Mies suuttunut koska en ota miehen puolesta autolainaa
Kiristää ottamaan sen... Autorahoituksen kautta. Mies ei ole töissä joten ei saa itse otettua. N. 10k laina. Lupaa maksaa minulle takaisin...
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Itken täällä. Mies niin ilkeä mulle.
Ap
Rakastaako sellainen mies sinua oikeasti, joka saa sinut itkemään?
Miehelläsi on täysin väärä toimintatapa, jos yrittää saada sinut ottamaan lainan. Nythän sen pitäisi juuri kaikin keinoin sinua hyvitellä, jotta sinä unohtaisit, kuinka ilkeä hän oikeasti on ja haksahtaisit uskomaan parempaan tulevaisuuteen hänen kanssaan ja ottaisit sen lainan.
Työtön mies ei tarvitse 10 000 euron autoa. Tämä on fakta, jonka kanssa sinä saat elää.
Miksi ihmeessä sinä jäät itkemään sen miehen luo etkä lähde etsimään omaa onneasi muualta? Ota vaan se laina - itsellesi uutta oman elämän aloittamista varten, ikään kuin "kodinperustamislainaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on uusi suhde, en lainaisi. Jos olette olleet pitkään yhdessä/naimisissa, lainaisin velkakirjalla.
Komento takaisin, luin huonosti. Kiristää ja ilkeilee, en todellakaan lainaisi missään tapauksessa.
Siis kiristää siten että väittää mm. että en rakasta häntä oikeasti ja saa oloni tuntumaan tosi kurjalta.
Voiko joku vastata. Musta tuntuu että keksin kaiken ja ylireagoin vaan ja olen vaan liian herkkä
Rakkaus ei koskaan syytä eikä kiristä... Miehesi rakkaus tässä on enemmän kyseenalainen.
Sinun rakkautesi määrä riippuu motiiveistasi, eli mikä on syy siihen, ettet sitä tee.
Siis mitä tarkoitat? Mun motiivi siihen että en ota lainaa? Se että ahdistaisi se velkamäärä. Ja ahdistaisi että minulla on velkaa jonkun asian vuoksi jota en itse halua edes. Mutta velkamäärä ahdistaa. Pari tonnia vielä menis mutta yli 10k on jo pieni omaisuus. Ja lisäksi toi miehen ilkeys ja se että tää on niin ahdistava ja piinaava tilanne ja se syyllistää/kiristää mua.
Ap
Sanot nyt jämäkästi EI käy, ja käsket etsimään toisen huijattavan. Rakkaus on sokea mutta se ei saa olla näin sokea!
Miehellä on jo auto-hän ei käy töissä = hän ei tarvitse sitä 10k autoa yhtään mihinkään kuin oman egonsa pönkittämiseen.
Voit aivan mainiosti sanoa, että sulla on sellainen periaate, ettet sä takaile kenenkään lainoja etkä varsinkaan ota lainoja toisten puolesta (Huoh mitä idiotismia se olisikaan) ja jos ei ukolle kelpaa niin heippa vaan ja sulje ovi perässäsi. JOS hän sinua rakastaa, hyväksyy hän tämän periaatteesi ja hankkii itse omat autonsa.
Pliis, rakasta itseäsi äläkä järjestä itseäsi liriin siinä harhaisessa kuvitelmassa että sitten kun sä todistat tuolla autolainalla (!?!?) rakkautesi niin sitten mieskin sinua rakastaa EIEIEI!!!
Miksi sinun pitäisi rakastaa sellaista miestä, joka ei sinua rakasta vaan (yrittää) käyttää hyväksi.
Toivon todella, että jää yritykseksi ja sinä ehdit pelastaa itsesi ennen kuin muuttuu väkivaltaisemmaksi.
Mitä helvettiä se tekee 10000 autolla? Eikös hänellä ole jo mimmi isketty? Työtön tarttee 10000 auton mitä varten? alle 3000 saa jo ihan soivan pelin jos viitsii vähän asiaa tutkia.