Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uusperheessä miehen olettaa kohtelevan minun lapsia samoin kuin omaansa?

Vierailija
12.12.2016 |

Tuntemissani muissa uusperheissä vanhemmat tuntuvat kohtelevan todella hyvin lapsia "meidän" lapsina, ei sinun ja minun lapsina. Miten teillä muilla? Minua vaivaa kun mies esim. ollessamme jossakin kertoo koko ajan vain omalle lapselleen, katsopas "Maija" sitä ja sitä. Hän myös kävelee ison lapsensa kanssa käsikädessä ja hyysää muutoinkin kuin pikkuvauvaa. Tulee tosi paha mieli aina, kun ollaan kuin kaksi eri porukkaa julkisilla paikoilla. Minä ja lapseni kuljemme edellä ja odotamme ja odotamme, että mies ja lapsensa tulisivat. Esimerkkejä on myös lukuisia muita. Samoin hän ostaa lapselleen kalliita vaatteita ja tavaroita. Tuttujemme perheessä kaikille lapsille ostetaan saman hintaisia juttuja.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen äitinä voin sanoa, ettei ole mahdollista se, että tuntsi puolison lapset kuin omikseen. Mutta pitää voida käyttäytyä asiallisesti kaikkia lapsia kohtaan. Itse en oidä puolisoni lapsista yksinkertaisesti siksi, ettei heidän tapansa ja arvonsa miellytä minua. Jos joku yhtä laiska ja hemmotelu muu lapsi tulisi meille kylään, en pitäisi hänestäkään. Meille mies vie valmiit voileivät sohvalla istuville lapsilleen, vaikka ovat jo täysi-ikäisiä (mutta laiskoja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän