Mies suuttunut koska en ota miehen puolesta autolainaa
Kiristää ottamaan sen... Autorahoituksen kautta. Mies ei ole töissä joten ei saa itse otettua. N. 10k laina. Lupaa maksaa minulle takaisin...
Kommentit (64)
Miehellä on siis nyt jo auto. Sillä on jotain ihme kuvioita josta se saa rahaa.
Ap
10kk?? Äijä voi säästää sen 10kk ja ostaa auton sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainan ottaja, lainan antaja, lainan määrä, takaisinmaksu aika osissa tai kokonaan ja viimeinen päivä milloin pitää olla maksettu 2 todistajaa ja mahdolliset takaajat. kaikilta nimmarit ja nimen selvennykset ja henkkarit. Korot ja kulut merkitään myös ja päivä milloin velka otetaan ja maksupäivät.
No tuostahan se vasta suuttuis. Kun perin siltä korkoja.
Koeta nyt hyvä ihminen ymmärtää, ettei kukaan täysijärkinen/normaaliälyinen/terve ihminen painosta toista ihmistä ottamaan puolestaan autolainaa eikä muutakaan velkaa. Kusipää narsisti sulla miehenä. Ensin autolaina, sitten pikkuhiljaa lisää muuta rahaa milloin milläkin verukkeella. Työtön ostamassa10 000€ autoa... voi helvetin helvetti.Ap
Ota se laina ja osta auto. Sitten saamme lukea miten mies ei anna sun ajaa omalla autollasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on uusi suhde, en lainaisi. Jos olette olleet pitkään yhdessä/naimisissa, lainaisin velkakirjalla.
Komento takaisin, luin huonosti. Kiristää ja ilkeilee, en todellakaan lainaisi missään tapauksessa.
Siis kiristää siten että väittää mm. että en rakasta häntä oikeasti ja saa oloni tuntumaan tosi kurjalta.
Voiko joku vastata. Musta tuntuu että keksin kaiken ja ylireagoin vaan ja olen vaan liian herkkä
Vierailija kirjoitti:
Ota se laina ja osta auto. Sitten saamme lukea miten mies ei anna sun ajaa omalla autollasi.
No en mä muutenkaan aja autoa. Ajokortti on mutta en tykkää ajaa enkä halua autoa itselleni.
Minäkin otan lainaa autoon ja mies maksaa takaisin. Hän kun on luottotiedoton, eikä niitä miljoonavelkoja koskaan pysty maksamaan.
Meillä tosin ero on se, että mies ei vaadi minulta mitäön, eikä ole ilkeä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on uusi suhde, en lainaisi. Jos olette olleet pitkään yhdessä/naimisissa, lainaisin velkakirjalla.
Komento takaisin, luin huonosti. Kiristää ja ilkeilee, en todellakaan lainaisi missään tapauksessa.
Siis kiristää siten että väittää mm. että en rakasta häntä oikeasti ja saa oloni tuntumaan tosi kurjalta.
Voiko joku vastata. Musta tuntuu että keksin kaiken ja ylireagoin vaan ja olen vaan liian herkkä
Joo, nimet paperiin vaan. Ei velkakirjaa, otat vaan lainan omiin nimiisi ja sitten tietysti se auto miehen nimiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiristää ottamaan sen... Autorahoituksen kautta. Mies ei ole töissä joten ei saa itse otettua. N. 10k laina. Lupaa maksaa minulle takaisin...
Pidä puolesi. Mies ei oikeasti aio maksaa sitä sulle takaisin ja pakottaa sinut laittamaan hänet omistajaksi jolloin maksat tyhjästä koska auto ei ole sinun. Mä vippaisin tuollaisen mulkeron mäkeen. Kiristäminen tuolla tavalla on ihan pätevä syy lopettaa suhde. Käske sen mennä töihin ja tienata rahat itse, mä kiellän sua tekemästä elämäsi typeryyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei koskaan syytä eikä kiristä... Miehesi rakkaus tässä on enemmän kyseenalainen.
Sinun rakkautesi määrä riippuu motiiveistasi, eli mikä on syy siihen, ettet sitä tee.
Minkä hintaisesta autosta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka tässä ei rakasta oikeasti on tuo mies. Kumppaniaan rakastava ihminen ei kiristä ja uhkaile. Pärjäät ilman sitä luuseria.
Ei hyvänen aika. Ap, toivottavasti ymmärrät että otettu laina on sinun nimissäsi, ts sinä kannat vastuun lainan maksamisesta. Samoin vakuutuksesta, katsastuksista, korjauksista jne. Jos mies ajaa autolla kolarin, sinä maksat. Jos mies ruhjoo auton kännispäissään, sinä maksat ja vakuutus ei korvaa.
Missään nimessä et suostu tuollaiseen! Mies töihin ja säästäkööt autorahansa itse niin kuin muutkin ihmiset. Työtön ei tarvitse kymppitonnin autoa mihinkään.
Tuollaiseen suhteseen ei kannata jäädä missä sinusta yritetään hyötyä taloudellisesti. Anna kun arvaan, miehellä ei ole luottotietoja? No, kohta ei ole sullakaan jos tuohon kuvioon suostut jäämään.
Ei autoa osteta lainalla, vaan säästetään ensin ja ostetaan sitten. Sitten kun näkee miten kovan työn takana 10000 euron säästäminen on, niin tulee miettineeksi kahteen kertaan, kannattaako niin kallista autoa ostaa. Jos tuo raha kasaantuu tilille ilman suurempia ponnisteluja, sitten voi hyvin ostaa tuon hintaisen auton. Mutta jos tuon säästämiseen menee vuosi tai kaksi, niin kannattaa harkita tarkkaan onko varaa ajella noin kalliilla kiesillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap se ei rakasta sinua.
Sano sille että jos se oikeasti rakastaisi sinua niin ei pyytäisi sinua ottamaan lainaa ja antamaan rahoja sinulle. Yrittää vaan hyötyä sinusta.
Jos se rakastaa sinua niin pysyy rinnalla ja hommaa autonsa muuten.
Tämä juuri! Mietihän, ap, miehesi syyttää sinua kun et nyt vaan tee tätä pientä palvelusta hänelle, et siis rakasta ja yhyyy...Mutta näen kyllä täysin päinvastoin, jos miehesi rakastaisi sinua, ei edes haluaisi sinun tekevän tällaista asiaa. Niin se vaan on.
Entä jos on lähes varmaa että mies maksaa lainan kokonaan? Kaikki osamaksuerät siis (jatietty vakuutukset yms). Onko silloin tilanne eri? Jos saan korkoa?
Älä ikinä ota lainaa toisen puolesta. Ei ikinä!
Mua huolestuttaisi enemmän mistä hämäräbisneksistä se saa sitä rahaa. Ja sitten jo joka kk kiikutat sen käteisen pankkiin, niis tasan kysyvät mistä rahat peräisin. Ja mitä sitten selität? Saat syytteen rahanpesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainan ottaja, lainan antaja, lainan määrä, takaisinmaksu aika osissa tai kokonaan ja viimeinen päivä milloin pitää olla maksettu 2 todistajaa ja mahdolliset takaajat. kaikilta nimmarit ja nimen selvennykset ja henkkarit. Korot ja kulut merkitään myös ja päivä milloin velka otetaan ja maksupäivät.
No tuostahan se vasta suuttuis. Kun perin siltä korkoja.
Ap
No jos otat sille lainan niin joudut ne korot maksamaan siten pankille itse..
Siis minä ottaisin autorahoituksen osamaksuna. Aina kun lasku tipahtaa postiluukusta, mies antaa minulle rahat käteisellä. Näin hän sanoi.
Ap
Se mies puhuu pjaskaa. Lopputulos on se että sinä joudut lainan maksamaan, menetät vielä ehkä luottotietosikin ja mies karauttaa sillä autolla auringonlaskuun uusi mimmi vierellään. Se on lopputulos jos suostut miehen vaateisiin. Älä ole idiootti. Koskaan, ikinä eikä missään tilanteessa pidä ottaa velkaa siksi että joku toinen saisi mitä haluaa. Siis ei oikeesti ikinä rahoiteta omiin nimiin otetulla lainalla tai osamaksulla jonkun muun omaisuutta. Kun se mies aikoo sulle selittää että se laittaa ittensä omistajaksi ja sut haltijaksi ja se on kuulemma ihan sama asia kuin omistaminen niin se tarkoittaa sitä että sinä maksat osamaksut, verot ja vakuutukset ja mies voi omistajana myydä auton vaikka huomenna etkä sinä voi sitä estää koska nimesi ei ole papereissa. Näitä on nähty niin paljon.
Ihana suhde.