Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmisillä on varaa polttaa?

Vierailija
12.12.2016 |

5,70 aski. Jos menee aski päivässä, se on n. 170 e/ķk. Onneksi en polta, ei mulla olis rahaa. Nyt ymmärrän miten yks tuttu ei tule työkkärin rahalla toimeen, kessu palaa, mutta ruokaan ei rahat riitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti köyhällä ei ole varaa polttaa tupakkaa.

Vierailija
2/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä saa halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee puolta halvemmaksi kun ostaa irtotupakkaa. Toki joutuu ostamaan erikseen paperit ja filtterit mutta on silti huomattavasti halvempaa. Itselläni menee tupakkaan kuussa vajaa 10e.

Vierailija
4/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään jotain muuta ostamatta, esim. vitamiinit ja kasvikset, hedelmät yms.

Vierailija
5/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oudoksuttaa kun tietää henkilön / henkilöitä, jotka nurisevat että ei ole varaa syödä terveellisesti / hyvin kun ruoka on niin kallista. Kuitenkin on varaa vetää se aski tai kaksi tupakkaa päivässä ja kärrätä salkullinen kaljaa viikonloppuisin. Sitten jos ehdottaa tupakoinnin ja alkoholin käytön lopettamista niin vastaukseksi tulee "Niin sitä ollaan viemässä köyhältä viimisetki ilot!". 

Jep...

Vierailija
6/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,9e

Vierailija
7/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tahdonvarainen asia. Nikotiiniriippuvuus on rumasti sanottuna narkomaniaa. Ihmetteleekö moni, miten jollakin on rahaa heroiinipiikkeihin?

Vierailija
8/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisillä on varaa limuun, karkkiin, suklaaseen, kekseihin, makeisiin jogurtteihin, vanukkaisiin, sipseihin ja einesruokiin?

Vierailija
9/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan paljon,aion lopettaa tosin,rahat menneet ihan hukkaan,terveys ollut silyi aina erinomainen,olen perheessämmr ainut joka polttaa niin tuntuu nololtanololta.vuodessa käytäs niillä rahoilla ulkomailla koko perhe,matkustetaan muutenkin mutta ois sekin fiksumpi käyttö rahalle

Vierailija
10/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos polttaa vain puoli askia päivässä, ei tule kovin kalliiksi. Yhtä lailla voi ihmetellä, miksi ihmiset tuhlaavat rahaa kaljaa, siideriin, viiniin ja viinaan. No, minä en tuhlaa mihinkään noista, vaikka varaa olisikin. Jokainen käyttäköön rahansa mihin haluaa.

Vierailija
11/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tupakkaan alle 50 euroa kuukausessa, mutta ostankin purut/paperit/filtterit erikseen. Poltan varmaan keskimäärin 10 tupakkaa päivässä. Alkoholia en käytä.

Vierailija
12/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun poltin meni max. 5 tupakkaa päivässä. Joskus ei yhtään, joskus vain yksi. Eli eipä sitä rahaa niin paljon kulunut.

Vierailija
13/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos polttaa vain puoli askia päivässä, ei tule kovin kalliiksi. Yhtä lailla voi ihmetellä, miksi ihmiset tuhlaavat rahaa kaljaa, siideriin, viiniin ja viinaan. No, minä en tuhlaa mihinkään noista, vaikka varaa olisikin. Jokainen käyttäköön rahansa mihin haluaa.

Olut ja viini sentään maistuvat hyvältä (siideriä ja viinaa en juo) ja niitä voi juoda ruuankin kanssa. Tupakka ei maistu hyvältä eikä se ole muutenkaan millään muotoa elintarvike. Sitä paitsi esimerkiksi punaviini pienissä määrin on terveellistäkin, mutta tupakka ei koskaan. Normaali alkoholin käyttäjä (joita suurin osa on) pystyy milloin tahansa olemaan ostamatta ja juomatta sitä pientä annostaan, mutta tupakoija ei pysty vaan hänen on pakko tupakoida - joka päivä.

Vierailija
14/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan varaa. Mieheni lopetti jäätyään työttömäksi. Jotain hyötyä siitä työttömyydestakin siis.