Onko seksifantasioissanne elementtejä, joiden ette toivoisi toteutuvan tosielämässä?
Esim. joku voi fantasioida, että hänen puolisonsa pettää häntä, muttei ikinä toivoisi niin tapahtuvan oikeasti. Onko sinulla seksifantasioissa tällaisia elementtejä, jos on niin kuinka usein? Voit halutessasi kommentoida ketjuun, miten suhtaudut taipumukseesi: pidätkö sitä ongelmana josta haluaisit päästä eroon vai onko se sinusta ok?
Kommentit (16)
Usein. Toivoisin pääseväni siitä eroon. En harjoita seksuaalisuutta ollenkaan (esim. itsetyydytys) silloin kun koen tarvitsevani siihen sadomasokistista fantasiaa. Elän käytännössä selibaatissa. Olen kristitty nainen.
Fantasioin ainoastaan väkivaltaisista raiskaus/sitomis/kidnappaustilanteista, enkä pysty kiihottumaan normaaleista seksiasioista, ne vaikuttavat ällöttävältä lääppimiseltä. En todellakaan tiedä mistä tällainen on lähtenyt käyntiin, ei ole mitään raiskauksia tai hyväksikäyttöjä tai muutakaan seksuaalisesti häiriintynyttä historiassani. Muuten olen ok asian suhteen, mutta joskus kiihotun kun luen uutisista raiskaukseen ja hyväksikäyttöön liittyviä asioita, silloin tajuaa olevansa kyllä helvetin sairas ihminen. Olen onnellinen etten ole mies, sillä naisena en voi toteuttaa fantasioitani ilman toisen suostumusta.
Toisen pakottaminen yhtään mihinkään on totaalisen väärin aina eikä mikään fantasia muuta sitä tosiasiaa.
Minua kiihottaa ajtus että mies ottaa ja panee raskaaksi.
Niin kauan oli kivaa kunne ei toivottu plussa pärähti tikkuun....
Aikaa raskaudenkeskeytykseen odotellessa, toisaalta eipähän tee mieli riskeerata ikinä uudestaan.
Ja ikä alkaa jo nelosella...
Usein,kerron fantasioista miehelleni mutten ikinä halua niiden toteutuvan
20-vuotta ja vähän enemmänkin olen toivonut että vain yhtä kohtaan olisi ajatukset. Eli olen parisuhteessa. Silti en ole päässyt eroon fantasioista.... pahempaa vielä.. en tiedä toteuttaisinko vai enkö mikäli kohdalle tulisi.
Evoluutio järjestänyt hormoonit ihan päin sitä itseään, valitettavasti :( Eli en haluaisi pettää.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa raskaudenkeskeytykseen odotellessa, toisaalta eipähän tee mieli riskeerata ikinä uudestaan.
En tarkoittanut tuollaista, vaan sitä että nimenomaan ei halua toteuttaa niitä fantasioita. Eli pelkkiä fantasioita. Toivoisin myös ettette kirjoittaisi tähän ketjuun fantasioittenne sisältöä, koska en pyytänyt sitä ja se voi johtaa koko ketjun poistamiseen. Vastatkaa vain kyselyyn ja voitte kommentoida miten suhtaudutte taipumukseenne.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimolla tais olla sama fantasia. Aina oli mukamas "varmat päivät" ja seksi kiinnosti vaan jos pantiin paljaalla.
Itse kristittynä tämä on pahinta shittiä :
http://raamattu.fi/1992/Matt.5.html#27
""Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. 29 Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30 Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin."
Sama tasa-arvoisesti koskee miehiä. Eli mikäli katsoo miestä niin, etä alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. Vaikea käsky sekä miehelle että naiselle ottaen huomioon eliniän eli miehille jotain 75 vuotta ja naisille 80. Nykyään itsetyydytys on super-ok. Ei siinä mitään, mutta aika lailla epäilen ettei useinkaan se kumppani ole siinä ajatusleikissä mukana. Kaikki ok, kun on vain ajatuksissa on nykymeininki... ja kuvitellaan ettei se tosielämässä niin menisi (aika usein menisi kuitenkin).
