Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin on ok loukkaantua kun miehestä ei kuulu mitään poikienreissusta?

Vierailija
13.12.2016 |

Avomieheni lähti viikonloppuna reissuun, ns. Poikienreissulle. Heitin hänet kentälle ja laittoi vielä kentällä viestiä että soittaa kun pääsee perille ja pusuhymiöitä jne. No miehestä ei ole nyt kuulunut oikeastaan mitään. Laitoin perillä pääsy päivänä viestiä että aikooko soittaa tai edes viestiä laittaa. Vastasi vasta monen tunnin päästä että ovat perillä ja menevät syömään. Lähes mietin oliko viesti hänen kirjoittama kun oli niin tyly. Tänään laitoin jonkun turhan päiväisen kuvan (teemme tätä normaalisti koko ajan) mies vastasi peukulla ja lähetti itse kuvan takaisin. Olen vähän hämilläni.
Aikaisemmin kun mies on ollut pitkiäkin aikoja reissussa on soitellut ja laittanut viestiä usein. Nyt mies on kuukauden ihan muuten vaan ryyppäys reissulla poikien kanssa ja osasin odottaa että ei roiku puhelimessa koko aikaa, mutta silti vähä loukkaa että tiesi että olin surullinen että lähtee kuukaudeksi pois ja on joulut ja uudet vuodet pois juuri kun minulla olisi vihdoin lomaa ja nyt ei voi edes parin lauseen pituisia viestejä laittaa.
En aio nyt laittaa hänelle mitään ja katsotaan milloin ottaa yhteyttä. Missä vaiheessa olisi kuitenkin ok jo vähän asiasta huomauttaa ja olla loukkaantunut? En haluaisi turhaa riitaa kun on poissa mutta kyllä minua himetyttää ja loukkaa kun tietää sen olevan minulle tärkeää.

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puoli on, että ainakin hyvä mies lähtee eteenpäin sinkkumarkkinoille!

Mikä hyvä mies...? :D

Vierailija
102/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lapsellista, ettei sanotuksi saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ap:n tilanteessa huolissani siitä, onko mies ylipäätään kunnossa.

En kyllä voisi olla tuollaisessa suhteessa. Voisin itse liian pahoin. Tarvitsen puolison lähelleni ja hänellä pitää olla parisuhteelle aikaa. Ei siis mitään tavoitteellista treenaajaa tai muuta urheilumiestä tms. joka on useimmat illat poissa. Eikä missään nimessä tyyppiä joka lähtee viikoiksi reissuun.

Mutta me ollaan erilaisia. Toiset  tarvii toisenlaista.

Meidän työt on sellaisia että vietämme todella paljon aikaa keskenämme, syömme joka ilta kunnolla yhdessä ja juttelemme. Ei siis haittaa jos mies kerran parissa viikossa lähtee ulos kavereiden kanssa eikä hänestä kuulu mitään, kunhan tulee yöksi kotiin.

Mutta kyllä minua loukkaa että lähtee kuukaudeksi ryyppyreissulle, pari kertaa mainitsi asiasta ennen lentojen varaamista.. itse varaan tänään kyllä matkn jota en ikinä varaisi ilman tätä miehen reissua. Lähden miespuolisen kaverini pariksi viikoksi Aasiaan reissaamaan kun mies on jo palannut kotiin. Ei sinänsä mikään kosto matka mutta en muutoin olisi lähtenyt kieltämättä. AP

Ei helekkari mikä taliaivo olet. Noh, yritin auttaa sinua näkemään järjen, mutta ole vapaa ja tuhoa suhteesi lapsellisuudellasi. Hyvä puoli on, että ainakin hyvä mies lähtee eteenpäin sinkkumarkkinoille!

Eihän apn miehellä pitäisi olla mitään nokan koputtamista tuosta apn matkata kaiken järjen mukaan? Miksi hän on yhtäkkiä taliaivo? En nyt ymmärrä logiikkaa tässä. Mieshän tässä on myös lapsellinen kun luulee voivansa elää parisuhteessa ja silti tehdä kaiken kuten sinkkuna.

Vierailija
104/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä voisi olla tuollaisessa suhteessa. Voisin itse liian pahoin. Tarvitsen puolison lähelleni ja hänellä pitää olla parisuhteelle aikaa. Ei siis mitään tavoitteellista treenaajaa tai muuta urheilumiestä tms. joka on useimmat illat poissa. Eikä missään nimessä tyyppiä joka lähtee viikoiksi reissuun.

Aivan. Itselläni ei tulisi mieleen lähteä miespuolisen kaverin kanssa reissuun kun olen suhteeessa mutta mies on todellakin käynyt viikonloppu reissuilla naispuolisen kaverinsa kanssa joten miksi minäkin en voisi lähteä nyt? Ei hänellä voi olla mitään sanomista siihen, varsinkin kun ei kiinnosta lähteä minun kanssani reissuun niin kotonako minun pitäisi yksin olla. Tyttökaverini eivät lähde viikkoa pidemmälle reissulle koska seurustelevat, joten jos haluan kaukomatkalle niin tähän hätään kukaan muu ei ole valmis lähtemään kanssani. AP

Meidän työt on sellaisia että vietämme todella paljon aikaa keskenämme, syömme joka ilta kunnolla yhdessä ja juttelemme. Ei siis haittaa jos mies kerran parissa viikossa lähtee ulos kavereiden kanssa eikä hänestä kuulu mitään, kunhan tulee yöksi kotiin.

Mutta kyllä minua loukkaa että lähtee kuukaudeksi ryyppyreissulle, pari kertaa mainitsi asiasta ennen lentojen varaamista.. itse varaan tänään kyllä matkn jota en ikinä varaisi ilman tätä miehen reissua. Lähden miespuolisen kaverini pariksi viikoksi Aasiaan reissaamaan kun mies on jo palannut kotiin. Ei sinänsä mikään kosto matka mutta en muutoin olisi lähtenyt kieltämättä. AP

Ei helekkari mikä taliaivo olet. Noh, yritin auttaa sinua näkemään järjen, mutta ole vapaa ja tuhoa suhteesi lapsellisuudellasi. Hyvä puoli on, että ainakin hyvä mies lähtee eteenpäin sinkkumarkkinoille!

Eihän apn miehellä pitäisi olla mitään nokan koputtamista tuosta apn matkata kaiken järjen mukaan? Miksi hän on yhtäkkiä taliaivo? En nyt ymmärrä logiikkaa tässä. Mieshän tässä on myös lapsellinen kun luulee voivansa elää parisuhteessa ja silti tehdä kaiken kuten sinkkuna.

Vierailija
105/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muslimimaassa ryyppyreissulla? Ei nappaa!

Vierailija
106/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Itselläni ei tulisi mieleen lähteä miespuolisen kaverin kanssa reissuun kun olen suhteeessa mutta mies on todellakin käynyt viikonloppu reissuilla naispuolisen kaverinsa kanssa joten miksi minäkin en voisi lähteä nyt? Ei hänellä voi olla mitään sanomista siihen, varsinkin kun ei kiinnosta lähteä minun kanssani reissuun niin kotonako minun pitäisi yksin olla. Tyttökaverini eivät lähde viikkoa pidemmälle reissulle koska seurustelevat, joten jos haluan kaukomatkalle niin tähän hätään kukaan muu ei ole valmis lähtemään kanssani. AP

Vierailija
107/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muslimimaassa ryyppyreissulla? Ei nappaa!

Ks. Maassa onnistuu kyllä turistipaikoissa juominen ja veivät mukanaan jokainen maksimi määrän viinaa. Kyllä he varmasti siis muutakon tekevät mutta viina tuntui silti kaikilla olevan päälimmäisenä mielessä. Ap

Vierailija
108/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ymmärräkään. Vauvapalstan kanalauman logiikan ymmärrysprosentti pyöreä nolla...

Vierailija
109/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän riippuu ihan siitä ottaako esim tänään yhteyttä tai huomenna. Jos ei niin sitten alkaisin miettimään suhdetta uudelleen. AP

Vierailija
110/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän riippuu ihan siitä ottaako esim tänään yhteyttä tai huomenna. Jos ei niin sitten alkaisin miettimään suhdetta uudelleen. AP

En siis ole AP. Oma toinen keskustelu rinnalla niin tuli merkittyä ap.

