Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naisille vastenmielinen mies

Vierailija
12.12.2016 |

ja kukaan ei halua seuraani. Minkä hellän miehen maailman naiset minussa menettävätkään. Ei ole reilua :/

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit tämän avauksen? Mitä tavoittelet tällä?

Tavoittelen tällä asenneilmapiirin muutosta. Sitä, että lopetettaisiin kivojen miesten syyttäminen milloin mistäkin. Jos olen tavoittanut edes pienen osan suomalaisisten naisten tajunnasta niin olen tyytyväinen :)

Ihan oikeasti kuvittelet, että tälle palstalle kirjoittamalla muutetaan suomalaisten naisten asenteita? Ihan aikuisten oikeasti?

Vannon kautta kiven ja kannon.

Okei. No jos ensi yrityksellä haluat ylipäänsä, että kirjoituksesi ylipäänsä saa avoimemman ja ennakkoluulottomamman vastaanoton, niin suosittelen miettimään otsikointia. "Olen naisille vastenmielinen mies" antaa ymmärtää, että vika on naisissa. Miltä kuulostaisi sen sijaan "Miten kehittäisin itseäni päästäkseni parisuhteeseen?" Esimerkki on huono, hätäisesti kyhätty, mutta ymmärtänet pointin: älä puhu naisista vaan puhu itsestäsi. Sinulla on ongelma, ei meillä naisilla. Me emme liioin ole syyllisiä yhtään mihinkään.

Tämä teksti kannattaisi todella yrittää sisäistää. Siinä on avain siihen miten tätä asiaa pitää lähestyä. Kun fakta on ihan oikeasti se, ettei yksikään nainen ole syyllinen siihen että ap tai joku miesasiamiehistä kelpaa. Asiaa on lähdettävä kehittämään ihan toisesta suunnasta jos aikoo saada jotain muutosta joko omaan elämään tai miesten elämään yleensä.

Tämä nyt on vai sinun näkemyksesi asiaan. Kyllä naisillakin on pian ongelma jos yhteiskunta muuttuu rauhattomaksi kun joutilaita päämäärättömiä naisten ylenkatsomia miehiä alkaa parveilla ympäristössä. Jos halutaan tällainen irvirealistinen mahdollisuus kuvata.

Kukaan ei varmasti tuollaista toivo, joten olisiko fiksua joskus ymmärtää ilman pakkoa muitakin näkökulmia kuin se oma.

Huomaatko, että jokaisessa viestissäsi puhut naisista negatiivisesti yleistäen? Uskotko tällaisen tekevän hyvänkin vaikutuksen?

Miksi oletat, että hän yrittää tehdä sinuun vaikutuksen? 

Mistähän ihmeestä sait päähäsi, että olettaisin hänen haluavan tehdä juuri minuun vaikutuksen? Puhun yleisellä tasolla, ja noin yleisesti ottaen, yhtä ihmisryhmää negatiivisesti yleistämällä harvemmin tekee kovin positiivista vaikutusta tuon ihmisryhmän edustajiin. Tämä on ihan peruspsykologiaa.

Aika outoa tehdä oletus, että hän puhuu tällaisista asioista naisten kanssa, josta on kiinnostunut. Eiköhän hän puhu ihan normaaleista asioista, joten siten tämän keskustelun käyttäminen perusteluna naisettomuudelle on aika koomista. Todellakin on perus psykologiaa, että ihmisellä on erilaisia rooleja. Väittelyssä käytetty rooli ei yleensä ole samanlainen kuin rooli naisille jutellessa.  

???? Missä olen tehnyt oletuksen, että ap puhuisi tällaisista asioista naisille, joista on kiinnostunut?

Siis aloittajalta kysyttiin, että mitä hän tavoittelee tällä aloituksellaan ja hän vastasi tavoittelevansa asenneilmapiirin muuttumista. No, ylläripylläri, naisten asenneilmapiiri tuskin ainakaan positiiviseen suuntaan muuttuu sillä, että tekee jatkuvasti negatiivisia yleistyksiä naisista.

