Milloin on ok loukkaantua kun miehestä ei kuulu mitään poikienreissusta?
Avomieheni lähti viikonloppuna reissuun, ns. Poikienreissulle. Heitin hänet kentälle ja laittoi vielä kentällä viestiä että soittaa kun pääsee perille ja pusuhymiöitä jne. No miehestä ei ole nyt kuulunut oikeastaan mitään. Laitoin perillä pääsy päivänä viestiä että aikooko soittaa tai edes viestiä laittaa. Vastasi vasta monen tunnin päästä että ovat perillä ja menevät syömään. Lähes mietin oliko viesti hänen kirjoittama kun oli niin tyly. Tänään laitoin jonkun turhan päiväisen kuvan (teemme tätä normaalisti koko ajan) mies vastasi peukulla ja lähetti itse kuvan takaisin. Olen vähän hämilläni.
Aikaisemmin kun mies on ollut pitkiäkin aikoja reissussa on soitellut ja laittanut viestiä usein. Nyt mies on kuukauden ihan muuten vaan ryyppäys reissulla poikien kanssa ja osasin odottaa että ei roiku puhelimessa koko aikaa, mutta silti vähä loukkaa että tiesi että olin surullinen että lähtee kuukaudeksi pois ja on joulut ja uudet vuodet pois juuri kun minulla olisi vihdoin lomaa ja nyt ei voi edes parin lauseen pituisia viestejä laittaa.
En aio nyt laittaa hänelle mitään ja katsotaan milloin ottaa yhteyttä. Missä vaiheessa olisi kuitenkin ok jo vähän asiasta huomauttaa ja olla loukkaantunut? En haluaisi turhaa riitaa kun on poissa mutta kyllä minua himetyttää ja loukkaa kun tietää sen olevan minulle tärkeää.
Kommentit (177)
Jos tämä on totta niin olet kyllä melko selkärangaton ihminen. Rahakkaassa miehessä roikut ja hyväksyt silmät ummessa tämän panoreissut. Itteppä oot miehes valinnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap roikkuu miehessä ja suostuu ihan kaikkeen! Ja miksikö? No ukko on rikas! Mitäs sitä ei akka rahojen eteen tekisi. Varsinkin tällaiset kaveriporukan yhteiset panoalustat.
Mistä päättelit, että AP:n mies olisi rikas?
En saanut itse sellaista vaikutelmaa mistään
Siitä, kun ap niin itse sanoi.
Lueppa ketju.
Mites sitten ajattelit joulus viettää, kun se yhteinen asunto on hommattu ja sulla on pulla mahassa? Lapsen kanssa kahdestaan ja aikuinen mies, jota ei kiinnosta viettää joulua ihmisen kanssa, jonka pitäisi olla hänelle se kaikkein tärkein, kulkee maailmalla juomassa ja huoraamassa? "Ei isi nyt ehdi meidän kanssa aikaa viettää"
Kyllä noi poikien reissut tiedetään, kun viinaa on ja rahaa on. Kyllä niistä reissuista on kuultu, missä ihan kiltiksi ja kunnollisiksi uskotut miehet muuttuu totaalisioiksi, eikä sun miehesi ole yhtään erilainen näillä reissuilla. Vai vakuutteli ennen reissua tavallista useammin rakastavansa ja nyt ei sitten paljon viestittele. Sitä se huono omatunto teettää.....Tämä menee kuin vanha vitsi missä vaimo kuulustelee miestään pikkujouluista "Ryyppäsittekö?" "En minä mutta kaverit" "Rymysittekö?" "Enhän minä mutta kaverit" "Käytittekö kondomia?" "Enhän minä mutta kaverit"
Avaa nyt jo silmäsi, aikuistu itse, lapsukainen. Ei tuollaisen baila-bailaihmisen kanssa mitään tulevaisuutta perusteta. Kaverit sille on tärkeämpiä kuin sinä.
Elä huoli ap. Todellisuus on se, että sinkkukavereisen seurassa mies varmaan kokee painetta olla tunteiltaan kova eikä tähän sovellu hempeily viestit ja puhelut. Mies luulee alitajuntaisesti, että se on epänormaalia vaikka sitä se ei ole. Mahtavaa että mies pääsee matkustelemaan, sillä sehän on jokaisen meidän unelma. Tyttöystävänä tässä kannattaa kannustaa, sillä kuka nyt ei haluaisi toisen parasta. Varmasti matkustatte yhdessäkin välillä? Arvostan miestäsi siitä hyvästä, että hän panostaa myös ystäviinsä. Tuollaiset reissut ovat tärkeitä, sillä miksi ystävyysuhteiden pitäisi muuttua vain, koska yksi on parisuhteessa. Pettämisiä on turha miettiä, sillä tunnet kyllä hänet. Itselläni on kuvailemasi kaltainen mies ja tiedän miltä tuntuu luottaa toiseen 100%. Mitä tulee viestittelyyn niin kaikki passiivisagressivisuus on turhaa. Sinulla on oikeus olla mutruna asiasta, mutta kun ottaa huomioon asian laidat niin onko se kannattavaa? Kiusaat vain itseäsi ylianalysoimalla asiaa.
Mistäs olet varma että ei tee omiaan siellä reissullaa ? Ja jos käytös on noin radikaalisti nyt muuttunut.
Jos se kerrankin haluaa pitää ihan kunnon poikien reissun ettei tarvitse kokoajan tuntea velvollisuutta johonkin suuntaan esimerkiksi sinulle soittamisesta ja tekstaamisesta.
Jos teillä hommat toimii niin hyvin ja luottamusta on jopa siihen että on ok lähteä KUUKAUDEN ryyppyreissulle poikien kanssa niin silloin se tarkoittaa tosiaan kuukauden ryyppyreissua.
Jos ne pääasiassa ryyppäävät siinä niin kyllä ehtii kuukauden aikana varmaan olla sellanen irtiotto että eien muista puheluita saati tekstareita.
No hei,
Teillä ei ole lapsia. Olette muuttamassa yhteiseen kotiin kohta ja kyllä se elämä sitten siitä asettuu uomiinsa.
Ei kannata ylianalysoida niinkuin joku jo sanoikin.
Mies rakastaa sinua vaikka ei joka päivä viestittelisikään.
Kivempi kun voi välillä kaivata toista.
Ota ihan rauhassa. Jos ja kun teillä kerran on noin hyvä suhde.
Nauti itsekin vapaudestasi kuukauden. Tee juttuja mistä nautit ja tykkäät tehdä ilman miestä.
Voit sitten laittaa miehelle viestiä, että omakin elämäsi on kivaa kotona ja että häntä kaivataan.
Älä nyt herranjestas ala ainakaan laittamaan mitään negatiivistä sinne reissuun. Anna miehelle tilaa. Kyllä hän sieltä palaa kotiin. Ja varmasti arvostaa sinua enemmän kun et "roiku" ja murehdi koko aikaa.
Muille kommentoijille sen verran, että huh, huh. Miten teidän kanssanne joku voi edes olla. Vaatimuksia mitä saa tehdä ja koska pitää olla kotona. Tuo elämähän kuulostaa kanssanne siltä kuin äiti-poikasuhde. Hyi hitto. En pystyisi.
Toisen ihmisen rakastaminen ja kunnioittaminen on muuta kuin vahtimista. Monen kirjoittajan "rakkaus" kuulostaa läheisyysriippuvaisuutta eikä sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
"Päästä rakkaasi vapaaksi, jos se ei tule takaisin, ei se koskaan sinun ollutkaan."
"Luottamus on suurempi kohteliaisuus kuin rakkaus." - George MacDonald
Mun mielestä on outoa, jos parisuhteessa haluaa lähteä kuukauden huvireissulle ilman puolisoaan...
Otsikkoon korjaus: poikienreissuLTA, ei
-reissuSTA.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on outoa, jos parisuhteessa haluaa lähteä kuukauden huvireissulle ilman puolisoaan...
Mitä outoa siinä on?
Muotoilen toisin. Miksi ei voisi lähteä? Ei ole yhteisiä lapsia eikä muitakaan "velvollisuuksia", niin miksi ei jos aikaa ja rahaa on?
Onko parisuhde tehty siihen, että on ns. pallo jalassa? Jos olet kumppanisi kanssa vuodesta 11 kk ja yhden reissaat kavereiden kanssa, niin mikä siinä on niin pahaa? Minä en ymmärrä.
Kyllä kunnioitus toista ihmistä kohtaan on ihan muuta kuin käsikädessä vietetty aika.
Siis minun mielestäni. Toki toiset ajattelevat eri tavalla sen ymmärrän.
Parisuhdegurut ovat yhtä mieltä siitä, että miehen emootiot herää vasta silloin, kun he tajuaa menettävänsä jotain tai on jo menettänyt. Myös youtubessa on kosolti videoita, jossa neuvotaan, että ryhtyy välinpitämätömäksi miestä kohtaan ja alkaa tekemään omia juttuja. Miehet eivät voi sietää, että silloin kun heillä on hauskaa, niin naisella olisi vielä hauskempaa. Sinuna en kontaktoisi millään tavalla. Ja sitten kun mies soittaa tai kirjoittaa, niin ei saa näyttää takiaiselta vaan kertoa kuinka kivaa on ollut ilman miestä.
Mieti asiaa toisinpäin. Jos itse olisit tyttöjen kanssa lomareissulla ja olisi hauskaa, niin varmasti yhteydenpitoon et niin keskittyisi. Sitten kun jossain vaiheessa huomaat, että mies ei olekkaan kyselly ja kirjoitellut, niin kyllä sinullakin alkaisi pilli raksuttaa. Alkaisit miettimään, onko jokin muuttunut nyt kun ei ole kuulunut mitään. Ja sitten kun viimein soitat, niin et varmaan haluaisi kuulla, että hänellä on ollut mukavaa ja ollut paljon kivaa tekemistä.
Sama erotilanteessa. Pahin kosto miehelle on naisen välinpitämättömyyden lisäksi kontaktointikielto ja se, että huomaa naisen muuttuneen. Niissä videoissa aina suositellaan, että nainen vaihtaa vaikka tukkatyyliä, pukeutuu naisellisesti, harrastaa uusia juttuja ja viettää mielekästä seuraelämää ystävien kanssa. Ja vain, koska mies ei siedä, että naisella on hauskempaa ilman häntä.
Itsellä takana rankka ero. Mies jätti 2v. seurustelun jälkeen yht'äkkiä. Olen jälkeen päin iloinen, että satuin juuri sillä hetkellä törmäämään noihin videoihin. Tuntui tosi pahalta, että ei saanut ottaa yhteyttä, mutta se todella toimi. Meni varmaan 2 viikkoa, kun pyydettiin takaisin. No minäpä olin sillä välin leikannut hiukset muodikkaammaksi ja ostanut uusia seksikkäämpiä vaatteita. Sitten sen kamalan ikävän ja surun keskellä silti päivitin kaikki menemiset ja ystävätapaamiset sekä harrastukseni faceen. No siitä tulikin sitten lopulta sanomista, että miksi muka tuotakin harrastan tms. Miksi menin leikkaamaan hiukset ja miksi pukeuduin yllättäen eri tavalla. Hän olisi kai halunnut, että eron jälkeeen minulla menisi surkeasti ja roikkuisin hänessä. Miehet nyt vaan haluavat olla naisen yläpuolella erotilanteessa ja mitä roikkuvampi nainen on niin sitä helpommaksi ero on miehelle. Tässäkin voit miettiä toisinpäin asiaa. Jos haluat päästä miehestä eroon, niin et todellakaan haluaisi, että hän soittelee perääsi. Ahdistuisit vaan ja mielestäsi ero tuntuukin yllättäen vain paremmalta ratkaisuulta.
En silti suosittele mitään eroa vaan käytä samaa taktiikkaa mitä hän itse tekee. Vaikuta häneen mentaalisesti ja näytä, että pärjäät ilman häntäkin. Miehet vain ei siedä, että naisella olis omaa elämää. Mene ulos kavereiden kanssa, pidä hauskaa ja harrasta jotain mielekästä, niin saat ajatuksesi muualle.
Hae YouTubesta eisim. Mathew Boggsin, Matthew Husseyn, Corey Waynen videoita.
Just näin on Nomparelli :)
ja miksi sitä omaa vapaa-aikaansa tuhlaa siihen, että miettii mitä mies tekee. Tekee mitä tekee, ei siihen pysty vaikuttamaan yhtään mitään vaikka istuisi kuukauden puhelin kourassa ja odottaisi viestiä. Tai saati, että laittaisi jotain painostavia itkuvirsiä sinne reissuun.
Miehellekin varmaan aika iso elämän muutos tulossa. Yhteinen asunto ja tulevaisuus edessä rakastamansa naisen kanssa. Kyllä tuossa on hyvä vähän happea ottaakin. tai ainakin miehet yleensä tekevät niin.
Mutta jos nyt nainen alkaa vinkuiitaksi, niin voin sanoa, että kämppähaaveet ja tulevaisuus voi olla vaakalaudalla tuon miehen kanssa.
Trust me, i know. Itsellä sama tilanne :)
Pah, reippaasti ylös, ulos ja lenkille- niin sanotusti.
Tsemppiä ap:lle. Kannat kattoon!
Minusta on on ok loukkaantua jo siinä vaiheessa, kun mies suunnittelee RYYPPÄYSreissua koko kuukaudeksi, jonka aikana on sekä joulu että uusi vuosi.
Me olemme välillä asuneet eri maissa emmekä nähneet kuukauteen, mutta kyseessä on ollut työn vuoksi tehty molemminpuolinen ratkaisu.
Minulla on ystävä, jonka mies on lisääntyvässä määrin tehnyt koko ajan pidentyviä "työ"matkoja Aasiaan. Nyt kävi sitten ilmi, että melkoista haaremiahan hän siellä pyörittää työnsä ohessa - ja ero tuli.
Kuule AP, en ikinä usko, että teidän kohdallanne tämä juttu päättyy hyvin. Ellet sitten ole tyytyväinen siihen, että miehen isoista rahoista hyödyt sinäkin ja olet valmis hyväksymään mitä tahansa sen vuoksi. Pidän itse itseäni aika vapaamielisenä, enkä juuri rajoita miestäni enkä hyväksy rajoitteita itsellenikään, mutta en myöskään ole niin sinisilmäinen, että miesporukassa tehdyt kuukauden-parin lomamatkat olisivat ihan viattomia... Ei meillä kyllä sellaisia ole harrastettukaan, ei edes suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä oudolta, varsinkin kun aiemmin on käyttäytynyt aivan eri tavalla.
Itse laittaisin viestin että milloin meinaa soitella. Puhuessa kyllä huomaisi helpommin että onko joku vikana. Ymmärrän että kun lähtee viihteelle niin se viestien lähettely voi kyllä unohtua. Mutta kyllä sitä nyt on sen verran päivässä aikaa laittaa muutama viesti sinulle kotiin. Saattaisin laittaa myös viestiä että onko kaikki ok, ja selityksenä että kun viestit vaikuttavat niin oudoilta. Viimeistään jos/kun mies soittaisi, tenttaisin että missä mennään ja onko kaikki nyt hyvin kun normaalisti hän toimii niin eri tavalla.
Onko teillä ollut nyt ennen matkaa mitään ongelmia tai riitoja? Onko teidän suhde ihan hyvällä mallilla?
Ja miksi siellä reissussa pitää olla niin kauan? :D Varsinkin ryyppyreissulla.
Sanoppa muuta.. kaverit pyytää niin lähtee mihin vain ja suostuu ihan kaikkeen. Suhde on hyvällä mallilla ja menossa koko ajan vakavempaan suuntaan. Kummatkin ovat yhtä paljon panostaneet suhteeseen. Pari päivää ennen reissua oli kyllä riitaa (riitelemme max pari kertaa puolessa vuodessa) kun olimme kavereiden kanssa ulkona mutta mies tajusi olleensa syypää riitaan ja oli todella pahoillaan seuraavana päivänä, toi suosikki ruokiani kaupasta jne. Ap.
Apua! Kyllä täytyy vielä kasvaa vähän enemmän. Ei hyvää päivää. .. Ihan suosikkiruokia...
Sun pitää ymmärtää että kun mies kerran pääsee vähän irtaantumaan ja rentoutumaan ei ajatukset ole ihan niissä arkikuvioissa. Eikä tekstaaminen vaimokullalle ole ensimmäisenä mielessä kun poikaporukalla suunnataan bordellikierrokselle. Anna nyt miehellesi vähän hengitystilaa!
^^Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että kaikki miehet tai naiset eivät ole pettureita.
Jos on hyvä suhde, ei siihen pääse kolmatta pyörää väliin vaikka olisi vuoden erossa.
Miten ennen toimittiin kun ei ollut tekstiviestejä ja kännyköitä?
Tarviiko sitä koko ajan olla tavoitettavissa?
En ymmärrä sitä.
Jos mies on petturi luonteeltaan, niin hyvähän se on, että tulee ilmi tässä vaiheessa ennen kämpän ostoa ja perheen perustamista.
Mutta todennäköistä nyt kuitenkin on, että on vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa ennen ns. lopullista sitoutumista ja sitä perheen perustamista.
