Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin on ok loukkaantua kun miehestä ei kuulu mitään poikienreissusta?

Vierailija
13.12.2016 |

Avomieheni lähti viikonloppuna reissuun, ns. Poikienreissulle. Heitin hänet kentälle ja laittoi vielä kentällä viestiä että soittaa kun pääsee perille ja pusuhymiöitä jne. No miehestä ei ole nyt kuulunut oikeastaan mitään. Laitoin perillä pääsy päivänä viestiä että aikooko soittaa tai edes viestiä laittaa. Vastasi vasta monen tunnin päästä että ovat perillä ja menevät syömään. Lähes mietin oliko viesti hänen kirjoittama kun oli niin tyly. Tänään laitoin jonkun turhan päiväisen kuvan (teemme tätä normaalisti koko ajan) mies vastasi peukulla ja lähetti itse kuvan takaisin. Olen vähän hämilläni.
Aikaisemmin kun mies on ollut pitkiäkin aikoja reissussa on soitellut ja laittanut viestiä usein. Nyt mies on kuukauden ihan muuten vaan ryyppäys reissulla poikien kanssa ja osasin odottaa että ei roiku puhelimessa koko aikaa, mutta silti vähä loukkaa että tiesi että olin surullinen että lähtee kuukaudeksi pois ja on joulut ja uudet vuodet pois juuri kun minulla olisi vihdoin lomaa ja nyt ei voi edes parin lauseen pituisia viestejä laittaa.
En aio nyt laittaa hänelle mitään ja katsotaan milloin ottaa yhteyttä. Missä vaiheessa olisi kuitenkin ok jo vähän asiasta huomauttaa ja olla loukkaantunut? En haluaisi turhaa riitaa kun on poissa mutta kyllä minua himetyttää ja loukkaa kun tietää sen olevan minulle tärkeää.

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa tunnu arvostavan yhtäkkiä sua. Mitä ne siellä päihteilee? Kuinka vakava teidän suhde on?

Vierailija
22/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä näit, keiden kanssa se lähti? Vai heititkö vaan ovelle ja matkaseura odotti sisällä? Anteeksi nyt, mutta mun mieleen tulee joulu ja uusi vuosi toisen naisen luona. Tavannut edellisellä matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Kaipa vakka kantensa valitsee. Ei toimisi mun kanssa tommoset ryyppy/panoreissut.

Vierailija
24/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä mies tekee, kun voi olla poissa kaksikin kuukautta reissussa ja nyt kuukauden?

Asutteko yhdessä?

Vierailija
25/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä oudolta, varsinkin kun aiemmin on käyttäytynyt aivan eri tavalla.

Itse laittaisin viestin että milloin meinaa soitella. Puhuessa kyllä huomaisi helpommin että onko joku vikana. Ymmärrän että kun lähtee viihteelle niin se viestien lähettely voi kyllä unohtua. Mutta kyllä sitä nyt on sen verran päivässä aikaa laittaa muutama viesti sinulle kotiin. Saattaisin laittaa myös viestiä että onko kaikki ok, ja selityksenä että kun viestit vaikuttavat niin oudoilta. Viimeistään jos/kun mies soittaisi, tenttaisin että missä mennään ja onko kaikki nyt hyvin kun normaalisti hän toimii niin eri tavalla.

Onko teillä ollut nyt ennen matkaa mitään ongelmia tai riitoja? Onko teidän suhde ihan hyvällä mallilla?

Ja miksi siellä reissussa pitää olla niin kauan? :D Varsinkin ryyppyreissulla.

Sanoppa muuta.. kaverit pyytää niin lähtee mihin vain ja suostuu ihan kaikkeen. Suhde on hyvällä mallilla ja menossa koko ajan vakavempaan suuntaan. Kummatkin ovat yhtä paljon panostaneet suhteeseen. Pari päivää ennen reissua oli kyllä riitaa (riitelemme max pari kertaa puolessa vuodessa) kun olimme kavereiden kanssa ulkona mutta mies tajusi olleensa syypää riitaan ja oli todella pahoillaan seuraavana päivänä, toi suosikki ruokiani kaupasta jne. Ap.

Vierailija
26/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä näit, keiden kanssa se lähti? Vai heititkö vaan ovelle ja matkaseura odotti sisällä? Anteeksi nyt, mutta mun mieleen tulee joulu ja uusi vuosi toisen naisen luona. Tavannut edellisellä matkalla.

Lähtee lapsuuden kavereiden kanssa. Näin kaverit kentällä ja ovat useampaan kertaa ääneen matkaa suunnitelleet. Muut kaverit sinkkuja joten ei heitä haitannut olla joulua ja uvta poissa. AP

Vierailija
27/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä mies tekee, kun voi olla poissa kaksikin kuukautta reissussa ja nyt kuukauden?

Asutteko yhdessä?

On yrittäjä ja todella rikkaasta perheestä, joten voi tehdä sen pari tuntia viikossa koneelta käsin töitä.

Asutaan yhdessä minun vanhassa kämpässä ja ollaan ostamassa yhteistä asuntoa. AP

Vierailija
28/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaihtoehto tuokin olla lähettämättä mitään viestejä miehelle. Keksi paljon tekemistä itsellesi ettet hermoile miehen perään ja mieti että eikö sitä kiinnosta. Hän on reissussa ja hänellä on paljon tekemistä, joten hänen on helppo sivuuttaa ohimenevä ajatus että et ole laittanut ollenkaan viestiä. Itse kyllä raivostuisin jo päivän tai kahden hiljaisuuden jälkeen. :D Oma mieskin reissussa ollessaan nimittäin soittelee vähintään puolen tunnin puheluita joka päivä.

Vierailija
29/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paskalta suhteelta.

Vierailija
30/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nössö.

Vierailija
31/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä oudolta, varsinkin kun aiemmin on käyttäytynyt aivan eri tavalla.

Itse laittaisin viestin että milloin meinaa soitella. Puhuessa kyllä huomaisi helpommin että onko joku vikana. Ymmärrän että kun lähtee viihteelle niin se viestien lähettely voi kyllä unohtua. Mutta kyllä sitä nyt on sen verran päivässä aikaa laittaa muutama viesti sinulle kotiin. Saattaisin laittaa myös viestiä että onko kaikki ok, ja selityksenä että kun viestit vaikuttavat niin oudoilta. Viimeistään jos/kun mies soittaisi, tenttaisin että missä mennään ja onko kaikki nyt hyvin kun normaalisti hän toimii niin eri tavalla.

Onko teillä ollut nyt ennen matkaa mitään ongelmia tai riitoja? Onko teidän suhde ihan hyvällä mallilla?

Ja miksi siellä reissussa pitää olla niin kauan? :D Varsinkin ryyppyreissulla.

Sanoppa muuta.. kaverit pyytää niin lähtee mihin vain ja suostuu ihan kaikkeen. Suhde on hyvällä mallilla ja menossa koko ajan vakavempaan suuntaan. Kummatkin ovat yhtä paljon panostaneet suhteeseen. Pari päivää ennen reissua oli kyllä riitaa (riitelemme max pari kertaa puolessa vuodessa) kun olimme kavereiden kanssa ulkona mutta mies tajusi olleensa syypää riitaan ja oli todella pahoillaan seuraavana päivänä, toi suosikki ruokiani kaupasta jne. Ap.

No ei kuulosta vakavalta riidalta, että tuskin siitä johtuu. Jos kaikki reissukaverit ovat sinkkuja ja reissu on nimenomaan ryyppyreissu niin meno voi olla vauhdikastakin. Toivottavasti mies tulee pian järkiinsä ja alkaa laittaa normaaleja viestejä... Tuli mieleeni että piruilevatkohan miehen kaverit tälle jos laittelee sinulle viestiä, eikä voi ehkä sen takia olla normaalisti siellä. Esim. kyselevät että koko ajanko pitää akalle raportoida tekemisistä. Joka tapauksessa, aika tylyä sinua kohtaan kyllä. :(

Vierailija
32/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, ettei kaikki ole hyvin.

Olisin todella loukkaantunut ja vihainen.

Onko miehellä koskaan ollut tapana innostua muista naisista?

Vierailija
33/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet nössö.

Miksi näin?

Vierailija
34/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, ettei kaikki ole hyvin.

Olisin todella loukkaantunut ja vihainen.

Onko miehellä koskaan ollut tapana innostua muista naisista?

Ei ole ollut muista naisista huolta. Enkä sitä pelkää, on aika ujo kuitenkin eikä ole millään tavalla naistenmies. AP

Vierailija
35/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne päin maailmaa ne lähti?

Vierailija
36/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä ei nyt varmaan ole väliä. Ap

Vierailija
37/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujokin viihtyy Thaimaassa, kun viihdykkeet roikkuvat punteissa.

Vierailija
38/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isostikin on väliä. Himalajan valloitukselta ei piippailla viestejä tyttikselle tämän  tästä, ei myöskään avomeripurjehdukselta.

Vierailija
39/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isostikin on väliä. Himalajan valloitukselta ei piippailla viestejä tyttikselle tämän  tästä, ei myöskään avomeripurjehdukselta.

Eikä Aasiasta, kun maksettu kälättää vieressä kaverin maksetun kanssa.

Vierailija
40/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet aivan helvetin sinisilmäinen nainen kun et osaa yhdistää yrittäjä+matkustelee sinkkukavereidensa kanssa usein ulkomaille pitkäksi aikaa+ei vastaa puhelimeen+matkan idea on ryyppyreissu :D kyllä se varmasti pitää siellä hauskaa luultavasti strippiklubeissa tai baarissa naisten kanssa. Itse ainakin pitäisin ja syyttäisin huonoa kännykkäyhteyttä.