kohtaa tuossa syyllistettiin naisia? Enkä voi olla kaapissa kun en ole homokaan darling. Arvasin että jollakin menee tunteisiin.

”Naiset kun on mitä on niin miehillä alkaa katseet kohtaamaan.”

Vierailija
27/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo näkyvä ja toistuva homovastaisuus on varmaankin yksi merkki, mutta ei tosiaan mikään absoluuttinen johtopäätös.

Näitä näkee ja kuulee silloin tällöin, mutta yleensä vielä nk. machomiehiltä, jotka kaiken lisäksi mainostavat menestystään naisten kanssa. Tiedä sitten mikä lopulta on taustalla esim. ovatko kenties tulleet homojen häiriköimäksi tai pelkäävätkö joutuvansa tilanteeseen eivätkä osaisi käsitellä asiaa?

Itse heteromiehenä, kun on aina tiennyt olevansa hetero, niin ei ole koskaan ollut pienintäkään ongelmaa suhtautua homouteen. Tulee lähinnä mieleen entä sitten? Toki viime vuosina pride/homorummutus tuntuu menevän vähän yli, mutta hei, ehkä se on tarpeen?

ps. Minuakin puristeltu konsertissa ja eipä tainnut tällä kertaa olla vastakkaisen sukupuolen edustaja... :)

Vierailija
28/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lienee bi, mutta mulle ok kun on vain mun kanssa.

Vierailija
29/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä suhtautui erittäin positiivisesti h omoihin, ja paljastui sitten itsekin sellaiseksi. Tai ehkä on bi, en tiedä, oli meillä pari kertaa seksiäkin. Olimme vain vähän aikaa yhdessä, ei taideta laskea edes seurusteluksi.

Vierailija
30/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hipaisusta ei lasketa" eikä vielä yhdestä kerrasta. Jos toisen kerran homostelee, on biseksuaali. Kolmannen kerran jälkeen on umpihomo, jos on ollut "sisävuorossa"

Ulkovuorolaisetkin lasketaan umpihomoiksi neljännen penetraation jälkeen.

Vierailija
31/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä olen moista pariskuntaa seurannut. Ihmettelin vuosia, miten tuo nainen ei aavista yhtään mitään.

Tää mies on hyvin maneerinen ja kirkkain värein homo, mutta niin vaan heterosuhteessa. Toki on jo vanhempi mies, mutta... Heillä on neljä lasta. Heillä on jotenkin korostunut tarve kuuluttaa loistavasta seksielämästään.

He harrastavat roolileikkejä ja niissä tämä nainen aina pukeutuu kovin miehisesti. Ei mitään pitsiä ja hepenettä, ei niittiä, eikä nahkaa... vaan pikkutakkeja, shortseja.. Se niitä kerran näytteli ja hiljaseiksi tilanne veti.

Miehellä on myös kavereita. Oikein semmoisia suloisia, iloisia, karvaisia miehiä... siis hyvin tyypillinen nallehomoporukka. He käyvät pari kertaa vuodessa viikonreissussa keskenään - vaimo ei pääse. Näillä muillahan ei ole siis naisystäviä ole, vaan ovat tulleet kaapista. Mutta tää nainen vaan on tyytyväinen, että mies on avoin, kun sillä on "tommosia" ystäviä.

Hyvin kliseinen, ammattia myöten. Tuo mainittu Modern Talking on myös miehen autossa kuuntelussa. Pet shop boys, mitä kaikkea näitä onkaan.

Pari vuotta sitten ne eros. Tää mies ilmoitti, että se duunikaveri ei niin pelkkä kaveri tai bisnespartneri ollutkaan... He olivat olleet kauan pariskunta, mutta kun tää toinen halusi sen heteroperheen. Eli hänen isänsä kuoli, uskalsi tulla kaapista.

Naiselle ja lapsillehan tämä tuli kaikki puuntakaa. Nainen hakee nykyäänkin vielä lohtua pullosta, kun tuo mies rakentaa pesää tosirakkautensa kanssa. Osa lapsista yrittää olla isäänsä yhteyksissä ja osa taas häröilee välillä. Yksi vihaa isänsä ja yrittää olla äitinsä tukena.

Vierailija
32/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota Modern Talkinia kuunnella kovalla asunnossa ilman että naapurit luulee homoksi? Ihan vilpittömästi kysyn provoilematta. Monenlaista musiikkia uskallan luukuttaa, mutta modern talkinin kohdalla laitan kuulokkeet korvalle. Haluaisin kuunnella sitä kuin ihan mitä tahansa musiikkia. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, klassista, instrumentaalista, vanhaa poppia, discoa, trancea, folkkia, rokkia, marssimusiikkia etc.

Vierailija
33/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä päivää. Naiset kun on mitä on niin miehillä alkaa katseet kohtaamaan. Mun naapurissa asuu saman ikäinen hyvännäköinen mies kuin itsekkin olen, eli keho hyvässä kunnossa ja naamasta kaunis/poikamainen.

On ystävällinen ja minäkin olen. Meillä klikkaa. Pitkiä katseita ja hymyjä. Hänellä on hyvännäköinen tyttöystävä, todella hyvännäköinen. Olen jäänyt kiinni sen naisen katselemisesta ja tuo mies ei välitä koska meillä klikkaa.

Me molemmat miellytetään toistemme silmiä ja ei olla uhkia toisillemme. Mulla oli nuoruudessa kouluaikoina koulukaveri mikä näytti aika paljon samalta kuin minä. Oli hyvännäköinen. Istuimme aina vierekkäin lähekkäin. Hän välillä nojasi minuun. Samalla luokalla oli sellanen joka tytön kusipää suosikki jockey joka aina homotteli meitä. Eipä tullut meille epäselväksi että hän oli ihan umpihomo joka oli vain kateellinen meidän kaveruudesta. Just sellanen tapaus mitä tämän palstan naisetkin nyt tässä ketjussa kirjoittavat.

T: 100% hetero

Symppistä, että syyllistät naisia siitä, että sinua on aina miehetkin kiinnostanut. Nyt on vuosi 2020, kaapin ovea voi varovasti raottaa käyttämättä naisvihaa pönkkänä.

Tsemiä sulle näin pride-kuukautena!

Missä kohtaa tuossa syyllistettiin naisia? Enkä voi olla kaapissa kun en ole homokaan darling. Arvasin että jollakin menee tunteisiin.

Vain umpihomo sanoo toiselle ”darling”!

Vierailija
34/66 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha poikakaveri puhui agressiivisesti homoista. Otti asian puheeksi ihan puskista ja sellasella "hyi helv! Ei oo luonnollista! Yök! Yök!" asenteella. Se oli lähinnä vaivaannuttavaa aina, kesken ruokailun tai autossa kun toinen alkaa vaan mölisemään vihasena että vihaa homoja. Pelottavaa tollanen raivoaminen, ei terveen mielen merkki.

No hänellä oli sitten muutama suhde miesten kanssa myöhemmin. Tämä kävi ilmi kun tavattiin sattumalta vuosien jälkeen ja hän avautui kännissä olevansa bi. Vaikutti olevan hirveän iso asia hänelle, oli ihan kyynel silmässö ja vaikutti häpeävän. Surullista ettei pystynyt hyväksymään itseään.

Vierailija
35/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi eksä paljastui biseksuaaliksi, mutta eipä se vaikuttanut juuri mitenkään mihinkään. Yhdessä tiirailtiin sitten sekä miehiä että naisia, minäkin kun viehätyn molemmista.

Vierailija
36/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheltä olen moista pariskuntaa seurannut. Ihmettelin vuosia, miten tuo nainen ei aavista yhtään mitään.

Tää mies on hyvin maneerinen ja kirkkain värein homo, mutta niin vaan heterosuhteessa. Toki on jo vanhempi mies, mutta... Heillä on neljä lasta. Heillä on jotenkin korostunut tarve kuuluttaa loistavasta seksielämästään.

He harrastavat roolileikkejä ja niissä tämä nainen aina pukeutuu kovin miehisesti. Ei mitään pitsiä ja hepenettä, ei niittiä, eikä nahkaa... vaan pikkutakkeja, shortseja.. Se niitä kerran näytteli ja hiljaseiksi tilanne veti.

Miehellä on myös kavereita. Oikein semmoisia suloisia, iloisia, karvaisia miehiä... siis hyvin tyypillinen nallehomoporukka. He käyvät pari kertaa vuodessa viikonreissussa keskenään - vaimo ei pääse. Näillä muillahan ei ole siis naisystäviä ole, vaan ovat tulleet kaapista. Mutta tää nainen vaan on tyytyväinen, että mies on avoin, kun sillä on "tommosia" ystäviä.

Hyvin kliseinen, ammattia myöten. Tuo mainittu Modern Talking on myös miehen autossa kuuntelussa. Pet shop boys, mitä kaikkea näitä onkaan.

Pari vuotta sitten ne eros. Tää mies ilmoitti, että se duunikaveri ei niin pelkkä kaveri tai bisnespartneri ollutkaan... He olivat olleet kauan pariskunta, mutta kun tää toinen halusi sen heteroperheen. Eli hänen isänsä kuoli, uskalsi tulla kaapista.

Naiselle ja lapsillehan tämä tuli kaikki puuntakaa. Nainen hakee nykyäänkin vielä lohtua pullosta, kun tuo mies rakentaa pesää tosirakkautensa kanssa. Osa lapsista yrittää olla isäänsä yhteyksissä ja osa taas häröilee välillä. Yksi vihaa isänsä ja yrittää olla äitinsä tukena.

Naisilla on henkilökohtainen narsismi joskus niin voimakasta, että ei nähdä ilmiselvää. Tosin kuvauksen rouva ei taida muutenkaan mikään älyn jättiläinen olla jos tuli ihan puskista.

Vierailija
37/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että entinen poikaystäväni on homo.

Puhui aina kovin kielteisesti homoista. Oli vähän jotain homomaisia piirteitä ja sitten aina kännissä vakuutteli ”en oo homo”.

Halusi että minä olisin ollut langanlaiha muodoton =poikavartalo.

Seksi ei häntä juuri kiinnostanut kanssani vaikka tiedän että minulla oli siihen aikaan tosi hyvä kroppa (pyöreä peppu, kapea vyötärö, litteä vatsa ja kivan kokoiset rinnat)

Toivottavasti elelee nykyään onnellisena ja on jo tajunnut tulla kaapista ulos.

Vierailija
38/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilu on sairasta!

Vierailija
39/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei ole enää mikään tabu ja jo esimurkkuikäiset julistavat sukupuolisuuntautuneisuuttaan. Perhe voi olla ihan mitä mieltä tahansa, mutta usein myös osataan hakea apua muualtakin.

Homot ovat yhtä lailla aivoilla ja ajattelulla varustettuja ihmisiä . Miksi ihmeessä miehesi ei  ymmärtäisi itseään ja notkuisi sinun kanssasi vain siksi, että peittelee omia mieltymyksiään?

Voisiko ongelma olla sinun asenteissasi? Mielikuva miehestä, joka puhuu muiden naisten pepuista ja rinnoista sinun seurassa on sinulle normaalia? Ja jos hän kohtelee sinua kuin veroistaan ihmistä, niin ihan kuin sinä kaipaisit jotakin aivotonta machoa vähättelemässä sinua naisena? Etenkin, jos seksi sujuu ja nautitte siitä, niin hmm, mieti vähän mietitkö liikaa. Mitäs, jos olet löytänyt herrasmiehen elämääsi?

Vierailija
40/66 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo homovastaisuus on just sellasta homoläppää. Itse seukkaan naisen kanssa nykyisin, mutta nuorena ja teininä homosteltiin usein samojen poitsujen kesken. Meillä oli kans tollasta "hyi vi*tu homot" ja sitten paukutettiinkin jo vehjettä hanuriosastolle. Oli muuten aika kiimasta menoa joskus 16-17 veenä, ihan eri juttu kuin tyttöjen/naisten kanssa. Kyllähän se paikkansa pitää, että naiset on vain tiellä kun miehet alkaa panemaan. :D

M35