Vierailija
102/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko se on kusipäisyyttä jos sanoo tosiasian? Tiedän, että olen keskivertoa parempi sängyssä, olen keskivertoa älykkäämpi, olen selvästi keskivertoa paremmassa kunnossa ja olen todella luotettava ystävä ja kumppani. Olen seurustellut pitkässä parisuhteessa ja minulla on ollut paljon ystäviä molemmista sukupuolista. Tällä hetkellä minulla ei monen syyn takia ole enää juuri lainkaan ystäviä, joiden kautta tutustuisin taas uusiin ihmisiin. En ole koskaan oppinut lähestymään tuntemattomia, koska minulla on ollut liikaakin ystäviä. Nämä tilanteet jännittävät minua paljon riippumatta siitä lähestytäänkö minua vai lähestynkö minä heitä. En yksinkertaisesti ole oppinut tekemään tuttavuutta kahdenkesken täysin tuntemattomien ihmisten kanssa ympäristössä, jossa naisia yleensä tavataan. Tuntemattoman iholle meneminen ei ole minulle luontevaa, enkä keksi mitään sanottavaa jos minulle tullaan yhtäkkiä juttelemaan. Tottakai tätä voi harjoitella, mutta tällä hetkellä olen siinä huono. Kun pääsen juttuun, niin voin keskustella vaikka vuorokauden putkeen. 

Jos sulla luotettavia ystäviä, niin kysypä heiltä, mikä sussa on niin luotaantyöntävää. Pyydä rehellisiä vastauksia, koska hyvät ystävät pystyy kyllä sanomaan myös vioista toisilleen ja ns. palauttamaan tarvittaessa maan pinnalle. Koska näin palstakirjoitusten perusteella, et vaikuta yhtä napakympiltä kuin itse väität olevasi.  Jos ystävät väittävät, että olet täydellinen ja naisissa on vain se vika, niin veikkaan ettei sulla tosiasiassa ole kovin läheisiä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... Ei näiden vauvafooruminaisilla ole "munaa" ottaa selvää vaan väittävät aina ylimieliseksi yms.

Olen itsekkin välillä sinkku keskusteluihin pistäny sähköpostia ja yksikään ei ole vielä uskaltanut ottaa yhteyttä. Vaikka pidän myös itseäni laadukkaana miehenä

Terv, mies27

Vierailija
104/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat olla se joka ei anna naisen nöyryyttää itseään Tinderissä. Näin tapahtuu esimerkiksi jos nainen jättää viesteihin vastaamatta jopa kymmeniksi minuuteiksi tai tunneiksi, saati päiviksi. Tällaiselle ei armoa anneta jos nainen myöhemmin osoittaa oma-aloitteisesti halua tavata. Täällä on niin helppoa antaa itsestään kuvaa unelmien prinssinä, mutta kun lähemmin aletaan tarkastelemaan niin mitenköhän on.

Vierailija
105/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain olevasi joku komistus.

Ala katseleen tasoisiasi naisia iältä, ulkonäöltä ja älyltä.

Luulempa, että esim. Enkun kielen tasosi on joku kouluarvosana 5.

Olet arkinen, tavallistakin tavallisempi pullaposki.

Jos olisit kiltti, ujo , hiljainen , yliopistokouluttautunut mies, jonka työkieli asiantuntijatehtävissä olisi englanti, sinulla olisi jo vaimo ja lapsia, vaikka olisit ihan arkinen markku.

Arvaan, että olet joku oikeasti vähän hönö...

Vierailija
106/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kukaan ei halua seuraani. Minkä hellän miehen maailman naiset minussa menettävätkään. Ei ole reilua :/

Sun kysymyksessä on jo vastaus siihen, mikseivät naiset kiinnostu. Se, että omasta mielestäsi olet ns. hyvä mies ei tarkoita, että naiset automaattisesti ovat velkaa seuraansa sulle. Tuosta sun aloituksesta paistaa omahyväisyys ja itsekritiikin puute. Löyhkää ylemmyyden tuntoiselta. Kukaan nainen ei ole velkaa kiinnostustaan jollekin ramdom miehelle vain siksi, että hän ei ole totaalinen kusipää vaan ns. hyvis.