Vierailija
111/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o! Ihan hirveä rosvosektori!! Ajatella että kahdesti puolessa vuodessa riidellään ja arkena on hänen kanssaan aivan ihanaa. Valmis sitoutumaan, kun kerta talolainoistakin puhe. Kertaakaan ei ole pettänyt ja ap: n sanojen mukaan ei sellaista tekisi. Rikas jolla paljon vapaa-aikaa, jota hyödyntää voi tulevaisuudessakin. Lojaali lapsuuden ystäville joita jaksaa vielä 30-vuotiaana muistaa pitkällä matkalla. Viisas kun matkustaa, sillä elämä on lyhyt ja kun lapsia hommaa niin aikaa ei ole enää niin itselle. Antaa ja ottaa omaa aikaa parisuhteessa, jonka ap päättää käyttää hyväksi mitä typerimmällä tavalla. Ainoa miinus minkä näen miehessä on hänen paska naismakunsa. Ap, ryhdistäydy! Ja vain sinun logiikallasi puolustat oikeuttasi mennä yhdessä ulkomaille miespuolisen kaverin kanssa (koska niinhän mieskin tekee). Totta, sinulla on tähän kaikki oikeus, mutta lapselliset motiivisi tähän "temppuun" ovat ne syyt mitkä lopulta tulevat tuhoamaan parisuhteesi.

Vierailija
112/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o! Ihan hirveä rosvosektori!! Ajatella että kahdesti puolessa vuodessa riidellään ja arkena on hänen kanssaan aivan ihanaa. Valmis sitoutumaan, kun kerta talolainoistakin puhe. Kertaakaan ei ole pettänyt ja ap: n sanojen mukaan ei sellaista tekisi. Rikas jolla paljon vapaa-aikaa, jota hyödyntää voi tulevaisuudessakin. Lojaali lapsuuden ystäville joita jaksaa vielä 30-vuotiaana muistaa pitkällä matkalla. Viisas kun matkustaa, sillä elämä on lyhyt ja kun lapsia hommaa niin aikaa ei ole enää niin itselle. Antaa ja ottaa omaa aikaa parisuhteessa, jonka ap päättää käyttää hyväksi mitä typerimmällä tavalla. Ainoa miinus minkä näen miehessä on hänen paska naismakunsa. Ap, ryhdistäydy! Ja vain sinun logiikallasi puolustat oikeuttasi mennä yhdessä ulkomaille miespuolisen kaverin kanssa (koska niinhän mieskin tekee). Totta, sinulla on tähän kaikki oikeus, mutta lapselliset motiivisi tähän "temppuun" ovat ne syyt mitkä lopulta tulevat tuhoamaan parisuhteesi.

Eli ap:n synti on että haluaisi miehensä pitävän yhteyttä aivan kuten on tähän mennessäkin pitänyt tai edes sinnepäin ja on sen takia aivan paska naisystävä? Vai mitä muuta kerkesit poimimaan tästä rivien välistä? Kehuu miestään vaikka mies jättänyt yksin jouluksi ja uudeksi vuodeksi eikä edes vaivaudu viestiä kirjottamaan kun pääsee perille vaikka on luvannut soittaa.

Vierailija
113/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivuhuomiona, että jos mä lähtisin kuukauden ryyppyreissulle sinkkukaverieni kanssa eikä musta edes kuuluisi mitään, niin aviomieheni ei olisi kotona odottamassa, kun tulisin takaisin. Olisi sen kaappi tyhjänä ja tavarat veks. Hän arvostaa itseään terveesti.

Kyllä on selvä, että miesystäväsi panee siellä muita naisia mink ehtii. Kuka ties hänellä on kotimaassakin joku sivusuhde, jos et ole huomannut hänen olevan 'kovin seksuaalinen' kotioloissa. Osa miehistä tykkää valloittaa ja menettää miekenkiinnon ja kunnioituksen varmaan nakkiin, joka sinä ap nyt selvästi olet.

Lähde itse bilettämään pikkujoulut ja uusi vuosi ja etsi uusi parempi mies.

Sanotaanko nyt vielä että vietämme niin paljon yhdessä aikaa että millekkään sivusuhteille ei olisi kyllä edes aikaa. Tämä kaikki miehen halusta, itse voisin välillä maata kotona koneen kanssa rumana vähän useamminkin yksinäni. Mutta mies soittaa minulle aina töiden jälkeen ja tulee hakemaan. AP

Vierailija
114/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tilanne ja olisi kiva jos voisit vähän tulla raportoimaan kun tilanne kehittyy!

