Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla poika- tai tyttöystävä?

Vierailija
10.12.2016 |

Viittaatko aikuiseen seurustelukumppaniisi termillä poikaystävä tai tyttöystävä?

Yritätkö tuntea itsesi yhä nuoreksi, vai mikä sinua vaivaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun 37-vuotias puhuu samanikäisestä poikaystävästään

Vierailija
2/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kutsun 25-vuotiasta miestäni ihan mieheksi, en poikaystäväksi. Vaikka tässä iässä ehkä voisikin käyttää vielä poikaystävä -termiä ilman oudoksuvia katseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kutsun 25-vuotiasta miestäni ihan mieheksi, en poikaystäväksi. Vaikka tässä iässä ehkä voisikin käyttää vielä poikaystävä -termiä ilman oudoksuvia katseita.

Ei voisi käyttää.

Vierailija
4/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi käyttää.

Olen itse sen tason mieslapsi, että en mitenkään pysty mieltämään itseäni mieheksi. Käsittääkseni miehen ja pojan, tai tytön ja naisen, ero on se, että on kasvanut ulos ns. nuoruudesta. 18-vuotias voi olla mies/nainen, 25-vuotias voi olla poika/tyttö.

Vierailija
5/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi käyttää.

Olen itse sen tason mieslapsi, että en mitenkään pysty mieltämään itseäni mieheksi. Käsittääkseni miehen ja pojan, tai tytön ja naisen, ero on se, että on kasvanut ulos ns. nuoruudesta. 18-vuotias voi olla mies/nainen, 25-vuotias voi olla poika/tyttö.

Ai että kyse on siitä, että seurustelukumppani on henkisiltä kyvyiltään lapsen tasolla?

Vierailija
6/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta jos olisi niin tyttöystäväksi kutsuisin vaikka naisiahan tässä tieten jo ollaan (27 v). Naisystävä kuulostaa joltakin 40-vuotiaiden jutulta tai kalkkis 3-kymppisten

Vierailija
7/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muunsukupuoliset?!?

Vierailija
8/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

Ei ole, mutta jos olisi niin tyttöystäväksi kutsuisin vaikka naisiahan tässä tieten jo ollaan (27 v). Naisystävä kuulostaa joltakin 40-vuotiaiden jutulta tai kalkkis 3-kymppisten

Olet ollut jo kohta kymmenen vuotta täysi-ikäinen.

Vierailija
9/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla poikaystävä, kiitos kysymästä. (Ihana onkin, en vaihtaisi mistään hinnasta.) Mä käyn myös tyttökavereideni kanssa usein ulkona. Kaikki me ollaan nelikymppisiä. Deal with it.

Vierailija
10/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla poikaystävä, kiitos kysymästä. (Ihana onkin, en vaihtaisi mistään hinnasta.) Mä käyn myös tyttökavereideni kanssa usein ulkona. Kaikki me ollaan nelikymppisiä. Deal with it.

Mutta miksi?

Tuleeko siitä nuori olo, vaikka olet jo isoäiti-ikäinen?

Tytötteletkö itseäsi töissä? Saanko minä tytöillä sinua töissä?

11/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi lapsellinen tapaus jos 25-v. mies kutsuu itseään pojaksi. Tuossa iässä isälläni oli kaksi lasta ja firma ja elätti vanhempiaan.

Vierailija
12/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

En tiedä, mitä tytöily on, mutta varmaan jotain hauskaa, joten tytöile vaan!

En myöskään tiedä sun taustoja, ehkä teidän suvussa on yleistäkin olla nelikymppisenä isoäiti ja jo toinen jalka haudassa. Mun kulttuuri on vähän erilainen.

Vierailija
13/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

En myöskään tiedä sun taustoja, ehkä teidän suvussa on yleistäkin olla nelikymppisenä isoäiti ja jo toinen jalka haudassa. Mun kulttuuri on vähän erilainen.

Tytöttelyä tarkoitin. Ja se on sinulle ok töissä?

Ikäsi puolesta olet kohta lisääntymiskelvoton, ja 40-vuotiaana on ihan normaalia saada lapsenlapsia.

Vierailija
14/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon 23-vuotiasta avopuolisoani joskus poikaystäväksi. Miesystävä kuulostaa liian keski-ikäiseltä näin parikymppisen suuhun :D Ja itseänikin tytöttelen vielä.

Vierailija
15/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 23 ja poikaystävä 31, sanon sitä yleensä poikaystäväksi tai joskus mieheksi. Pidän itseäni niin nuorena että poikaystävä kuulostaa luontevimmalta eikä sekään ole sanonut että sitä häiritsisi.

Vierailija
16/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon 23-vuotiasta avopuolisoani joskus poikaystäväksi. Miesystävä kuulostaa liian keski-ikäiseltä näin parikymppisen suuhun :D Ja itseänikin tytöttelen vielä.

Haluatko muutenkin olla lapsen asemassa elämässäsi? Otatko vastuuta? Soitatko aina isille, kun tulee ongelma?

Vierailija
17/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 23 ja poikaystävä 31, sanon sitä yleensä poikaystäväksi tai joskus mieheksi. Pidän itseäni niin nuorena että poikaystävä kuulostaa luontevimmalta eikä sekään ole sanonut että sitä häiritsisi.

23-vuotias ei ole enää mikään lapsi.

Vierailija
18/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Ikäsi puolesta olet kohta lisääntymiskelvoton, ja 40-vuotiaana on ihan normaalia saada lapsenlapsia.

Onneksi odotan kolmatta lastamme tällä hetkellä, niin ehdin vielä ennen kuin olen kelvoton NAINEN. Luulenpa, että tulen kutsumaan ystävättäriäni TYTTÖkavereiksi vielä kahdeksankymppisenäkin, mitäs siihen sanot?

Vierailija
19/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?

Onneksi odotan kolmatta lastamme tällä hetkellä, niin ehdin vielä ennen kuin olen kelvoton NAINEN. Luulenpa, että tulen kutsumaan ystävättäriäni TYTTÖkavereiksi vielä kahdeksankymppisenäkin, mitäs siihen sanot?

Miksi koet, että heidän sukupuoltaan tulee korostaa tytöttelyllä? Miksi et puhu ystävistä tai kavereista?

Vierailija
20/27 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on poikaystävä ja olemme 19-vuotiaita. Kohta parikymppisiä. Ajattelin poikaystäväksi kutsua vielä seuraavat kymmenen vuotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä