Neljänlaiset ihmistyypit jotka kirjoittelevat tänne av-palstalle.
1) Huumori-ihmiset
2) Asialliset ihmiset
3) Tiukkapipot
4) Enemmän ja vähemmän pervot
Huumori-ihmisillä on monellakin todella mahtava huumori, kreisihuumoria, nauran joskus kippurassa heidän kirjoituksilleen, heidän aloituksensa ja kommentit ovat legendaarisia. Tykkään heistä todella!
Asiakirjoittajat ovat myös useimmiten hyviä, mutta sitten sinne tulee näitä tiukkapipoja ja pervoja jotka pilaavat ketjut.
Tiukkapipot, eivät ymmärrä ollenkaan huumoria tai jopa asiallisia aloituksia. Tyypillisiä tiukkapipoja on paljon pakkoruotsin kannattajissa ja ns. suvaitsevissa ym. samantapaisissa kapeakatseisissa ihmisissä.
Pervot, kirjoittelevat vain jatkuvasti alapääjuttuja ???
Kommentit (25)
Pissakikkeli kakkapyllyyn. iiihhihihiiiii...
Nuo tiukkapipot ja ahdasmieliset ovat todella rasittavia.
Unohdit yhden ryhmän: trollit. Niitä on venäjämielisiä-, natsimielisiä-, naisvihamielisiä ja yleisen rasistisia trolleja. Näistä osa saanee riehumisestaan palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit yhden ryhmän: trollit. Niitä on venäjämielisiä-, natsimielisiä-, naisvihamielisiä ja yleisen rasistisia trolleja. Näistä osa saanee riehumisestaan palkkaa.
Itse olen vihreä peikko.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että täällä on maksettuja trolleja. Nuo maahanmuuttokriittiset ovat monesti hyvin sarkastisia ihmisiä, ja käyttävät myös huumoria paljon, sitä ei voi sanoa heidän vastustajistaan, heissä on paljon juuri noita tiukkapipoisia ja ahdasmielisiä, jotka eivät suvaitse muuta kuin omaa näkemystä, ja kieltävät monesti selvän totuuden.
Minä ainakin olen yksi noista neljästä ;D
Miksi oletat että ihmiset kirjoittelee vain yhdenlaisia juttuja tänne?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit lassukat ja muut jankkaajat.
Lassukat taitavat mennä tuonne ykköskohdan alle, humoristisuus ei ehkä ole tarkoituksellista mutta vaikeaa niihin on vakavasti suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassukat taitavat mennä tuonne ykköskohdan alle, humoristisuus ei ehkä ole tarkoituksellista mutta vaikeaa niihin on vakavasti suhtautua.
Minusta taas "lassukoiden" jutut on selvästi huumorilla kirjoitettuja, ehkä puoliksi tosissaan ja puoliksi liioitellen vitsillä, kun taas lassukkavihaajat suhtautuu heihin todella tosikkomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
On aika vähättelevä asenne vain olettaa että naisvihamielisesti kirjoittavat ovat pelkkiä trolleja, palstalla on paljon kirjoituksia joiden takaa löytyy oikeaa naisvihaa.
Trollit, provot ja itsesääli ruikuttajat
Näkee monesta aloituksesta että ne on huumorimielessä kirjoitettu, mutta ihmetyttää että niin monet eivät sitä tajua, vaan ottavat tosissaan kirjoitukset, heidän pitäisi kyllä höllätä vähän pipon reunaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsesääliruikuttajat on yhdyssana.
T: Äikän ope
(Kielinatsit)
Hahaa, minä olen tiukkapipo. Ja olen ylpeä siitä.
Ihanko itse analysoit? Heh heh. Reppana, siellä niin, ruudun ääressä loistat
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että ihmiset kirjoittelee vain yhdenlaisia juttuja tänne?
tiukkapipo löyty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesääliruikuttajat on yhdyssana.
T: Äikän ope
(Kielinatsit)
Kaikki kieli natsit ja pilkun viilaaja mulkvistit
Unohdit negatiiviset valittajat, joita suurin osa palstailijoista on (niin minäkin).