Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin on ok loukkaantua kun miehestä ei kuulu mitään poikienreissusta?

Vierailija
13.12.2016 |

Avomieheni lähti viikonloppuna reissuun, ns. Poikienreissulle. Heitin hänet kentälle ja laittoi vielä kentällä viestiä että soittaa kun pääsee perille ja pusuhymiöitä jne. No miehestä ei ole nyt kuulunut oikeastaan mitään. Laitoin perillä pääsy päivänä viestiä että aikooko soittaa tai edes viestiä laittaa. Vastasi vasta monen tunnin päästä että ovat perillä ja menevät syömään. Lähes mietin oliko viesti hänen kirjoittama kun oli niin tyly. Tänään laitoin jonkun turhan päiväisen kuvan (teemme tätä normaalisti koko ajan) mies vastasi peukulla ja lähetti itse kuvan takaisin. Olen vähän hämilläni.
Aikaisemmin kun mies on ollut pitkiäkin aikoja reissussa on soitellut ja laittanut viestiä usein. Nyt mies on kuukauden ihan muuten vaan ryyppäys reissulla poikien kanssa ja osasin odottaa että ei roiku puhelimessa koko aikaa, mutta silti vähä loukkaa että tiesi että olin surullinen että lähtee kuukaudeksi pois ja on joulut ja uudet vuodet pois juuri kun minulla olisi vihdoin lomaa ja nyt ei voi edes parin lauseen pituisia viestejä laittaa.
En aio nyt laittaa hänelle mitään ja katsotaan milloin ottaa yhteyttä. Missä vaiheessa olisi kuitenkin ok jo vähän asiasta huomauttaa ja olla loukkaantunut? En haluaisi turhaa riitaa kun on poissa mutta kyllä minua himetyttää ja loukkaa kun tietää sen olevan minulle tärkeää.

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ketään miestä ei paneta kuukauden aikana. :DDD

Vierailija
42/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ketään miestä ei paneta kuukauden aikana. :DDD

Mies ei ole kovin seksuaalinen, mutta varmasti panettaa joo mutta en pelkää että pettää. Olen tuntenut miehen jo ennen kun seurustelimme ja tiedän että ei ole suuri naistenmies. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne päin maailmaa ne lähti?

No sillä ei nyt varmaan ole väliä. Ap

Isostikin on väliä. Himalajan valloitukselta ei piippailla viestejä tyttikselle tämän  tästä, ei myöskään avomeripurjehdukselta.

Mies on ihan sivistyksen keskellä, netti toimii ja käy usen whatsappissa paikalla. AP

Vierailija
44/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä mies tekee, kun voi olla poissa kaksikin kuukautta reissussa ja nyt kuukauden?

Asutteko yhdessä?

En ole ap, mutta mieheni on eräällä laitoksella vuorotyössä, jossa tuo on ihan mahdollista. Varsinkin jos tehnyt ylitöitä ja ottanut ne vapaana. 

Vierailija
45/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, aikaero, poikaseura ja aivan uusi ympäristö voivat laukaista sen ettei yksinkertaisesti ymmärrä pitää yhteyttä. Itse olin tyttöporukalla kuukauden reissussa viime vuonna aivan toisella puolen maapalloa ja ympärillä oli niin paljon uusia asioita ettei aina meinannut ehtiä viestitellä ainakaan mitään pitkiä viestejä. Lisäksi yhteydet oli mitä oli ja netti ei ollut niin itsestään selvä asia että wi-fi pisteitä sai välillä metsästellä. Sama juttu kun mies oli kuukauden reissussa, itse kun eleli perus arkea Suomessa ehti ikävöimäänkin huomattavasti enemmän. Sitten kun miehen viestit olivat lyhyitä se lähinnä ärsytti ja turhautti.

Anna siis hetki aikaa. Mies on ehtinyt olemaan reissussa vasta muutaman vuorokauden. Sitten jos ei päiviin kuulu yhtään mitään voisin minäkin jo tilanteessasi suutahtaa.

Vierailija
46/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kuukauden ryyppyreissu sinkkukavereiden kanssa.. Ja sinä saat viettää yksin joulua ja uutta vuotta?

Meikäläinen ei kyllä tuommoista livetystä katselisi, soitteli tai ei.

Vierailija
47/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhetta vakiintumisesta? Kenties ottaa etäisyyttä ja miettii onko suhde lopullinen ennen kuin vakiintuu. Siksi ei pidä yhteyttä ja samalla ajattelee sun miettivän asioita, vaikka ei niin ehdottanut.

Onko sinulla ollut jonkun mukana olevan kanssa koskaan mitään juttua? Kenties joku heistä vinoillut ja nyt on pahoillaan.

Pudottanut tai rikkonut puhelimensa eikä kehtaa pyytää toiselta lainaan. Joo, aika ontuva selitys.

Vierailija
48/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessani reissataan paljon sekä yhdessä että erikseen ( tänä vuonna enemmän itse asiassa erikseen) mutta ei ikinä tulis kuuloonkaan että toinen olis kuukauden ryyppäämässä jossain maailmalla sinkkukavereittensa kanssa. Ja että ei viestiä tulis ollenkaan, ei käy.

Joka hetki ei tarvitse viestitellä mutta jotain kunnioitusta toista kohtaan pitää olla.

Vierailija
49/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puhetta vakiintumisesta? Kenties ottaa etäisyyttä ja miettii onko suhde lopullinen ennen kuin vakiintuu. Siksi ei pidä yhteyttä ja samalla ajattelee sun miettivän asioita, vaikka ei niin ehdottanut.

Onko sinulla ollut jonkun mukana olevan kanssa koskaan mitään juttua? Kenties joku heistä vinoillut ja nyt on pahoillaan.

Pudottanut tai rikkonut puhelimensa eikä kehtaa pyytää toiselta lainaan. Joo, aika ontuva selitys.

Ollaan kyllä ihan vakavassa suhteessa. Yhteistä omistusasuntoa ollaan katsottu ja lainoja haettu. Vietän joulun pyhiä miehen perheen kanssa kun oma perheeni on ulkomailla ja olemme miehen perheen kanssa todella läheisiä. Sanoo harvoin rakastavansa mutta nyt sanoi useamman kerran ennen kuin lähti.

Olen säätänyt joskus yli kymmenen vuotta sitten yhden jätkän kanssa tuosta kaveriporukasta (yhden illan juttu) mutta en usko että kukaan siitä puhuu enää.

Uskon että sinkkukaverit kiusaa että pitääkö raportoida kotiin jne. On myös ihan erilainen kyseisien kavereiden kanssa kuin minun ja muiden kavereidensa kanssa. On olevinaan kovaa jätkää vaikka ei ole sitä muussa porukassa. AP

Vierailija
50/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt mitä tapahtuu ja päätä miehen seuraavasta liikkeestä miten toimia.

Kuulostaa kyllä hassulta että mies lähtee kuukauden hupireissulle. Itse kävin sellaisille monta vuotta putkeen kun olin sinkku ja sitten kun löysin unelmieni miehen en halunnut lähteä viikoloppua pidemmälle reissulle ilman häntä... Kuulostaisi ettei ole valmis parisuhteeseen

Vierailija
51/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä tuommoiset yhteydenpidot unohtuu helposti. 

Katso nyt ensin montako päivää/viikkoa menee niin ettei ota yhteyttä. Pääasiahan on, että hän on elossa ja voi hyvin, eikö niin? 

Mistä ap tietää että mies on elossa ja voi hyvin jos miehestä ei kuulu mitään?

Vierailija
52/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on trolli..

Vierailija
53/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on trolli..

no ei valitettavasti ole... ap

Vierailija
54/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt auta sinua varmasti yhtään ap, mutta heti aloituksen lukiessani aloin ihmetellä, miten aikuinen mies jaksaa matkustella "jätkien" kanssa jatkuvasti noin pitkillä reissuilla? Huolimatta siittä että teille ei ole lapsia, pitäisi minun mieleståni tuon ikäisen ihmisen jo hieman osata rauhoittua ja ns. asettua. Ja kun parisuhteessa ollaan, niin tuollaiset reissut jättää vähemmälle. En jaksaisi tuollaista kakaraa katsella😃

Vierailija
55/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka lopettavat yrittämisen kun nainen on koukussa,

56/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne päin maailmaa ne lähti?

No sillä ei nyt varmaan ole väliä. Ap

Isostikin on väliä. Himalajan valloitukselta ei piippailla viestejä tyttikselle tämän  tästä, ei myöskään avomeripurjehdukselta.

Mies on ihan sivistyksen keskellä, netti toimii ja käy usen whatsappissa paikalla. AP

Eli mikä se ongelma siis oli?

Ai niin, tylsä elämäsi joka pakottaa keksimään provoja.

Vierailija
57/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ole teidän juttuun mitenkään verrannollinen. Mutta reppureissausvaiheessa, jos miehestä ei kuulu, kun pääsee kohteeseen, niin huolestun. Siis oltiin kummatkin maailmalla ja väliaikaisduunien takia ei aina voinut irtautua seuraavaan kohteeseen. Rahnaa piti saada, että pääsee eteenpäin. Toinen lähti yhden porukan mukana ja toinen jäi, tuli muutamia päiviä perässä toisessa porukassa. Edes sähköposti, kun kännykät ei silloin toiminut monessakaan paikassa, mutta nettikahviloita oli.

Aina puoli toisin laitettiin päivittäin viestiä. :)

Nykyään, kun lähtee kavereiden kanssa reissuun pusitaan moikat ja hän laittaa sitten tulopäivänä ennen lentoa viestiä, milloin voi hakee kentältä. Samoin myös itse. Reissut ei nyt kestä viikkoakaan.

Vierailija
58/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap roikkuu miehessä ja suostuu ihan kaikkeen! Ja miksikö? No ukko on rikas! Mitäs sitä ei akka rahojen eteen tekisi. Varsinkin tällaiset kaveriporukan yhteiset panoalustat.

Vierailija
59/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap kuvittele, että ukkosi on ilman seksiä kuukauden, puhumattakaan kahdesta.

Sut on vaan helppo jättää kotiin odottamaan, koska hyväksyt kaiken.

Vierailija
60/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias, jos mun mies päättäs lähtä tollaselle reissulle JOULUNA. Vieläpä sinkku kavereiten, joista en suuremmin pidä ja jotka vaikuttavat huonosti miehen käytökseen minua kohden, kanssa. Ryyppäämään ja rellestämään jonnekin kaukomaille. Ei ottaisi mitään kunnollista yhteyttä, soitto monta tekstaria jne. Jokapäivä. Niin kotiini ei ois tulemista enää. Eikä mikään selittely toimis, ei edes ryhmäpaine olla ottamatta yhteyttä "koska kaverit pilkkaa". Jessus mikä kakara tää sun "miehes".