Vierailija
115/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trust kirjoitti:

No hei,

Teillä ei ole lapsia. Olette muuttamassa yhteiseen kotiin kohta ja kyllä se elämä sitten siitä asettuu uomiinsa.

Ei kannata ylianalysoida niinkuin joku jo sanoikin. 

Mies rakastaa sinua vaikka ei joka päivä viestittelisikään. 

Kivempi kun voi välillä kaivata toista. 

Ota ihan rauhassa.  Jos ja kun teillä kerran on noin hyvä suhde.

Nauti itsekin vapaudestasi kuukauden. Tee juttuja mistä nautit ja tykkäät tehdä ilman miestä.

Voit sitten laittaa miehelle viestiä, että omakin elämäsi on kivaa kotona ja että häntä kaivataan.

Älä nyt herranjestas ala ainakaan laittamaan mitään negatiivistä sinne reissuun. Anna miehelle tilaa. Kyllä hän sieltä palaa kotiin. Ja varmasti arvostaa sinua enemmän kun et "roiku" ja murehdi koko aikaa. 

Muille kommentoijille sen verran, että huh, huh. Miten teidän kanssanne joku voi edes olla. Vaatimuksia mitä saa tehdä ja koska pitää olla kotona. Tuo elämähän kuulostaa kanssanne siltä kuin äiti-poikasuhde. Hyi hitto. En pystyisi.

Toisen ihmisen rakastaminen ja kunnioittaminen on muuta kuin vahtimista. Monen kirjoittajan "rakkaus" kuulostaa läheisyysriippuvaisuutta eikä sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. 

"Päästä rakkaasi vapaaksi,  jos se ei tule takaisin, ei se koskaan sinun ollutkaan."

"Luottamus on suurempi kohteliaisuus kuin rakkaus." - George MacDonald 

Tässä sinun ajattelutavassasi on nyt vaan pieni ongelma. Esim. tässä ajatuksessa:

"Päästä rakkaasi vapaaksi,  jos se ei tule takaisin, ei se koskaan sinun ollutkaan."

Voihan pettämään taipuvainen ihminen tulla aina takaisin ja sinä voit sinisilmäisenä uskoa hänen juttunsa ja olla tyytyväinen. Silti tämä pettäjä voi panna muita ja lähteä aina uusille vastaaville reissuille. Eli kuulostaa lähinnä "vapaalta" suhteelta. Molemmat saa tehdä mitä huvittaa, ja mistään ei kysellä. Vasta kun joku sukupuolitauti sattuu tarttumaan, ollaan aidosti huolestuneita.

No höpö höpö mistään vapaasta suhteesta ole kysymys vaan luottamuksesta. 

Mitä siitä kukaan hyötyy vaikka rajoittaisi, holhoisi ja kyttäisi toista minkä kerkiää. Jos mies on petturi se pettää vaikka kuinka vahtisit. Luotettava, rakastava kumppani sitä ei tee vaikka olisi missä ja kuinka kauan. tai ainakin ilmoittaisi ennen sitä, että kiitos näkemiin. 

Petturit ovat asia erikseen. Ja sehän ei mitään auta vaikka istuisi kotona puhelin kädessä aamusta iltaan jos mies on petturi. Kun eläisi elämäänsä ja lakkaisi murehtimasta joka hiton tekstiviestiä. Mies tulee takaisin, eikö silloin ole tilinteon aika. Mitä sitä tiliä tehdä kun toinen on reissussa. Pilaa miehen reissun ja tulee itse sekopäiseksi.Tuskin se mies sieltä reissusta kotio lähtee kuitenkaan vaikka mitä kiukutteluviestejä  vinkuiita sinne laittaisi. Get the point?

Lopettaa murehtimisen ja tekee tillin sitten kun sen aika on, jos sitä tiliä nyt ylipäätään on tarve tehdä. Mutta mielellään kasvotusten.

Mikä ihme holhoaminen ja läheisriippuvuus naiset vaivaa? 

