Minusta ne jotka tietoisesti jättävät lapsiluvun yhteen
ovat vähemmän lapsirakkaita kuin useamman lapsen yrittäjät.
Kommentit (12)
Ap, aika tylsät syytökset. Olisit nyt viitsinyt tsempata enemmän ja keksiä jotain raflaavampaa.
esim. maksa sitten kahdesta lapsesta tarhamaksut 380 euroa jos perheen käteen jäävät tulot on 2000 euroa... Sillä kun pitäisi ostaa ruokaa 350 euroa kuukaudessa, tankata bensaa 300 eurolla ja maksaa vuokraa 750 euroa, maksaa kotivakuutus, lastenvakuutukset, auto- ja liikennevakuutukset, televisio-lupamaksu, vesimaksut, bussilippu 80 euroa toiselle puolisolle, maksaa sähkölasku, ja ostaa välillä kenkiä, vaatteita ja vieläpä maksaa muut eteentulevat menot...
Joo, ja vaikka odottaisikin sen ajan, että vain yksi lapsi on tarhassa niin silti kaikilla ei vain ole rahaa hankkia paljon lapsia! Jos tekee tiukkaa sen yhdenkin kanssa! Tukia ja muita kun ei saa, kun molemmat vanhemmat on kunniallisesti TÖISSÄ, eikä mitään työttömiä yhteiskunnan elättejä.
kaikilla oma terveys ei salli useampia raskauksia
Nim.m. yksilapsinen äiti, lääkärin kehoituksesta
Entäs kun vanhemmat kuolee, lapselle ei jää ketään. Kun saa omia lapsia, ketä pyytää kummiksi, omalta puolelta ei voi pyytää ketää ellei serkkuja. ANkeeta ois
Eli:
1) tee useampi lapsi, jotta heillä olisi seuraa toisistaan kuolemasikin jälkeen
2) tee useampi lapsi, jotta lapsesi saa omille lapsilleen kummit :D (tämä oli paras :D)
3) unohda itsesi, omat toiveesi (ja miehen toiveet) lapsilukumäärästä, oma terveytesi
Vierailija:
ovat vähemmän lapsirakkaita kuin useamman lapsen yrittäjät.
Tosin vanhempani eivät vielä ole kuolleet, eikä minulla ole lapsia. Pitänee jättää hankkimatta, kun ei kerran kummeistakaan ole niin varmuutta.
Siis ihan totta. Huhhuh.
Älä tosiaan hanki ollenkaan. Lapsiparat saattavat jäädä vaille kummeja (!!) ja onko serkuistakaan takeita?
Ja jos hankit lapsen, niin pistä samantien tilaukseen vaikkapa 5 lasta. On sitten lapsesi lapsella suurempi todennäköisyys saada kummit ja serkkujakin :D
Suku on paras <3
Nyyh, mun elämän suurin tragedia on se että mulla ei ole serkkuja!!!
Voi kamala! Miten mä oon selvinny kun en edes tunne serkkujani, eikä olla nähtykään elämäni aikana kuin kaksi kertaa hautajaisissa.
joillakin vain on omakin terveys ja henki tärkeää ennemmin kuin pakosta toinen lapsi.
Maapallo on täynnä lapsia, adoptoikaa jos haluatte monta lasta.