Sen jälkeen on huomattavasti vaikeampi lähteä edes viikon reissulle kavereidensa kanssa. Vaikka ei sekään perheelliselle pahaa aina silloin tällöin tekisi.
Jotkut maalaa piruja seinille vaikka mitään ei ole edes tapahtunut. Mies on laittanut viestin tänään, että kaikki ok. Eiköhän kaikki ole silloin ok. Ei miehet kauhean monimutkaisia ole. naiset tekevät kärpäsestä härkäsen huomattavasti nopeammin. Ja pienestä padosta kasvaa iso koski kun sitä lietsoo. Been there, done that.
Ap voi tulla kertomaan reissun jälkeen miten kävi, niin saamme varmistuksen mitä on tapahtunut.
Vielä kun MITÄÄN ei ole tapahtunut, niin miksi murehtia edes sellaista?
Käyttää omaa vapaa-aikaa siihen, että miettii mitä mies tekee. Kun voi itse tehdä kaikkea mukavaa ja itselle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ymmärtää että kun mies kerran pääsee vähän irtaantumaan ja rentoutumaan ei ajatukset ole ihan niissä arkikuvioissa. Eikä tekstaaminen vaimokullalle ole ensimmäisenä mielessä kun poikaporukalla suunnataan bordellikierrokselle. Anna nyt miehellesi vähän hengitystilaa!
Ootpa kyllä naurettava. Onko sinulla jotain kättä pidempää tietoa miehen bordellikierroksista?
Jos sinulle on käynyt niin, se ei tarkoita että kaikille käy niin.
Katkeruus ja kateus on maailman palkka :/
Outoja ihmisiä.
Ihan sivuhuomiona, että jos mä lähtisin kuukauden ryyppyreissulle sinkkukaverieni kanssa eikä musta edes kuuluisi mitään, niin aviomieheni ei olisi kotona odottamassa, kun tulisin takaisin. Olisi sen kaappi tyhjänä ja tavarat veks. Hän arvostaa itseään terveesti.
Kyllä on selvä, että miesystäväsi panee siellä muita naisia mink ehtii. Kuka ties hänellä on kotimaassakin joku sivusuhde, jos et ole huomannut hänen olevan 'kovin seksuaalinen' kotioloissa. Osa miehistä tykkää valloittaa ja menettää miekenkiinnon ja kunnioituksen varmaan nakkiin, joka sinä ap nyt selvästi olet.
Lähde itse bilettämään pikkujoulut ja uusi vuosi ja etsi uusi parempi mies.
Ymmärrän AP:ta, koska tuosta tulee sellainen tunne ettei mies ikävöi tai välitä tai muista tai jaksa. Sitä aina ajattelee, että minä kyllä kirjoitan ja mietin toista, miksi hän ei.
Tosiasiassa miehellä voi olla hektistä ja kiireistä, ettei ole aikaa kirjoitella, siellä voi tapahtua jotain juuri silloin, ei ehkä ole wifiä vai laittelettko tavallisia tekstareita? Itselläni ei viimeeksi ulkomailla toiminut tavalliset tekstaritkaan. Piti mennä aina johonkin kahvilaan laittamaan viestiä whatsappilla.
Joka tapauksessa, loukkaahan se, että mies pitää reissua ykkösjuttuna koko ajan, kun tietää että itse toimisi toisin ja odottaa toisenkin toimivan toisin. Itse odottaisin tulisiko illalla hotelliin mennessä nukkumaan käydessä hyvän yön viestejä. Onko seurueen muut miehet parisuhteissa?
Trust kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa kyllä naurettava. Onko sinulla jotain kättä pidempää tietoa miehen bordellikierroksista?
Jos sinulle on käynyt niin, se ei tarkoita että kaikille käy niin.
Katkeruus ja kateus on maailman palkka :/
Outoja ihmisiä.
Aasiassa ei mennä bordelliin, vaan kävellään majapaikasta ulos. Tuplaruuat kuukauden ajan, kustannukset siinä.
Mistä päättelit, että AP:n mies olisi rikas?
En saanut itse sellaista vaikutelmaa mistään.
Ristiin rastiin paneminen on aika normaalia kaveriporukoissa, etenkin parikymppisenä.
Kukaan itsevarma ja aina seksiä helposti saanut mies/nainen ei mietiskele tuollaisia, vaan nuo katkerat mietinnät ja puheet toisten seksihistoriasta on lähinnä häviäjien heiniä.