Pariskunta ei ole naimisissa, ei lapsia, elämä alussa. Miksi tarvitsee yhdestä reissusta maalailla piruja seinille? Siksi että kun mies ei ole valvovan silmän alla niin varmasti pettää? 

Kyllä on silloin parisuhde huonoilla kantimilla....

Vierailija
116/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ymmärtää että kun mies kerran pääsee vähän irtaantumaan ja rentoutumaan ei ajatukset ole ihan niissä arkikuvioissa. Eikä tekstaaminen vaimokullalle ole ensimmäisenä mielessä kun poikaporukalla suunnataan bordellikierrokselle. Anna nyt miehellesi vähän hengitystilaa!

Ootpa kyllä naurettava. Onko sinulla jotain kättä pidempää tietoa miehen bordellikierroksista?

Jos sinulle on käynyt niin, se ei tarkoita että kaikille käy niin. 

Katkeruus ja kateus on maailman palkka :/

Outoja ihmisiä.

No hei, oletko ihan tynnyrissä kasvanut? Kaikilla esimerkiksi Keski-Eurooppaan suuntautuvilla poikienreissuilla (ja miksei työreissujen iltoinakin) suunta käy lopulta baarien jälkeen bordelleihin. Aika sinisilmäinen saa olla jos muuta uskoo. Saksassa on ihan tavallista että mies käy bordellissa eikä siihen takerruta jos mies tuo rahaa kotiin ja huolehtii vaimon tarpeista. Sen verran on tullut vuosien mittaan noita messumatkoja tehtyä työkseen että on nähty. Koettu ei ole koska työtä on riittänyt pikkutunneille ja aamulla taas asiakastapaamisia.

Vierailija
117/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trust kirjoitti:

No hei,

Teillä ei ole lapsia. Olette muuttamassa yhteiseen kotiin kohta ja kyllä se elämä sitten siitä asettuu uomiinsa.

Nauti itsekin vapaudestasi kuukauden. Tee juttuja mistä nautit ja tykkäät tehdä ilman miestä.

Voit sitten laittaa miehelle viestiä, että omakin elämäsi on kivaa kotona ja että häntä kaivataan.

Älä nyt herranjestas ala ainakaan laittamaan mitään negatiivistä sinne reissuun. Anna miehelle tilaa. Kyllä hän sieltä palaa kotiin. Ja varmasti arvostaa sinua enemmän kun et "roiku" ja murehdi koko aikaa. 

Muille kommentoijille sen verran, että huh, huh. Miten teidän kanssanne joku voi edes olla. Vaatimuksia mitä saa tehdä ja koska pitää olla kotona. Tuo elämähän kuulostaa kanssanne siltä kuin äiti-poikasuhde. Hyi hitto. En pystyisi.

Toisen ihmisen rakastaminen ja kunnioittaminen on muuta kuin vahtimista. Monen kirjoittajan "rakkaus" kuulostaa läheisyysriippuvaisuutta eikä sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. 

Tässä sinun ajattelutavassasi on nyt vaan pieni ongelma. Esim. tässä ajatuksessa:

Voihan pettämään taipuvainen ihminen tulla aina takaisin ja sinä voit sinisilmäisenä uskoa hänen juttunsa ja olla tyytyväinen. Silti tämä pettäjä voi panna muita ja lähteä aina uusille vastaaville reissuille. Eli kuulostaa lähinnä "vapaalta" suhteelta. Molemmat saa tehdä mitä huvittaa, ja mistään ei kysellä. Vasta kun joku sukupuolitauti sattuu tarttumaan, ollaan aidosti huolestuneita.

Mitä siitä kukaan hyötyy vaikka rajoittaisi, holhoisi ja kyttäisi toista minkä kerkiää. Jos mies on petturi se pettää vaikka kuinka vahtisit. Luotettava, rakastava kumppani sitä ei tee vaikka olisi missä ja kuinka kauan. tai ainakin ilmoittaisi ennen sitä, että kiitos näkemiin. 

Petturit ovat asia erikseen. Ja sehän ei mitään auta vaikka istuisi kotona puhelin kädessä aamusta iltaan jos mies on petturi. Kun eläisi elämäänsä ja lakkaisi murehtimasta joka hiton tekstiviestiä. Mies tulee takaisin, eikö silloin ole tilinteon aika. Mitä sitä tiliä tehdä kun toinen on reissussa. Pilaa miehen reissun ja tulee itse sekopäiseksi.Tuskin se mies sieltä reissusta kotio lähtee kuitenkaan vaikka mitä kiukutteluviestejä  vinkuiita sinne laittaisi. Get the point?

Lopettaa murehtimisen ja tekee tillin sitten kun sen aika on, jos sitä tiliä nyt ylipäätään on tarve tehdä. Mutta mielellään kasvotusten.

Pariskunta ei ole naimisissa, ei lapsia, elämä alussa. Miksi tarvitsee yhdestä reissusta maalailla piruja seinille? Siksi että kun mies ei ole valvovan silmän alla niin varmasti pettää? 

Itselleni ongelma ei edelleenkään ole pettäminen vaan ikävä ja kaipaus kun toisesta ei kuulu. Eikä nyt pli mistään kerran viidessä vuodessa olevasta reissusta vaan tekee näitä kerran puoleen vuoteen, joka saa minut epäilemään että haluaano edes olla kanssani kun on valmis lähtemään hupireissuille eikö nyt tällä kertaa edes ilmoita mitään itsestään. AP

Vierailija
118/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuma sellainen, että moni suitsien tiukennusta ehdottava pitää kuukauden / kahden reissua kaikkia kohtuuden rajoja rikkovana. Varmasti se keskituloisissa talouksissa noin onkin, mutta ei siitä pitä tulkita tilanteen olevan sama AP:n taloudessa.

Tuli mieleen, että onko mies ehtinyt olla sen verran huolissaan AP:sta tämän edellisen reissun aikana että pitää tätä omaakin käytöstä uutena normina. Ehkä AP;n reissun aikana laittanut viestejä AP:lle eikä tämä ole AP,n kertoman mukaan päässyt vastaamaan.

Mies on voinut tuosta pääsemisesta olla kuitenkin eri mieltä. Ei ole kovin helppo kuvitella tilannetta ettei AP mitaan yhteytta olisi paassyt ottamaan jos on ollut tahtoa. Etenkään kun raha ei ole ongelma.

Voin olla ihan hakoteilläkin, mutta AP toki parhaiten tietää onko tuo mahdollista.

Vierailija
119/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trust kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trust kirjoitti:

No hei,

Itselleni ongelma ei edelleenkään ole pettäminen vaan ikävä ja kaipaus kun toisesta ei kuulu. Eikä nyt pli mistään kerran viidessä vuodessa olevasta reissusta vaan tekee näitä kerran puoleen vuoteen, joka saa minut epäilemään että haluaano edes olla kanssani kun on valmis lähtemään hupireissuille eikö nyt tällä kertaa edes ilmoita mitään itsestään. AP

Sori kirjotusvirheet koitan jäisillä sormilla kirjoittaa puhelimella. AP

Vierailija
120/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis parisuhde on silloin niin huonoilla kantimilla jos toista tarvitsee vahtia ettei petä, ja tosiaan kannattaa miettiä kannattaako sitä ylipäätään olla yhdessä. 

Ja jos muutaman tekstiviestin takia kotona kiusaa itseään ja miettii että nyt on tapahtunut jotain miehelle ja rakkaus on loppunut, niin voin sanoa, ei ole. On vain kavereidensa kanssa reissussa ja jaksa koko ajan olla puhelimen päässä.

11kk vs 1 kk. 

Josko sitä antaisi miehelle nyt armoa ja eläisi omaa elämäänsä sen aikaa. Sitten kivempi kertoa mitä kaikkea on tehnyt kun tulee takaisin. Jos joka ilta tarvitsee jauhaa kuinka paljon rakastaa ja mitä kaikkea on tänään tehnyt niin minulle se kertoo suhteen tilasta jotain. Ei ole kuitenkaan ensihuumasta enää kysymys. Pari asuu kimpassa. 

Ja varmaan se mieskin sieltä reipastuu viesteilemään kun aikaa vähän kuluu. Ikävä tulee kyllä, mutta ei se jumalaare tunneissa tai päivissä tule niin pakottavana että hermot menee, normaalilla terveen kiintymyssuhteen omaavilla ihmisillä.  Naiset!!!!