Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko seurannut Nanna Karalahden Dubain lomaa Nannan Instagramista?

Vierailija
11.12.2016 |

Paljas peppukin vähän vilahtaa uudessa kuvassa...

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat sheikit ostavat lahjoja tiettyjä palveluksia vastaan.

Vierailija
22/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt aina Nannasta mutta eikö Jax ole syntynyt tämän vuoden toukokuussa? Kuvista päätellen Nanna on kuitenkin Dubaissa ilmeisesti Jeren kanssa ilman lasta. En ikinä jättäisi 7kk vauvaa hoitoon viikoksi. Muuten näyttää kivalta lomalta.

Vierailija
24/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mettikin jättänyt vauvansa kotimaahan hoitoon kaukoloman ajaksi?

Vierailija
25/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna jätti vauvan, metti jätti vauvan. Mites miklu ja jere, miksei miehiä syyllistä kukaan "vauvan jättämisestä".

Oon melko varma että jax on kyllä mukana. Jeren instassa on kuva jossa jaxin näköinen vauva taustalla. Toki av-mammat varmaan tietää paremmin.

Vierailija
26/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nanna "jättänyt vauvaa". Jax on mukana Dubaissa. Hirveetä arvostelua, yritetään ettiä virheitä. Kateelliset av mammat

Vierailija
27/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta jonkun nannan lomakuvat, miksi edes pitäisi. Saati sitten peppunsa.

Vierailija
28/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pieni vauva raahata jonnekin Dubaihin?

Vierailija
29/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tasa-arvon mallimaa :D Jere varmaan valitsi kohteen.

Vierailija
30/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa, mikä siinä Dubaissa vetää puoleensa?!?

Minua ainakin takuuvarma aurinko ja lämpö, lyhyt lentomatka, loistava ruoka ja sopiva hintataso.

Sopiva hintataso? Minkä suhteen? Itse olen saanut käsityksen, että se on vähän kalliimman puoleinen lomapaikka.

Vierailija
31/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/puff_faija/?hl=fi

Tämä siipiveikko matkassa?

Vierailija
32/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa, mikä siinä Dubaissa vetää puoleensa?!?

Minua ainakin takuuvarma aurinko ja lämpö, lyhyt lentomatka, loistava ruoka ja sopiva hintataso.

Sopiva hintataso? Minkä suhteen? Itse olen saanut käsityksen, että se on vähän kalliimman puoleinen lomapaikka.

Me otetaan halvat lennot, hotelleja on maa täynnä, autonvuokraus halpaa, polttoaine lähes ilmaista. Ja kaikki on niin bling bling, ei tule mitään ostettuakaan.

Vierailija
33/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on niinkuin kanariansaaret entisaikaan. Kaikki on halpaa jos et eksy luksuspuolelle jonne et kyllä tavallisena pulliaisena edes pääse vaan sut johdatetaan takaisin sulle sopivaan blingbling-puoleen joka näyttää kalliilta mutta on krääsää.

Sehän on oiva expat-paikka. siellä on paljon miehiä töissä tienaamassa monen vuoden palkkaa muutamassa vuodessa ja naiset viettävät aikaa lasten kanssa kauniissa paperisissa kulisseissa. Kaikkihan on feikkiä, jopa merkkituotteet saat upeina ja feikkeinä kalusteista laukkuihin:) Been there, seen that. Instagramiin toki saa kivoja kuvia:)

Vierailija
34/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeudet? Tasa-arvo?

Vierailija
35/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkasta tiiä, mutta miten hiusraja voi olla tuolla puolessa välissä kalloa? Johtuuko se hiuslisäkkeistä vai mistä? OMG.

https://www.instagram.com/p/BMJTdCcgbO8

Vierailija
36/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina ja nanna lomailee jatkuvasti, mutta mitä nää tekee sitten työkseen? Elääkö nää velaksi vai maksaako niiden miehet kaiken? Jeren tulot ei päätä huimaa. Ja martinan miehen elämän ilmeisesti suku rahoittaa, vai?

Häh? Martinalla yli 50k tulot jo monena vuonna.

Vierailija
37/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahoilla se lomailee?

Jerekään ei ole saanut töitä, vaikka moneen kertaan on eri lehdissä ilmoittanut, että voisi mennä siihen ja siihen seuraan.  

Eikös Jerkun uusi ammatti ole häkkitappelija? Saa kerrankin lyödä ihan luvan kanssa. 👊

Vierailija
38/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/puff_faija/?hl=fi

Tämä siipiveikko matkassa?

Kuka toi on?

Vierailija
40/56 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina ja nanna lomailee jatkuvasti, mutta mitä nää tekee sitten työkseen? Elääkö nää velaksi vai maksaako niiden miehet kaiken? Jeren tulot ei päätä huimaa. Ja martinan miehen elämän ilmeisesti suku rahoittaa, vai?

Häh? Martinalla yli 50k tulot jo monena vuonna.

Ei noilla tuloilla ostella timanttirolexeja, autoja, hevosia tai kämpästä tähtitorninmäellä puhumattakaan. Ihme lesoilija tostakin tullut.