Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä sanoi "Sun täytyis yhden ainoan kerran alistua naisen rooliin mutta kun ei niin ei" kun en suostunut siivoamaan hänen ja kavereidensä sotkuja

Vierailija
11.12.2016 |

Otti kavereidensa kanssa olutta, söivät, pelailivat ja sen sellaista. Aamulla krapulassa valitti kuinka kämppä on kuin sikolätti ja käski minun siivota. Sanoin että siivoaa itse omat sotkunsa ja sitten sanoi
"Sun täytyis yhden ainoan kerran alistua naisen rooliin mutta kun ei niin ei"

Voi luoja mikä juntti tuo välillä on.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kuitenkin oikein että miesystäväsi siivoaa sinun ja naiskavreiesi julhlien jäljet. Niinkö?

Vierailija
22/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthernGrove kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo ainakin sanoi suoraan että jatkossa sinun ei tarvitse tehdä kotihommia kun hän muuttaa talouteeni. Ihan on fiksusta ja itsenäisestä naisesta kyse. Opiskelee vielä ja on terveet elämäntavat ja tietää että mies on perheen pää ja nainen hoitaa siivoamisen, ruuanlaiton ja pyykkien pesun. Ihana nainen kaikinpuolin.

Tilasitko postimyynnistä? Onnea vaan teille.

Kylläpä tulee katkeraa settiä, kun joku nainen omasta tahdostaan haluaa ottaa tuollaisen roolin. Antakaa ihmisten päättää itse omasta elämästään. Eiköhän se ole se feministienkin asia numero yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on kuitenkin oikein että miesystäväsi siivoaa sinun ja naiskavreiesi julhlien jäljet. Niinkö?

Aijettä mä haluaisin olla paikalla todistamassa sitä tilannetta, kun nainen valittaa krapuloissaan kostean tyttöjen illan jälkeen miehelleen, että "kuules Mikko, sun täytyis yhden ainoan kerran alistua siihen miehen rooliin, ja siivota meidän biletyksen jäljet... Mutta ei...!!!"

Varsinkin sitten, kun "miehen roolista" on tullut oletusasetukseltaan perheen ja puolison passaaja, siivooja, ruuanlaittaja ja yleinen kotitalouskone. Voisin sitten vähän konahtaa Mikon puolesta.

Vierailija
24/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa toivottavasti entinen miehesi naurettava.

Vierailija
25/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthernGrove kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijettä mä haluaisin olla paikalla todistamassa sitä tilannetta, kun nainen valittaa krapuloissaan kostean tyttöjen illan jälkeen miehelleen, että "kuules Mikko, sun täytyis yhden ainoan kerran alistua siihen miehen rooliin, ja siivota meidän biletyksen jäljet... Mutta ei...!!!"

Varsinkin sitten, kun "miehen roolista" on tullut oletusasetukseltaan perheen ja puolison passaaja, siivooja, ruuanlaittaja ja yleinen kotitalouskone. Voisin sitten vähän konahtaa Mikon puolesta.

Miehen rooliin alistuminen olisi esimerkiksi auton fiksausta, ei siivoamista.

Vierailija
26/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen siivoaa, pesee pyykit ja tekee ruuan. Minä sitten meditoin ja juon vihreää teetä. Vaimo käy töissä, minä olen työtön työnhakija. Kyllähän minäkin kotitöitä tekisin, kun päivät kotona olen mutta vaimo on nimenomaan ominut kaikki kotityöt ja kieltänyt minua koskemasta niihin. En valita.

27/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SouthernGrove kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen rooliin alistuminen olisi esimerkiksi auton fiksausta, ei siivoamista.

Nykystereotypioilla, kyllä. Siksi sanoinkin, että varsinkin silloin, jos stereotyyppinen miehen rooli olisi oletusasetuksiltaan muuttunut nykyistä stereotyyppistä naisen roolia vastaavaksi. Sitä paitsi, juuri tuo nykyinen stereotypioiden ero johtaa siihen, että alkuperäinen kommentoimani väite naisen odotuksista miehen siivoojan roolista bileiden jälkeen on naurettava.

Mutta onko kukaan täällä kuullut ikinä yhdenkään naisen sanovan, että miehen tulisi alistua miehen rooliin ja vaihtaa vihdoin ne talvirenkaat tai korjata tuolin jalka? Tuskinpa vain. Yleensä tyytymättömyyttä miehen roolin täyttämättä jättämiseen ilmaistaan sanoilla täyttää, yltää, saavuttaa, tavoittaa jne. Naisen rooliin "alistutaan", ja se on ajatus, joka saa ainakin mut näkemään punaista.

Vierailija
28/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän huono kommentti mutta tietämättä kontekstia on vaikea tuomita niin jyrkästi. Yhden virheen takia ei nyt kuitenkaan kannata kaikkea tuhota, vaan keskustella asiasta.

Vierailija
29/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä se tykkäät aina kääntää aloituksen tilanteen toisinpäin. Lähes poikkeuksetta siitä tulee käännettynä ihan naurettava, koska kukaan nainen ei tuollaista oletakaan.

Vierailija
30/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo ainakin sanoi suoraan että jatkossa sinun ei tarvitse tehdä kotihommia kun hän muuttaa talouteeni. Ihan on fiksusta ja itsenäisestä naisesta kyse. Opiskelee vielä ja on terveet elämäntavat ja tietää että mies on perheen pää ja nainen hoitaa siivoamisen, ruuanlaiton ja pyykkien pesun. Ihana nainen kaikinpuolin.

No hitto, mäkin haluan "vaimon", mistä noita saa?  Pitääkö sille maksaa palkkaa - vai maksaako se jopa itse jotain talouden kuluista? :)   T:heteronainen 

Vierailija
31/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa että mies tarkoitti toin lähinnä läpäksi, varmaan itseäkin nolotti kun katseli kämppää ympärillään. Sellaisena minä sen ottaisin, jos mun mies tommoista suustaan päästelisi. Vastaisin että kulta niin joo sinähän jo menit ja pyydystit karhun, tai pari kolme... ja sitten voisin vaikka sanoa että katselen tätä nyt tän illan koska näytät kipeeltä, mutta toivon että huomenna kun tuun kotiin oot korjannut jälkesi.

Ja btw, mun mies kyllä olis seuraavana päivänä siivonnut ne jälkensä.

Vierailija
32/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran "alistut", niin eipä mene kauan, kun huomaat olevasi kynnysmatto, johon mies jalkansa pyyhkii mennen tullen. Pidä pääsi ja vaadi, että se joka sotkee myös siivoaa. Jos ei kelpaa, niin ukko vaihtoon.

Vierailija
33/33 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti kavereidensa kanssa olutta, söivät, pelailivat ja sen sellaista. Aamulla krapulassa valitti kuinka kämppä on kuin sikolätti ja käski minun siivota. Sanoin että siivoaa itse omat sotkunsa ja sitten sanoi

"Sun täytyis yhden ainoan kerran alistua naisen rooliin mutta kun ei niin ei"

Voi luoja mikä juntti tuo välillä on.

Niin just!

Miehen tehtävä on vaihtaa autoon renkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi