Mies paremman näköinen kuin nainen
Kommentit (8)
Enpä mitään.
Tunnen yhden pariskunnan jossa tilanne on varmaan tämä, mutta molemmat ovat mukavia ja toisilleen sopivia joten ei siinä ole ihmeteltävää.
Lähinnä että en ole paljon muunlaisia parsikuntia nähnytkään. Ero ei ole iso, mutta mies on yleensä hitusen paremman näköinen.
Naisille ei kelpaa omantasoinen mies :(
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa omantasoinen mies :(
Keneltä pitäisi mennä varmistamaan, että ollaanhan nyt varmasti samantasoisia tai mies huonompitasoinen, ettei ketään vituta? Mulla on ollut tapana ihastua sattumanvaraisesti muuhun kuin ulkonäköön perustuen ja useimmiten mies on iskenyt minua, joten se lienee sitten miehen vastuulla jos hän on jonkun mielestä minua paremmannäköinen.
Itse olin liitossa huomattavasti itseäni paremman näköisen miehen kanssa, enkä edes ajatellut asiaa, ennen kuin kuulin että "joka paikassa" oli ihmetelty kuinka niin hyvännäköinen mies ei ole "löytänyt" kauniinpaa naista.No, hän toki löysi kerta toisensa jälkeen jonkun ystävättäristäni, sai paksuksi useamman (abortteja ja yksi itsari), mutta kaikki kylläkin olivat ihan tavallisen näköisiä.Hän ei pitänyt missityypeistä ja kyllä miehellä pitää olla muutakin kuin ulkonäkö, että joku tasokas kaunotar hänet huolii.
Anne Pohtamo lienee ainut suomalainen kaunotar, joka on langennut "sarjakuvasankariin", vaikk'en Jackin ulkonäköä pitänyt komeana.
Arto on huomattavasti komeampi.
En ole kuin kerran törmännyt pariskuntaan, jossa mies oli niin selvästi naisystäväänsä paremman näköinen, että siihen oikeasti kiinnitti huomiota. Yleensä toisin päin, mutta sitähän pidetäänkin normaalina, että myös räkäset miehet saavat tasokkaan naisen.
Poikaystäväni on hyvän näköinen, mutta minä olen korkeintaan tavis. Onneksi liikutaan harvoin yhdessä kodin ulkopuolella. Noloa kun kaikki arvioivat ulkonäköä.
En mitään.