Onko seksististä tehdä lumiakka, jolla on valtavat hinkit?
Pahastuukohan joku päivystävä kerrostalofeministi, jos duunaan kunnon Baywatch-lumibeiben tuonne pihalle?
Kommentit (12)
Ei se seksististä ole, mutta toisaalta ei myöskään anna tekijästään erityisen älykästä kuvaa.
Se on päinvastoin tasa-arvoa osoittavaa sukupuolineutraaliutta. Aikojen alustahan on tehty vain lumiukkoja.
Luulen, että suurin osa feministeistä tykkäisi isohinkkisestä lumiakasta. Feminismiin kuuluu sekin, että myös isot hinkit ovat hyväksyttyjä eikä niitä tarvitse häpeillä tai piilotella. Ja onhan se tasa-arvoista että lumiukko on välillä lumiakka :)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suurin osa feministeistä tykkäisi isohinkkisestä lumiakasta. Feminismiin kuuluu sekin, että myös isot hinkit ovat hyväksyttyjä eikä niitä tarvitse häpeillä tai piilotella. Ja onhan se tasa-arvoista että lumiukko on välillä lumiakka :)
"Älykästä" joukkoa ;)
Taas oletuksena on, että sukupuoleltaan neutraali hahmo on lähtökohtaisesti "ukko". Jos teen oikeasti lumiukon, porkkana on muualla kuin päässä.
Itse teen lihaksikkaan lumiukon, jolla iso ja kova mulkku.Heitän takasta tuhkat päälle, näyttää vähän eksoottisemmalta. Ei kai se sen ihmeempää ole kuin isohinkkinen naisversio.:D
Onko seksististä hyökätä miehen päälle, kun hän tulee töistä? Ja ilmoittaa, että nyt sillain. Mies oli nihkeä hikinen, käskin suihkuun, siellä se nyt. Lumiakka on ok, mutta mielestäni ei ole fiksua tehdä isot hinkit. Lumiukko on perinteinen ja hieno. Tämä isohinkkinen menee nyt, joulu on edessäpäin ja sitä kunnioittaen, mekin rauhoitetaan nämä isot hinkit kotona jutut. Arvostetaan muidenkin joulua, meilläkin kunnioitus ja rauha 22. päivästä lähtien, ei edes hinkkejä. Joulua kaikille, onnellista kaikille toivotellen..
Feministinä arvostan isohinkkistä lumiakkaa, mielellään vielä vaikkapa neljä paria, niin lumiakka muistuttaa matriarkaalista hedelmällisyysjumalatarta.
Sen lumiakan on oltava sellainen yksi iso valtava pallo. Ei mitään kurveja. Ei kolmea palloa päällekkäin tms. Tissit saa olla korkeintaan lumipallon kokoiset.