Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotiaalla työkaverinaisella oli tiukat nahkahousut jalassa

Vierailija
10.12.2016 |

Näytti syötävän seksikkäältä.

M35

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on töissä niin kuuma n. 30 vuotias mies, joka on treenannut itselleen ihan jäätävän upean kropan. Täällä me mammat ja mummot kuolataan sitä :) taitaa kyllä mies sen tietää itsekin, että naiset ovat pikkarit märkinä hänen perässään. IHANAA! Todellinen työpäivän piriste! :)

Vierailija
22/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko bordellin talonmies? Meillä jos joku ilmestyisi nahkahousuissa duuniin, niin passitettais kotiin vaihtamaan vaatteet. Mut mä olenkin oikeissa töissä, en missään suojatyöpaikassa.

No mitä junttilameininkiä nyt taas. Mä olen johdon assarina ja käytän joskus töissä nahkahousuja, samoin kuin nahkahamettakin. Mulla on myös yksi frendi eläkevakuutusyhtiössä ja käyttää nahkahousuja ja toinen mainostoimistossa, nahkahousut löytyy häneltäkin. 

Olet varmaan niitä, joiden mielestä ylipolven saappaat on huorabuutsit. Tulepa nykypäivään jo sieltä isomummun ajasta.

Että ihan johdon assarina? Kyllähän sä voit mun puolestani pitää päälläsi ihan mitä vaan, mutta kun meillä nyt sattuu olemaan asiakkaina esim. johtavia poliitikkoja, vanhemmanpuoleisia vuorineuvoksia yms. niin että ne nahkahousut nyt vaan EIVÄT ole sopivia työvaatteita. Mainostoimistot on asia erikseen, luoville hörhöille on sallittua tulla duuniin vaikka jätesäkki päällä.

T. Hallintopäällikkö

Ps. Omistan nahkavaatteita kyllä, ja jopa sellaisen rungon, jonka päällä IHAN kaikki näyttää hyvältä. Töihin vaan ei tulisi mieleenkään pukeutua nahkaan, siinä menisi uskottavuus pöntöstä alas ihan saman tien.

Ja ylipolvensaappaat, noh, jos ei huorabuutsit, niin ainakin ne on kornit.. Oletko sä se sama tyyppi, joka kysyi täällä taannoin, että voiko niitä käyttää töissä? (80-luku soitti, se haluaa buutsinsa takaisin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat varmaan nyt oikein   mukavat sellaiset jalassa nyt kun kovat pakkaset alkavat ...

Vierailija
24/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä tutkimuksia siteeraat. Omat silmäni kuitenkin kertovat, että 19v nainen nahkahousuissa näyttää paljon paremmalta kuin 30-40v.

Riippuu 19-vuotiaan kunnosta,voihan 19-vuotias olla täysin sopimaton nahkahousuihin.

Vierailija
25/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä tutkimuksia siteeraat. Omat silmäni kuitenkin kertovat, että 19v nainen nahkahousuissa näyttää paljon paremmalta kuin 30-40v.

Riippuu 19-vuotiaan kunnosta,voihan 19-vuotias olla täysin sopimaton nahkahousuihin.

Todellakin voi olla sopimaton, nykyäänhän teinit on ylipainoisempia kuin koskaan aiemmin. Itse olin 19-vuotiaana laiha kuin luuranko, jopa tuntemattomat kauhistelivat kadulla, että kylläpä sulla on kapeat jalat jne. Että en tiedä olisinko ollut mitenkään tajunnan räjäyttävän upea. 

AIvan varmasti on upeita 19 vuotiaita nahkaanpukeutuvia, mutta on aivan salettina myös pahannäköisiä. Töihin ne ei minun(kaan) mielestäni kyllä sovi. Itse omistan yhden nahkahameen ja useita takkeja.

Vierailija
26/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukekaa ihmiset päällenne mitä haluatte. Elämme vapaassa maassa. Huomaatte kyllä nopeasti muiden ihmisten reaktioista, onko asunne sopiva kulloiseenkin tilanteeseen.

Haluaisin nähdä enemmän todella tiukkoja asuja etenkin hyväkroppaisilla naisilla ;).

T: tumma, pitkä ja treenattu  27 v mies

Vierailija
27/27 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkabyysat on kyllä mageet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi