Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltähän Matt Terryn eksästä nyt tuntuu? :(

Vierailija
12.12.2016 |

Ja KYLLÄ heti alkuun - otan täyden ilon irti siitä, että kerrankin minä olen into piukeana pieruverkkareissa seurannut jotain ohjelmaa, mistä puhutaan suu vaahdossa. Eli ainakin minun puolestani saatte lukea Saarasta ja X facorista vielä sielunne täydeltä! Ei siis tarvitse sitä enää kysyä. Jos tuntuu raskaalta, niin vaihtakaa topiikkia tai menkää vaikka pihahommiin. Minäkään en jaksa kuunnella narinaa siitä, kuinka x-factor uutisia tuuppaa joka tuutista. Minuakin ärsyttää jatkuvasti nähdä otsikkoja politiikkaan eli taruelämään liittyen. Niimpä en enää lue niitä, tai luen mutta hyvin valikoivasti.

Mutta itse asiaan: miltähän Matt Terryn eksästä nyt tuntuu? Veikkaatteko että on yritellyt vikitellä Matti-makupalaa takaisin? Tuon täytyy olla ihan hirveä tilanne. Sattuisiko joku loistava stalkkeri tietämään eksän nimeä? Voisin mennä tiirailemaan aikani kuluksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mun eksä valittaisiin USA:n presidentiksi, ei olisi mitään hinkua takaisin. 

Vierailija
2/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tietenkään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ollut täällä jo? No eksä on varmaan eronnut Mattista ihan oikeasta syystä, joten tuskin on mitään hinkua saada gayboytaan takaisin.

Vierailija
4/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nimi on Jasmine Avis, löytyy joistain artikkeleista ja kuulemma ovat ihan ok väleissä, onnitteli Mattiä voitosta yms.

Vierailija
5/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä voitti n.kuukauden päästä siitä, kun jätin hänet, 200 tuhatta kenossa. En sittenkään mennyt takaisin, vaikka niin oletti. Nyt 7 vuotta myöhemmin on rahat kuulemma jokaista senttiä myöden hassannut....