te jotka ette harrasta puolison kanssa seksiä
Miksi ette anna puolison käydä vieraissa luvalla? Te toki itse ette saa käydä koska hyljeksitte halukasta puolisoa.
Minkä takia sen seksiä haluvan pitää kärsiä?
Kommentit (7)
Kumpaakaan ei kiinnosta. Asiasta ei ole viitsitty edes keskutella.
En anna koska ajatuskin että hän käy vieraissa saa minut vihaamaan häntä ja lastamme. Kylse niin on että tämmöi pätkä avioliitto on kyllä ollut elämäni isoin virhe mutta lapsen takia jollain tavalla se on jatkettava.
Olemme ihan yhteistuumin todenneet että parempi on olla harrastamatta. Seksielämän ulkoistamisen jälkeen kaikki ovat olleet tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
En anna koska ajatuskin että hän käy vieraissa saa minut vihaamaan häntä ja lastamme. Kylse niin on että tämmöi pätkä avioliitto on kyllä ollut elämäni isoin virhe mutta lapsen takia jollain tavalla se on jatkettava.
Etkö vihaa häntä jo nyt, jos et kerran halua häntä? Tai hän ainakin alkaa vihata sinua. Lapset ja lapset, se on harvinaisen huono syy kärvistellä yhdessä. Taidat olla vain elintason perässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette anna puolison käydä vieraissa luvalla? Te toki itse ette saa käydä koska hyljeksitte halukasta puolisoa.
Minkä takia sen seksiä haluvan pitää kärsiä?
Minä annan naisystäväni käydä vieraissa ja luotan naiseen täysin, että se on sitten pelkkää seksiä ei tippaakaan tunteita enkä halua tietää naisen panoista muutenkaan yhtään mitään. Itse en voisi koskaan edes koskea toisiin naisiin. Itse kun en harrasta seksiä sillä se tuntuu minusta epämiellyttävältä ja likaiselta, minulle riittää ihan pelkkä läheisyys.
T. M32
Jos minä en halua ei muutkaan saa haluata. Sinunkin pitäisi lopettaa.