Onhan se naisten tappio jos he kerta toisensa jälkeen ajautuvat suhteeseen kusipäisten miehien kanssa ja sivuuttavat joka kerta sen miellyttävän vaihtoehdon. 

Se, että herra itse pitää itseään erinomaisena ja miellyttävänä vaihtoehtona, ei välttämättä tarkoita sitä todellisuudessa. Kuten yllä lukee, niin tuosta "naiset eivät tajua mitä menettävät" tyylisestä itsensä markkinoinnista paistaa läpi ylimielisyys. Fiksut naiset tajuaa piilovihjeetkin, ja siksi osaavat näitä itseään kivoiksi miehiksi markkinoivia piilokusipäitä kartella. Oikeasti hyvien tyyppien ei tarvitse tollasia myyntipuheita edes pitää.

Taasko se on kusipäisyyttä jos sanoo tosiasian? Tiedän, että olen keskivertoa parempi sängyssä, olen keskivertoa älykkäämpi, olen selvästi keskivertoa paremmassa kunnossa ja olen todella luotettava ystävä ja kumppani. Olen seurustellut pitkässä parisuhteessa ja minulla on ollut paljon ystäviä molemmista sukupuolista. Tällä hetkellä minulla ei monen syyn takia ole enää juuri lainkaan ystäviä, joiden kautta tutustuisin taas uusiin ihmisiin. En ole koskaan oppinut lähestymään tuntemattomia, koska minulla on ollut liikaakin ystäviä. Nämä tilanteet jännittävät minua paljon riippumatta siitä lähestytäänkö minua vai lähestynkö minä heitä. En yksinkertaisesti ole oppinut tekemään tuttavuutta kahdenkesken täysin tuntemattomien ihmisten kanssa ympäristössä, jossa naisia yleensä tavataan. Tuntemattoman iholle meneminen ei ole minulle luontevaa, enkä keksi mitään sanottavaa jos minulle tullaan yhtäkkiä juttelemaan. Tottakai tätä voi harjoitella, mutta tällä hetkellä olen siinä huono. Kun pääsen juttuun, niin voin keskustella vaikka vuorokauden putkeen. 

Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä. Ensin sanot olevasi vastenmielisen naisten mielestä ja että kukaan ei halua seuraasi. Nyt sitten kerrotkin, että sinulla on ollut seksikumppaneita ja pitkä parisuhde ja edelleenkin on naispuolisia ystäviä.

Miten tämä on mahdollista? Jos kerran olet sänkytaidoistasi saanut positiivista palautetta naisilta, et ole ollut vastenmielinen heidän mielestään. Ja pitkä parisuhde on varsin selvä merkki siitä, että tuo naisystäväsi ei pitänyt sinua vastenmielisenä ja mitä ilmeisimmin hän myös halusi olla seurassasi, kun pitkään kanssasi seurusteli. Myöskään naispuoliset ystäväsi tuskin pitävät sinua vastenmielisenä ja aivan selvästi he viihtyvät seurassasi, kun kerran ystäviäsi ovat.

Eli mikä sinun aloituksesi pointti nyt olikaan? Itkeä sitä, että olet vastenmielistä seuraa naisille, vaikka ilmiselvästi et sitä ole?

Vierailija
107/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti komea ja fiksu, se ei koskaan istuisi tällä VAUVAPALSTALLA VALITTAMASSA.

HALOO??!!!!

" ken vaivojansa valittaa, se vaivojensa vanki on!"

Vierailija
108/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas rehellisesti:

- minkä verran menee viikossa alkoholia? (Veikkaan yli kohtuurajan)

- onko sinulla sosiaalisia taitoja, ystäviä, osallistutko yhteiskunnan toimintaan millään tavalla?

- millainen on fyysinen kuntosi, en kysy pituutta ja painoa vaan pidätkö itsestäsi huolen ja panostat omaan hyvinvointiisi henkisesti ja fyysisesti?

-mistä muusta kaikesta syyttelet maailmaa?

- mitä kaikkia vahvoja psyykeeseen vaikuttavia lääkkeitä käytät?

Jotenkin epäilen, että et tästä testistä saa puhtaita papereita. Myös itsesääli ja toisten syyttely omista ongelmistaan, on vastenmielistä.

Minä ainakin läpäisen testin muilta osin kirkkaasti paitsi olen  tällä hetkellä työtön. Ystäviä on, mutta aika vähän, eivätkä he ole yleensä matkassani, kun menen katselemaan naisia. 

Kannattaisiko ottaa mukaan? Yleensä iloinen puheensorina, nauru ja ystävien seurassa oleminen antaa miehestä positiivisemman kuvan kuin yksin juomansa ääressä ympäristöään hiljaa tarkkaileva mies. 

Eli pitää olla kavereiden ympäröimä seuramies, että voi olla kiinnostava ihminen? 

Ei ja kyllä. On paljon naisia, joita kiinnostaa sellaiset miehet, joilla on sosiaalista elämää. Juuri ne seuramiehet. Jotkut naiset taas pitävät enemmän miehistä, jotka viihtyvät itsekseen. Jos haluaa laajentaa kumppaninhakuaan tuosta jälkimmäisestä ryhmästä edelliseen ryhmään naisia, kannattaa ainakin välillä käydä myös kaveriporukassa ulkona. Jos hyvin käy, saattaa joku nainen tunteakin jonkun miesporukasta ja tehdä tälle nk tikusta asiaa, vaikka kiinnostus on tämän miehen kaveriin. Tai naisen omassa kaveriporukassa on nainen, joka tuntee jonkun tästä miesporukasta ihan vaikka vaan työn tai harrastusten kautta, ja nainen voi silloin ehdottaa kaverilleen, että mennään juttelemaan. 

Ei Helsingissä yleensä törmää samoihin ihmisiin tai en ainakaan itse tunnista heitä samoiksi ihmisiksi kuin erittäin harvoin. Vaikea yökerhossa muutenkin sanoa onko joku yksin vain tuossa hetkessä vai tullut yksin koko baariin.

Kaverini eivät juurikaan tunne sellaisia naisia, joista olen kiinnostunut, joten heidän kauttaan en paljon hyötyä saa. Ehkä uusien kavereiden kautta voisin tutustua mielenkiintoisiin naisiin. 

Tuo on sun kokemuksesi. Oma kokemukseni taas on, että ihmiset käyvät porukalla Helsingissäkin aika pitkälti samoissa yökerhoissa ja baareissa eivätkä joka kerta vaihda sellaiseen paikkaan, missä eivät ole ennen käyneet. Hyvin moni seurustelusuhde alkaakin porukasta. Joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun. En tunne yhtäkään 20-30 -vuotiasta naista, joka kävisi yksin baareissa etsimässä miesseuraa. 

No tässä on jo sitten selkeä epäkohta.

Niin on. Jos etsii älykästä introverttiä sinkkunaista, niin häntä tuskin löytää baarista yksin istuskelemasta. Hän on baarissa vain silloin, jos hänen tarpeeksi hyvät ystävänsä saavat hänet sinne houkuteltua. Ja silloinkin hän on siellä vain ystäviensä vuoksi. Näitä naisia tapaa ihan muualla kuin baareissa. Kun hakee seurustelukumppania, kannattaa ihan ensimmäisenä miettiä, millaisia asioita tämän kumppaninsa kanssa tekisi seuraavien parin vuoden aikana. Missä kävisi hänen kanssaan ja mitä tekemässä. Millaisista asioista naisen/miehen tulisi olla kiinnostunut. Sen jälkeen alkaa tehdä näitä asioita jo ilman kumppaniakin, koska todennäköisyys kohdata samanhenkinen ihminen on silloin suurempi kuin löytää hänet jostain satunnaisesta baarista. Jos haluaa käydä baareissa, kannattaa valita sellaisia baareja (esim jos pitää jazzista, niin vaikkapa Storyville), joissa käy samanlaisesta baarikulttuurista pitäviä ihmisiä. 

Vierailija
109/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vain olevasi joku komistus.

Ala katseleen tasoisiasi naisia iältä, ulkonäöltä ja älyltä.

Luulempa, että esim. Enkun kielen tasosi on joku kouluarvosana 5.

Olet arkinen, tavallistakin tavallisempi pullaposki.

Jos olisit kiltti, ujo , hiljainen , yliopistokouluttautunut mies, jonka työkieli asiantuntijatehtävissä olisi englanti, sinulla olisi jo vaimo ja lapsia, vaikka olisit ihan arkinen markku.

Arvaan, että olet joku oikeasti vähän hönö...

:) Tämä oli söpö.

Vierailija
110/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näytät?

180 cm, 75 kg, tyylikäs, komeat kasvonpiirteet.

Ei kukaan noin vähän paina t.185cm 96kg

Vierailija
111/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näytät?

Oot suhteellisen läski terv mies

Vierailija
112/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina vaan lukea sinun, saman naisen, aloituksia. Uppoaa. P.s. Muuta välillä kirjoitustyyliäsi

Vierailija
113/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näytät?

Oot suhteellisen läski terv mies

Ei ole läskiä,vyötärö on ennätyspieni.

Vierailija
114/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kysymyksessä on jo vastaus siihen, mikseivät naiset kiinnostu. Se, että omasta mielestäsi olet ns. hyvä mies ei tarkoita, että naiset automaattisesti ovat velkaa seuraansa sulle. Tuosta sun aloituksesta paistaa omahyväisyys ja itsekritiikin puute. Löyhkää ylemmyyden tuntoiselta. Kukaan nainen ei ole velkaa kiinnostustaan jollekin ramdom miehelle vain siksi, että hän ei ole totaalinen kusipää vaan ns. hyvis.

Onhan se naisten tappio jos he kerta toisensa jälkeen ajautuvat suhteeseen kusipäisten miehien kanssa ja sivuuttavat joka kerta sen miellyttävän vaihtoehdon. 

Olet miellyttävä vaihtoehto vain omassa päässäsi. Miksi tämä ei avaudu. Kerta toisensa jälkeen naiset kertoo sulle että et vaikuta ollenkaan miellyttävältä vaan sellaiselta jonka kiertäisin kaukaa. Täällä on kilrjoitellut vaikka kuinka monia oikeasti miellyttävän tuntuisia miehiä, esim yksi aivan mahtava tyyppi joka yritti ohjeistaa kuinka ruma mies voi saada naisia, itseensä viitaten. Eipä saanut palstamiehiltä mitään reaktiota tämä. Miehen tekstit oli niin leppoisia ja ihania että ihan oikeasti kiinnostuin ja tuollaisella miehellä saa olla todella pahoja ulkonäköongelmia ennenkuin jää ilman. Kuten mies itsekin kertoi ettei ole jäänyt ilman vaikka näyttää sammakolta.

Kai ymmärrät, että molemmat tekstit voivat olla saman miehen kirjoittamia? Naisilla on ikävä tapa ottaa kaikki keskustelut henkilökohtaisesti. Jos mies on heidän kanssaan eri mieltä, niin hän on oksettava tyyppi noin muutenkin. Ei osata pitää tunteita erossa keskustelusta.

Tästäkin taas joku vetää herneen nenään ja ajattelee minua naistenvihaajana, vaikka asiaa on tutkittu noin miljoona kertaa ja naiset suhtautuvat asioihin enemmän tunteella ja miehet enemmän järjellä.

Ainakin sinulla on hyvin lapsekkaat defenssit. Jos en pidä siitä, se ei ole totta laa laa laa.

Miksi vaivauduit vastaamaan jos sinulla ei ollut mitään sanottavaa? 

Vierailija
115/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on syntynyt luonteeltaan kiltiksi ja vähän araksi, on aivan sama miltä näyttää. Hän ei tule koskaan saamaan naisia, koska on Kilttimies. Harmi vain kun kilttinaisten jälkeläisille yleensä periytyy kiltteys tyttöjen lisäksi myös pojille. 

Vierailija
116/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas rehellisesti:

- minkä verran menee viikossa alkoholia? (Veikkaan yli kohtuurajan)

- onko sinulla sosiaalisia taitoja, ystäviä, osallistutko yhteiskunnan toimintaan millään tavalla?

- millainen on fyysinen kuntosi, en kysy pituutta ja painoa vaan pidätkö itsestäsi huolen ja panostat omaan hyvinvointiisi henkisesti ja fyysisesti?

