Mitä Stockan Herkusta kannattaa ostaa?
Sain 40e n lahjakortin Stockalle ja ajattelin hankkia sillä jouluksi jotain extra hyvää.
Herkun nettisivut ei oikein toimi, ainakaan mobiilisti, joten kertokaa hyviä ruokia tai muita herkkuja sieltä mitä kannattaa ostaa
Kommentit (21)
Liha&kalatiskiä olen kuolannut, mutta asun sen verran kaukana, enkä kehtaa kylmälaukunkaan kanssa mennä. Mutta vastaan sen.
Minäkin vastaan, että juustot. Jos vaan juustoista tykkäät, niin Stockalta saa hyviä ja erikoisia juustoa. Heidän omat rahkat ovat myös hyviä.
Tsekkaa tosiaan kala, liha ja juustotiskit. Nam...
Konditoriatuotteita ja vastaleivottua leipää, joulunajan erikoisuuksia, juustoja, lihatiskin leikkeleitä, kalaa ja äyriäisiä, kahvia, hedelmiä ja pähkinöitä, valmissalaatteja ja -ruokia.
Tuo 40e ei riitä kovinkaan pitkälle, mutta alkuun pääsee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Konditoriatuotteita ja vastaleivottua leipää, joulunajan erikoisuuksia, juustoja, lihatiskin leikkeleitä, kalaa ja äyriäisiä, kahvia, hedelmiä ja pähkinöitä, valmissalaatteja ja -ruokia.
Tuo 40e ei riitä kovinkaan pitkälle, mutta alkuun pääsee kyllä.
Juu, tiedän että ei riitä :-)
Hyviä vinkkejä...
Lihaa ja kalaa meillä syödään, samoin juustoja. Äyriäiset ja pähkinät ei kuulu meillä ruokavalioon allergioitten takia :-\
Mä ostaisin varmaan ainakin kalatiskistä jotain vähän spesiaalimpaa. Lisäksi jotain hyvää leipää. Näin joulun alla siellä on myös kaikkia ihania vähän erilaisia suklaita, hilloja, teetä ja kahvia. Ja ihania vähän erikoisempia kaakaojauheita, sellaiseen tuhlasinkin jo itse :D kyllähän sieltä löytyy vaikka mitä, mä saisin tuollaisiin herkkukauppoihin helposti vaikka pari sataa kerralla palaan, siksi ei ihan jatkuvasti viitsi niissä käydä :D
Ei mitään. Ylihinnoiteltua koko valikoima. Samaa tavaraa saa halvemmalla Prismoista ja Cittareista.
Juustoja saa just haluamas kokoisia paloja joten voit parilla kympillä ostaa vaikka 10-20 erilaista pikkupalasta joulumaisteluun.
Ei siellä muuten mitään ihmeellistä oo
Jos ei uskalla revitellä, osta ihan jauhelihaa lihatiskiltä. Todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ylihinnoiteltua koko valikoima. Samaa tavaraa saa halvemmalla Prismoista ja Cittareista.
Et kyllä osta mitään mitä marketista saa, ap. Nyt herkuttelet!
Juustoja ja leivoksia, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Paskanposket :D Harmittaa kun Oulun halvin ja laadukkain ruokakauppa Stockmann Herkku lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskanposket :D Harmittaa kun Oulun halvin ja laadukkain ruokakauppa Stockmann Herkku lähtee!
Ilmeisesti muut oululaiset ei ole tajunneet näitä halpoja hintoja, kun Stocka lopettaa kannattamattomana oulaisten palvelun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti muut oululaiset ei ole tajunneet näitä halpoja hintoja, kun Stocka lopettaa kannattamattomana oulaisten palvelun. :)
Herkku olisi kyllä saanut jäädä, varmaan stockan ainoa kannattava osasto. Mua henk.koht ei olisi haitannut jos muut osastot olisivat lähteneet, siellä sitä kallista bulkkia myydäänkin. Mutta Herkun lähtö on paha, Sokos herkku ei ole laatukauppaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Liha&kalatiskiä olen kuolannut, mutta asun sen verran kaukana, enkä kehtaa kylmälaukunkaan kanssa mennä. Mutta vastaan sen.
Stocka nimenomaan on kärähtänyt parikin kertaa siitä kun vanhentuneet lihapakkaukset laputetaan uudella päiväyksellä. Nykyisin pysyväismääräys taitaa tosin olla se että liha pitää pakata uuteen pakkaukseen jotta huijauksesta ei jää todisteita.
Minusta Stockan Herkusta ei kannata ostaa mitään, mutta kun sinulla kerran on lahjakortti niin osta vaikka suklaata, tai kirjaosastolta jotakin lukemista.
Turun herkussa on ainakin hyvät juustot. Voithan laittaa kerrankin tuulemaan ja ostaa jotakin todella kallista lihaa.