Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeuttaa tutustumista treffeillä?

Vierailija
12.12.2016 |

Mitä treffeillä kannattaa tehdä tai mitä kysymyksiä kannattaa esittää, että saa ne tärkeimmät asiat toisesta esille?

Viidennet treffit edessä, eikä miehen luonteesta ota kunnolla selvää. En ole varma, onko hänen käytös äärimmäistä herrasmiesmäisyyttä vai täyttä epävarmuutta. Hän ei muun muassa tee suoria lähentely-yrityksiä tai luo sellaisia katseita, joihin olen tottunut, jos joku on ihastunut. Yhteyttä hän toki ottaa aktiivisesti treffien välillää, jolloin saa kiinnostuneen vaikutelman.

Eräs aiempi treffikumppani oli hieman samanlainen ja selvisikin (liian myöhään), ettei hän vain ollut kovin seksuaalinen ihminen. Miten tällaiset ja monet muut vastaavat asiat saa selville nopeasti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire? Tai kysy suoraan, että miten usein haluaisi seksiä.

Vierailija
2/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä saa eniten selville seuraamalla ihmisen käytöstä. Suoraan kysymällä ei voi olettaa saavansa minkäänlaisia oikeita vastauksia. 

Vierailija
4/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sänkyyn niin ratkeaa yksi asia.

Vierailija
5/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisestä saa eniten selville seuraamalla ihmisen käytöstä. Suoraan kysymällä ei voi olettaa saavansa minkäänlaisia oikeita vastauksia. 

Näin uskon myös asian olevan. Siksi olisi hyvä tietää, mitä treffeillä kannattaa tehdä, että toisen aitous tulee esille? 

Vierailija
6/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiire? Tai kysy suoraan, että miten usein haluaisi seksiä.

En ole aloittaja, mutta kyllä itselleni ainakin seksi ja seksuaalisuus on hyvin merkittävä osa parisuhdetta, joten joku mies joka ei juuri välitä seksistä tmv. ei olisi minulle oikeanlainen, pidemmällä tähtäimellä tulisi kuitenkin ongelmia kun mieltymykset ei kohtaa.

Vierailija
7/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerta haluat kyrpää niin ota sen kulli suuhun ja ala imeä. Mikö siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
8/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riko jää pieraisemalla raikuvasti.

Vierailija
9/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerta haluat kyrpää niin ota sen kulli suuhun ja ala imeä. Mikö siinä on niin vaikeaa?

Tämä. Mä en voi käsittää, että miksi ämmien pitää tehdä kaikki niin vaikeaksi. Jos kerran seksi on tärkeää, niin miksette jumalauta sano suoraan että lähdetään naimaan? Sillä se selviää, onko sitä kyrpää tulossa vai ei.

Vierailija
10/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä en voi käsittää, että miksi ämmien pitää tehdä kaikki niin vaikeaksi. Jos kerran seksi on tärkeää, niin miksette jumalauta sano suoraan että lähdetään naimaan? Sillä se selviää, onko sitä kyrpää tulossa vai ei.

Koska musta on myös hyvä tutustua aluksi, vaikka olenkin seksinhimoinen ja seksuaalinen nainen. Ei ole aivan sama, ketä paneskelen. 

Vierailija
11/11 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on seksin lisäksi tärkeää se, että mies sekä osaa että haluaa vietellä minut. Siksi.