Fantasioin lähes aina masturboidessani siitä, että minut raiskataan. Tosielämässähän tämä on yksi suurimmista peloistani. Ei kuitenkaan häiritse elämääni mitenkään tuo fantasiani. :D
Ex-mieheni kiihottui vain jos hän ajatteli samalla miten kateelliseksi saamattomat miehet tulisivat jos näkisivät meidän panevan. Hän ehdotti monta kertaa että saisi kuvata aktimme ja ladata sen nettiin siten ettei kasvojamme näy. En suostunut. Erosimme kun huomasin miehen olevan muutenkin sadisti.
Minulla itseläni on joskus masokistisia fantasioita. Tai aika useinkin. Ne ovat varmaan yleisiä ihmisillä? Normaaleja? Kuinkahan nopeasti ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon jos seksiä saisi harrastaa vain silloin kun ajatukset ovat ilman vihaa? Saavatko kristityt avioparit harrastaa seksiä, jos ajatusmaailmassa on vihaa itseä tai toisia kohtaan?
Fantasioin joskus väkivaltaisesta anaaliraiskauksesta. Niin että sattuisi ihan kamalasti ja vertakin valuisi, ja sitä jatkuisi tuntien ajan. Oikeasti en tietenkään haluaisi sellaista. Hyi, taidan olla sairas.
Vierailija kirjoitti:
Itse kristittynä tämä on pahinta shittiä :
http://raamattu.fi/1992/Matt.5.html#27
""Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. 29 Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30 Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin."
Sama tasa-arvoisesti koskee miehiä. Eli mikäli katsoo miestä niin, etä alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. Vaikea käsky sekä miehelle että naiselle ottaen huomioon eliniän eli miehille jotain 75 vuotta ja naisille 80. Nykyään itsetyydytys on super-ok. Ei siinä mitään, mutta aika lailla epäilen ettei useinkaan se kumppani ole siinä ajatusleikissä mukana. Kaikki ok, kun on vain ajatuksissa on nykymeininki... ja kuvitellaan ettei se tosielämässä niin menisi (aika usein menisi kuitenkin).
Totta tuo on useimmissa tapauksissa (joitakin fantasioita voi jättää väliin). Ihmiset vain haluavat olla "super kivoja" ja toteavat etteivät "fantasiat" oikeasti toteutuisi oikeassa elämässä ( usein valehtelevat .. joskus jopa itselleen että on kivempaa ). Tekopyhiä ihmisiä on loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Moni on vastannut "usein" tai "aina". Toivoisitteko, että seksuaalisuutenne muuttuisi luontaisesti positiiviseksi, elämälle myönteiseksi voimaksi, eikä enää olisi tuhosta ja ahdistuksesta syttyvää? En tuomitse, minua vain kiinnostaa tietää.
ap.
Fantasiani ja todellinen seksielämäni täydentävät toisiaan, eivät ole toisiaan pois sulkevia. Kiihotun esimerkiksi piiskausfantasioista, mutten ikinä voisi lyödä vaimoani, vaikka hän sellaista toivoisi. Fantasiani on kiihottava vain ajatuksen tasolla, ei käytännössä.
Outoko? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on vastannut "usein" tai "aina". Toivoisitteko, että seksuaalisuutenne muuttuisi luontaisesti positiiviseksi, elämälle myönteiseksi voimaksi, eikä enää olisi tuhosta ja ahdistuksesta syttyvää? En tuomitse, minua vain kiinnostaa tietää.
ap.
Fantasiani ja todellinen seksielämäni täydentävät toisiaan, eivät ole toisiaan pois sulkevia. Kiihotun esimerkiksi piiskausfantasioista, mutten ikinä voisi lyödä vaimoani, vaikka hän sellaista toivoisi. Fantasiani on kiihottava vain ajatuksen tasolla, ei käytännössä.
Mitä tarkoitat sillä, että piiskausfantasiasi ja seksielämäsi vaimosi kanssa "täydentävät toisiaan"? Kerro lisää.
ap.
ap.