Missä ne jäätelökioskien myyjät käy vessassa?
Kommentit (17)
Kioskin nurkassa on potta pissimistä ja kakkimista varten.
T: Ex-myyjä
Itse kävin viereisessä ravintolassa.
Itse kävin siinä parin sadan metrin päässä kahviossa missä oli meillä oikeus käydä vessassa. Siksi aikaa kiska kiinni ja palaan pian - lappu luukulle. Meillä oli viiden tunnin työvuoroja, joten eipä usein ollut tarvetta käydä vessassa, kun kävi ennen töitä. Kesähelteellä myös usein hikoili sen mitä joi.
Kaveri oli töissä jätskikiskalla ja kävi viereisessä kauppakeskuksessa aina vessassa. Hetkeksi pisti vain lapun luukulle 'tauolla, palaan pian' ja ovet lukkoo ja pissalle.
Entäs jos myyjällä on diabetes ja jatkuva pisuhätä? Onko puolet ajasta lappu luukulla?
Ja mistä sitruunasorbetti saa kirpeän makunsa?
Joskus vuonna nakki kun olin myyjänä, niin oli sopimus Hesen kanssa että siellä saa käydä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos myyjällä on diabetes ja jatkuva pisuhätä? Onko puolet ajasta lappu luukulla?
Uravalintakysymys.
Ehkä ei kannata hakeutua tuossa tilanteessa vessattomaan tilaan töihin.
Mutta nuorena Munkkiniemen rannassa kävin muutaman kymmenen metrin päässä ravintolassa. Asia oli sovittu ravintolan kanssa. Harvoin edes tarvitsi käydä, olin max. kuusi tuntia vuorossa ja kesähelle tekee tehtävänsä. Huonoilla ilmoilla kipsa olikin kiinni.
Silloin vielä ei ollut muotia litkiä vettä jatkuvasti. Join sen verran, ettei ollut jano.
Miksi kysyt? Ajattelitko lähteä kurkkimaan?
Aikoinaan oli kuuden tunnin vuoro ja yritin sinnitellä sen joko kokonaan vessatta tai yhdellä käynillä läheisellä huoltoasemalla. Yleensä käyn usein vessassa, joten taisin juoda tuolla vuoron aikana aika vähän. Eihän siellä ollut juosevaa vettäkään, joten juotavaa oli just sen verran, mitä mukanaan toi. Tiskivettä ei saanut tuhlata omaan juomiseen.
Itse pissasin pussiin ja laitoin sen pakastimeen.
että tämmöistäkin sitten joku voi pohdiskella joulukuun pakkasilla :D
Minä kävin aikoinaan kyykkypissat ja -kakat vääntämässä läheisessä pusikossa. Joskus kunoli edellis illan biletyksen jälkeen huonohko olo kävin myös heittämässä puskaan pirjot.
Meillä ei ollut mahdollisuutta vessassa käymiseen, vuorot olivat 8-12 tuntisia. Saatto alkaa 9 aamulla ja loppua 21-22 illalla. Kiskasta ei saanut poistua edes syömään. Omistaja teki tarkastuskäyntejä useita kertoja päivässä, että varmasti kökötti sisällä kioskissa.
Ehkä niillä on sanko siellä kioskin nurkassa.