Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Robin oikeesti niin hyvä ihminen kuin maineensa kertoo?

Vierailija
12.12.2016 |

Vai onko hänellä vain hyvät pr-henkilöt? Hänestä tuntuu olevan vaikea keksiä oikeasti todenmukaista pahaa sanottavaa ja on mukana kaikenmaailnan hyväntekeväisyysprojekteissa kehitysmaiden ja sairaiden lasten puolesta ja kampanjoi koulukiusaamista vastaan. Mutta onko tämä enemmän imagon kiillotusta kuin todellista hyväntahtoisuutta?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin robinin K18 keikalla ihan vasta ja vaikutti ihan symppikseltä ja asialliselta :)

Vierailija
62/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida R ite tietää miten suosittu on av-mammojen keskuudessa

Mutta sen someaktiivisin faniryhmäkin koostuu mammaikäisistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä ot, mut onko Robin ollut aina näin suosittu puheenaihe täällä palstalla?

Olen nyt pari kk pyöriny täällä enemmän ja musta tuntuu et näitä Robin-aiheisia ketjuja tulee aika tiuhaan :D

Ei sillä että se haittais, kuhan vaan mietin 8)

Vierailija
64/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida R ite tietää miten suosittu on av-mammojen keskuudessa

Mutta sen someaktiivisin faniryhmäkin koostuu mammaikäisistä :D

Eli onko näin että Rbnin suurin faniryhmä ei olekaan enää teinitytöt vaan vanhemmat mammaikäiset :'D

Vierailija
65/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt pari kk pyöriny täällä enemmän ja musta tuntuu et näitä Robin-aiheisia ketjuja tulee aika tiuhaan :D

Vähän kausiluontoista. Jos jossain ollut esillä niin sillon ainaki puhetta ja varmaan nykyisin aika usein muutenki. Mutta on se tuntunu olevan jo pitkään AV:n suosiossa.

Vierailija
66/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kausiluontoista. Jos jossain ollut esillä niin sillon ainaki puhetta ja varmaan nykyisin aika usein muutenki. Mutta on se tuntunu olevan jo pitkään AV:n suosiossa.

Joo, kyllä mustaki tuntuu et linnan juhlien jälkeen robin on ollu aika kestosuosikki. Samate tulee aina kaikkiin peukutusketjuihi ekojen joukossa

Vierailija
67/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jostain kuullut, että  koulussaan oppilaat itse olis joskus valinnut sen keskuudestaan pidetyimmäksi kavereiksi eli olis saanut jonkun "reilun oppilaan palkinnon" tms

Vierailija
68/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on marsumies

https://www.instagram.com/p/BOzSErPgepS/

Nyt facessa ollaan huolissaan siitä et onko R llä vaan yksi marsu, vaikka marsu on laumaeläin D':

Tuskin edes on oma marsu :)

Vierailija
69/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa koulussa kuin Robin ja olen hänen kanssaan joskus jutellutkin. Mukava tyyppi ja tosi maanläheinen. Jos kaivamalla kaivaa hänestä huonoja juttuja, niin hän on ollut ainakin kerran 17-vuotiaana kännissä, vaikka julkisuuteen on sanonut eri tavalla. 

Vierailija
70/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on marsumies

https://www.instagram.com/p/BOzSErPgepS/

Nyt facessa ollaan huolissaan siitä et onko R llä vaan yksi marsu, vaikka marsu on laumaeläin D':

Tuskin edes on oma marsu :)

Sain Robinin snäpistä joku aika sitte käsityksen, että niillä oli jotain hoitomarsuja..

Vierailija
71/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa koulussa kuin Robin ja olen hänen kanssaan joskus jutellutkin. Mukava tyyppi ja tosi maanläheinen. Jos kaivamalla kaivaa hänestä huonoja juttuja, niin hän on ollut ainakin kerran 17-vuotiaana kännissä, vaikka julkisuuteen on sanonut eri tavalla. 

Robin kyllä myönsi ite jossain haastiksessa, että hänelläkin on alkoholista huonoja kokemuksia ja ei muka kuulemma juomisesta juuri pidä, kun siitä seuraa huono olo. Baareissa käymisestä hän on sanonut, ettei välitä.

Vierailija
72/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin kyllä myönsi ite jossain haastiksessa, että hänelläkin on alkoholista huonoja kokemuksia ja ei muka kuulemma juomisesta juuri pidä, kun siitä seuraa huono olo. Baareissa käymisestä hän on sanonut, ettei välitä.

Niin muuten on sanonu, sanoi et ei välitä juomisesta ku tulee niin huono olo, et on sen kokenu. Tais vielä sanoa et ei nyt ihan niin kiltti koulupoika ole tms. :DD

Vierailija
73/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo Robinin juomisten syynäysasia on ilmanaikoinen enkä käsitä miksi mediakin mm. Linnan juhlissa koitti saada aiheesta jotain irti. Juhlikoon tai olkoon Robin juhlimatta vapaa-ajallaan, mutta luulisi jo tulleen aika selväksi että Robinilla on aivan muut asiat prioriteettina eikä hän ole mikään sekoilijatyyppi.

Vierailija
74/78 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo Robinin juomisten syynäysasia on ilmanaikoinen enkä käsitä miksi mediakin mm. Linnan juhlissa koitti saada aiheesta jotain irti. Juhlikoon tai olkoon Robin juhlimatta vapaa-ajallaan, mutta luulisi jo tulleen aika selväksi että Robinilla on aivan muut asiat prioriteettina eikä hän ole mikään sekoilijatyyppi.

Jep, ja samaissa juhlissa joku toimittaja työntää juomaa käteen. Kaikissa haastattteluissahan sitä robinin baari/juomis asiaa tivataan. Miksi pitää takertua. Ja ei varmaa kiinosta kertoa vaikka ois joskus baarissa käynykk ku siitä varmaa revitään jotku himo otsikot.

Vierailija
75/78 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbe näköjää tulossa tänne meijän "tuppukylään" keikalle, rohkeniskohan sitä mennä K18 keikalle :D

Vierailija
76/78 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robbe näköjää tulossa tänne meijän "tuppukylään" keikalle, rohkeniskohan sitä mennä K18 keikalle :D

Ilman muuta :) En tiiä minkä ikäinen olet, mutta onhan se k18 keikkojen yleisökin aika nuorta. Ei siellä sentään tarvi hartioille nostettujen pikkulasten takaa kuikuilla lavalle.

Vierailija
77/78 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin kanssa on aika paljonkin tullut vietettyä aikaa niin onhan se oikeestikkin aivan ihana tyyppi. Tietenki kaikilla on huonoja päiviä mut sillonkaan hän ei pura sitä muihin. Ollaan muutaman kerran kännit vedetty yhdessä ja ei sillä sillonkaan oo mopo lähteny käsistä. Kaikin puolin ihana.

Vierailija
78/78 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin Robinia tv:stä kesäterassi-ohjelmassa ja sääliksi kävi. Yrittää tulla tunnetuksi maailmalla, vaikka lauluääni ei ole kummoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi