Mies-kun nainen saa orgasmin peppuseksissä
Miltä se miehestä tuntuu?
Supisteleeko/puristaako anaali vai laajeneeko?
Minun mieheni sanoo sen laajenevan ja sen takia ei tunnu niin hyvältä kuin pillu orgasmi. Mutta silti haluaa usein panna peppuun, siksi ihmettelen.
Ei kyllä muuten haittaa, peppuseksissä itse saan helpommin :)
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi anaalissa? Hmmm... Mielenkiintoista. Pitää hakea apurahaa valtiolta ja tehdä tutkimus aiheesta kun en ole ennen moista kuullut.
Kunhan et vain hakemuksessa mene mainitsemaan heteroseksistä mitään. Puhut trans yms muunsukupuolisten välisestä yhdynnästä niin apurahahakemuksesi hyväksytään satavarmasti
Se on sitä, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Nainen räplää käsin tai kojein täyttymyksen.
Mies nauttii menosta kulli naisen peräsuolessa. Odottelee, koska kouristussupistukset naisen itselleen suomasta megalomaalisesta koneellisesta megaärsytyksestä lähtee.
No. Nyyt lähtee. Kulli tuntee. Nyt tukee... Sähkövatkain vatkaa p.llua. Nainen voi tulla 10 x peräkkäin. Minä voin.
Miesääliö luulee, että k.rvästään persereiässä oli jotain tekemistä naisen orkuissa. HK Blöö täsmälleeen yhtä hyvä.
T: N60
P.S. Se "O:n Tarina" on muuten luettuna jo 14-vuotiaana tyttönä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolessa valuu mäihää ulos sitten ja ulostetta. On niitä miehillekin laitettu kiristys renkaita ja ompeleita peräsuoleen kun se on niin löystynyt. Hyi.
Komposti putki joka työntää ulos jätettä.
Kiellettyä hedelmää se on .
1. Peräsuoli ja ulostus
2. Kirurgian poliklinikka, leikkausosasto ja vuodeosasto, jälkipoliklinikka, plastiikkakirurgia
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Nainen räplää käsin tai kojein täyttymyksen.
Mies nauttii menosta kulli naisen peräsuolessa. Odottelee, koska kouristussupistukset naisen itselleen suomasta megalomaalisesta koneellisesta megaärsytyksestä lähtee.
No. Nyyt lähtee. Kulli tuntee. Nyt tukee... Sähkövatkain vatkaa p.llua. Nainen voi tulla 10 x peräkkäin. Minä voin.
Miesääliö luulee, että k.rvästään persereiässä oli jotain tekemistä naisen orkuissa. HK Blöö täsmälleeen yhtä hyvä.
T: N60
P.S. Se "O:n Tarina" on muuten luettuna jo 14-vuotiaana tyttönä. 😉
Miten se mies kehtasi töröttää k.rpä naisen persereiässä. Mitään (muuta) se ei osannut, ei viitsinyt. Outo. Avuton. Lahna.
Peräsuolessa valuu mäihää ulos sitten ja ulostetta. On niitä miehillekin laitettu kiristys renkaita ja ompeleita peräsuoleen kun se on niin löystynyt. Hyi. Komposti putki joka työntää ulos jätettä. Kiellettyä hedelmää se on .