Neljänlaiset ihmistyypit jotka kirjoittelevat tänne av-palstalle.
1) Huumori-ihmiset
2) Asialliset ihmiset
3) Tiukkapipot
4) Enemmän ja vähemmän pervot
Huumori-ihmisillä on monellakin todella mahtava huumori, kreisihuumoria, nauran joskus kippurassa heidän kirjoituksilleen, heidän aloituksensa ja kommentit ovat legendaarisia. Tykkään heistä todella!
Asiakirjoittajat ovat myös useimmiten hyviä, mutta sitten sinne tulee näitä tiukkapipoja ja pervoja jotka pilaavat ketjut.
Tiukkapipot, eivät ymmärrä ollenkaan huumoria tai jopa asiallisia aloituksia. Tyypillisiä tiukkapipoja on paljon pakkoruotsin kannattajissa ja ns. suvaitsevissa ym. samantapaisissa kapeakatseisissa ihmisissä.
Pervot, kirjoittelevat vain jatkuvasti alapääjuttuja ???
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että ihmiset kirjoittelee vain yhdenlaisia juttuja tänne?
tiukkapipo löyty!
Hehee hohoo hihii. Trolli löytyi!
Tussukat, jotka ruikuttaa että eivät kelpaa koska ovat liian kauniita/älykkäitä/koulutettuja ja koska kaikki miehet on pohjimmiltaan pervopaskoja jotka vaan hakkaa ja raiskaa heti kun saavat tilaisuuden.
Minä ainakin olen vaihtelevasti huumori- tai asialinjalla. Olen myös alkanut hieman tiukkapipoksi, koska ilmiannan nykyisin aloitukset, jotka ärsyttää liikaa.
5) Ikikset. Ikiksille on ikäerot tärkeintä maailmassa. Tosin heidän oma maailmansa rajoittuu näppiksen ja näytön väliin.
Minä olen huumorityypin ja pervon risteytys.