-mistä muusta kaikesta syyttelet maailmaa?

- mitä kaikkia vahvoja psyykeeseen vaikuttavia lääkkeitä käytät?

Jotenkin epäilen, että et tästä testistä saa puhtaita papereita. Myös itsesääli ja toisten syyttely omista ongelmistaan, on vastenmielistä.

Minä ainakin läpäisen testin muilta osin kirkkaasti paitsi olen  tällä hetkellä työtön. Ystäviä on, mutta aika vähän, eivätkä he ole yleensä matkassani, kun menen katselemaan naisia. 

Kannattaisiko ottaa mukaan? Yleensä iloinen puheensorina, nauru ja ystävien seurassa oleminen antaa miehestä positiivisemman kuvan kuin yksin juomansa ääressä ympäristöään hiljaa tarkkaileva mies. 

Eli pitää olla kavereiden ympäröimä seuramies, että voi olla kiinnostava ihminen? 

Ei ja kyllä. On paljon naisia, joita kiinnostaa sellaiset miehet, joilla on sosiaalista elämää. Juuri ne seuramiehet. Jotkut naiset taas pitävät enemmän miehistä, jotka viihtyvät itsekseen. Jos haluaa laajentaa kumppaninhakuaan tuosta jälkimmäisestä ryhmästä edelliseen ryhmään naisia, kannattaa ainakin välillä käydä myös kaveriporukassa ulkona. Jos hyvin käy, saattaa joku nainen tunteakin jonkun miesporukasta ja tehdä tälle nk tikusta asiaa, vaikka kiinnostus on tämän miehen kaveriin. Tai naisen omassa kaveriporukassa on nainen, joka tuntee jonkun tästä miesporukasta ihan vaikka vaan työn tai harrastusten kautta, ja nainen voi silloin ehdottaa kaverilleen, että mennään juttelemaan. 

Ei Helsingissä yleensä törmää samoihin ihmisiin tai en ainakaan itse tunnista heitä samoiksi ihmisiksi kuin erittäin harvoin. Vaikea yökerhossa muutenkin sanoa onko joku yksin vain tuossa hetkessä vai tullut yksin koko baariin.

Kaverini eivät juurikaan tunne sellaisia naisia, joista olen kiinnostunut, joten heidän kauttaan en paljon hyötyä saa. Ehkä uusien kavereiden kautta voisin tutustua mielenkiintoisiin naisiin. 

Tuo on sun kokemuksesi. Oma kokemukseni taas on, että ihmiset käyvät porukalla Helsingissäkin aika pitkälti samoissa yökerhoissa ja baareissa eivätkä joka kerta vaihda sellaiseen paikkaan, missä eivät ole ennen käyneet. Hyvin moni seurustelusuhde alkaakin porukasta. Joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun. En tunne yhtäkään 20-30 -vuotiasta naista, joka kävisi yksin baareissa etsimässä miesseuraa. 

No tässä on jo sitten selkeä epäkohta.

Niin on. Jos etsii älykästä introverttiä sinkkunaista, niin häntä tuskin löytää baarista yksin istuskelemasta. Hän on baarissa vain silloin, jos hänen tarpeeksi hyvät ystävänsä saavat hänet sinne houkuteltua. Ja silloinkin hän on siellä vain ystäviensä vuoksi. Näitä naisia tapaa ihan muualla kuin baareissa. Kun hakee seurustelukumppania, kannattaa ihan ensimmäisenä miettiä, millaisia asioita tämän kumppaninsa kanssa tekisi seuraavien parin vuoden aikana. Missä kävisi hänen kanssaan ja mitä tekemässä. Millaisista asioista naisen/miehen tulisi olla kiinnostunut. Sen jälkeen alkaa tehdä näitä asioita jo ilman kumppaniakin, koska todennäköisyys kohdata samanhenkinen ihminen on silloin suurempi kuin löytää hänet jostain satunnaisesta baarista. Jos haluaa käydä baareissa, kannattaa valita sellaisia baareja (esim jos pitää jazzista, niin vaikkapa Storyville), joissa käy samanlaisesta baarikulttuurista pitäviä ihmisiä. 

Minä tykkään suurin piirtein kaikesta ja jos saa valita, niin toivon samaa ominaisuutta myös naisilta. Se, että olen introvertti ja ujokin, ei tarkoita sitä, että en tykkäisi koskaan lähteä riehumaan tanssilattialle. En vain läheskään aina pääse siihen fiilikseen, että se olisi hauskaa.

Ei Suomessa voi lähestyä ihmisiä juuri missään. Baarissa on sentään kohtalainen todennäköisyys, että kyseinen ihminen on sinkku. Lauantai-iltana lenkkipolulla oleva nainen on aika suurella todennäköisyydellä varattu. 

Vierailija
117/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku-ja hymiökirjoittaja, haha!! Wt on uskottava wt-yleisölleen

Vierailija
118/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on syntynyt luonteeltaan kiltiksi ja vähän araksi, on aivan sama miltä näyttää. Hän ei tule koskaan saamaan naisia, koska on Kilttimies. Harmi vain kun kilttinaisten jälkeläisille yleensä periytyy kiltteys tyttöjen lisäksi myös pojille. 

Oikeesti kilteillä miehillä on naiset. Katkerilla naistenvihaajilla, jotka nimittävät itseään kilttimiehiksi ei ole.

Vierailija
119/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju hönö, painu jo töihin takaisin.

Vierailija
120/123 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että herra itse pitää itseään erinomaisena ja miellyttävänä vaihtoehtona, ei välttämättä tarkoita sitä todellisuudessa. Kuten yllä lukee, niin tuosta "naiset eivät tajua mitä menettävät" tyylisestä itsensä markkinoinnista paistaa läpi ylimielisyys. Fiksut naiset tajuaa piilovihjeetkin, ja siksi osaavat näitä itseään kivoiksi miehiksi markkinoivia piilokusipäitä kartella. Oikeasti hyvien tyyppien ei tarvitse tollasia myyntipuheita edes pitää.

Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä. Ensin sanot olevasi vastenmielisen naisten mielestä ja että kukaan ei halua seuraasi. Nyt sitten kerrotkin, että sinulla on ollut seksikumppaneita ja pitkä parisuhde ja edelleenkin on naispuolisia ystäviä.

Miten tämä on mahdollista? Jos kerran olet sänkytaidoistasi saanut positiivista palautetta naisilta, et ole ollut vastenmielinen heidän mielestään. Ja pitkä parisuhde on varsin selvä merkki siitä, että tuo naisystäväsi ei pitänyt sinua vastenmielisenä ja mitä ilmeisimmin hän myös halusi olla seurassasi, kun pitkään kanssasi seurusteli. Myöskään naispuoliset ystäväsi tuskin pitävät sinua vastenmielisenä ja aivan selvästi he viihtyvät seurassasi, kun kerran ystäviäsi ovat.

Eli mikä sinun aloituksesi pointti nyt olikaan? Itkeä sitä, että olet vastenmielistä seuraa naisille, vaikka ilmiselvästi et sitä ole?

Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että täällä on muitakin kirjoittajia kuin aloittaja. Minulla ei ole tällä hetkellä yhtään naispuolista kaveria, mutta minulla on ollut heitä. Ovat jääneet syystä tai toisesta. Naispuoliset lähinnä tuon pitkän parisuhteen ja sen päättymisen takia, enkä ole saanut uusia.

En ole vastenmielinen ainakaan kaikkien naisten mielestä ulkonäöllisesti tai muutenkaan, mutta ujo ensivaikutelmani ei sytytä heitä. Pitäisi oppia olemaan itsevarmempi noissa tilanteissa, jotta antaisin todellisemman kuvan itsestäni. Olen toisinaan arka, mutta toisinaan erittäinkin itsevarma. Baariympäristö ei ole se missä minä olen luonteva ja sieltä naisia saa parhaiten. Tinderin kuvittelin olevan minun juttu, mutta eipä ollutkaan. Pelkkiä rumia, sekopäitä tai passiivisia naisia löysin. Kauheaa itsensä tuputtamista vaatisi, että sieltä saisi yhtä tasokasta seuraa kuin mihin olen tottunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme