Onko sinulla poika- tai tyttöystävä?
Viittaatko aikuiseen seurustelukumppaniisi termillä poikaystävä tai tyttöystävä?
Yritätkö tuntea itsesi yhä nuoreksi, vai mikä sinua vaivaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla poikaystävä, kiitos kysymästä. (Ihana onkin, en vaihtaisi mistään hinnasta.) Mä käyn myös tyttökavereideni kanssa usein ulkona. Kaikki me ollaan nelikymppisiä. Deal with it.
Mutta miksi?
Tuleeko siitä nuori olo, vaikka olet jo isoäiti-ikäinen?
Tytötteletkö itseäsi töissä? Saanko minä tytöillä sinua töissä?
En tiedä, mitä tytöily on, mutta varmaan jotain hauskaa, joten tytöile vaan!
En myöskään tiedä sun taustoja, ehkä teidän suvussa on yleistäkin olla nelikymppisenä isoäiti ja jo toinen jalka haudassa. Mun kulttuuri on vähän erilainen.
Tytöttelyä tarkoitin. Ja se on sinulle ok töissä?
Ikäsi puolesta olet kohta lisääntymiskelvoton, ja 40-vuotiaana on ihan normaalia saada lapsenlapsia.
Onneksi odotan kolmatta lastamme tällä hetkellä, niin ehdin vielä ennen kuin olen kelvoton NAINEN. Luulenpa, että tulen kutsumaan ystävättäriäni TYTTÖkavereiksi vielä kahdeksankymppisenäkin, mitäs siihen sanot?
Odotat kolmatta lasta poikaystävällesi?
Mä oon 21v nainen ja kutsun mun miestä ihan vaa puhuttaessa mieheksi. En sano että poikaystävä, jokainen sanokoot miten huvittaa mutta ite en pidä tosta sanasta näin "vanhana". Ehkä oon sitte luonteeltani vanhempi ja kypsempi. Toho vois kyllä vetää jonkun rajan koska jos kolmekymppinen puhuu vielä poikaystävästä eikä miehestä/avopuolisosta yms. niin kyllä jossai on menny vikaan ja pahasti. Se oikee särähtää korvaan ja tulee tunne että kyseinen ihminen luulee olevansa nuorempi tai yrittää olla nuorekas.
21v nainen kirjoitti:
Mä oon 21v nainen ja kutsun mun miestä ihan vaa puhuttaessa mieheksi. En sano että poikaystävä, jokainen sanokoot miten huvittaa mutta ite en pidä tosta sanasta näin "vanhana". Ehkä oon sitte luonteeltani vanhempi ja kypsempi. Toho vois kyllä vetää jonkun rajan koska jos kolmekymppinen puhuu vielä poikaystävästä eikä miehestä/avopuolisosta yms. niin kyllä jossai on menny vikaan ja pahasti. Se oikee särähtää korvaan ja tulee tunne että kyseinen ihminen luulee olevansa nuorempi tai yrittää olla nuorekas.
Kyllä. Juuri näin.
Puhun miehestäni, vaikkei naimisissa ollakaan. Mulle se tuntuu luontevammalta, kuin että puhuisin 25-vuotiaasta miehestäni poikaystävänä.
Mies- ja naisystävä ainakin kuulostaa joltain päiväkahviseuralta, ei ollenkaan vakavalta parisuhteelta. Parempi vaihtoehto yli kolmekymppisille on kutsua kumppaniaan sanoilla mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies- ja naisystävä ainakin kuulostaa joltain päiväkahviseuralta, ei ollenkaan vakavalta parisuhteelta. Parempi vaihtoehto yli kolmekymppisille on kutsua kumppaniaan sanoilla mies tai nainen.
Miksi ei "kumppani"?
Onko nainen mielestäsi kelvoton? Siksikö haluat olla ikuinen tyttö?