Millaisen naisen kanssa mies ei halua pelkkää seksiä?
Aina sama juttu minulla; en löydä miestä seurustelukumppaniksi ja olen ollut valmis tyytymään pelkkään seksiin, mutta juuri kukaan mies ei sitäkään minulta halua, ainakaan sen jälkeen kun oppivat minua tuntemaan. ihan kuin muuttuisin haluttavasta joksikin sukupuolettomaksi. Jotkut ovat selitelleet että eivät halua fuckbuddy-suhdetta kanssani koska se olisi minulle huono juttu. Olen kyllä ns. hyvä tyyppi, mutta kyllästynyt tuntemaan itseni Äiti Theresaksi miesten kanssa....
Kommentit (20)
Kertoisitko vähän enemmän itsestäsi ja siitä, miten nuo suhteet ovat edenneet? Minkä ikäinen olet? Missä pääasiassa tapaat näitä miehiä? Jne.
Olet varmaan semmonen itsetunnoton ressukka. Toisin kuin feministit olettaa, miehet ei yleensä halua mitään heittosäkkiä (eikä kyllä myöskään mitään jyrääjääkään).
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen joka on vaimomatskua.
No eivätpä vaimoksikaan halua...jään lopulta aina kaveriksi. Turha miesten väittää että naisten on helppo saada seksiä...t. AP
En tiedä, koska minunkaan kanssa kukaan mies ei ole halunnut muuta kuin sexiä.Luulisin että älykkään naisen kanssa halutaan muutakin, koska minua on aina kuvattu tyhmäksi.Ihan ok näköinen olin nuorena.
no et ole vaan löytänyt hyvää tyyppiä eikä kukaan kukaan hyvä tyyppi ole löytänyt sua. Ei ole mitään eri matskuja, vaimomatsku, fuckbuddymatsku,, kaverimatsku jne. Meissä kaikissa on ne eri kerrokset, mutta riippuu sitten vaan siitä kuka sinussa näkee sen kaiken. Uskallatko olla miesten kanssa oma itsesi, vai yritätkö vetää jotain roolia? Koska se roolin vetäminen on yleensä huono homma ja tekee vuorovaikutuksesta kökköä. Kaikenlaisilla naisilla on puolisoita, kuten olet ehkä huomannut.
Olet ehkä liian mukava ja keskusteleva. Aika monet miehet eivät kuitenkaan halua pelkkää pillua sisältävää suhdetta vaikka se siltä vaikuttaakin, koska etenkin täällä kirjoittelevat puutostilan kourissa kituvat. Irto pillu on jotenkin luonnollisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan semmonen itsetunnoton ressukka. Toisin kuin feministit olettaa, miehet ei yleensä halua mitään heittosäkkiä (eikä kyllä myöskään mitään jyrääjääkään).
En mielestäni. Olen ystävällinen ja kiltti, mutta en kyllä mikään tossunalunen. Kai pitäisi alkaa kuitenkin olemaan joku v.ttuileva ylpeä ämmä että miehille kelpaisi. t. Ap
Olet betanaaras, joka panee alfajännisten kanssa. Alfaurokset ei ota suhteeseen mitään betanaaraita, mutta kelpaat heille panoksi. Katsele betauroksia jos haluat vakavaa suhdetta.
Et ole jännänainen kuten Hanna Kärpänen tai Maisa Torppa. Jännänaiset vie kaikki miehet pillukaruselliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Olet betanaaras, joka panee alfajännisten kanssa. Alfaurokset ei ota suhteeseen mitään betanaaraita, mutta kelpaat heille panoksi. Katsele betauroksia jos haluat vakavaa suhdetta.
AP:n ongelmahan oli että ne ei halua sitä seksiä....
Sellaisen joka on hyvää seuraa ja ilo silmälle.
Minun kanssani halutaan joko seksiä ja myöhemmin myös suhdetta, tai sitten heti suoraa päätä niitä molempia.
Kerroit ap, että harrastettuaan kanssasi seksiä, miehet lakkaavat haluamasta edes sitä. Voisiko ilmiö siis liittyä jotenkin siihen? Oletko mielestäsi halukas ja aktiivinen, saatko orgasmeja? Nautitko seksistä aidosti? Entä onko seksuaalisuutesi läsnä myös arkielämän tilanteissa? Flirttailetko miehen kanssa ja näytätkö hänelle että pidät hänestä / haluat häntä?
Epäsiistin
Tupakoivan
Alkoholistin
Narkkarin
Ripustautujan / vainoojan
Lihavan ( ei tarkoita 0-15kg ylipainoa ) vaan +15-50 kg läskiä
Väkivaltaisen
Siis olet tutustunut miehiin, käynyt treffeillä ja sitten ehdottanut heille fuckbuddy-suhdetta ja he ovat kieltäytyneet?
Kyllä tuollaiset suhteet yleensä alkavat luonnostaan. Ei erillisellä sopimuksella. Ainakaan jos seksiä ei jo ole ollut.
Up....