kylläpä entinen työkaverini oli vanhentunut!
Kaksi vuotta sitten nähtiin viimeksi. Silloin oli vielä kuin ennen.
Nyt oli vanhentunut kasvoista ja hiuksissa harmaata.
Ulkonäkö rapautunut.
Ehkä laittamisella saa kuntoon.
Kommentit (14)
Nytkö siis tajusit, että ihmiset vanhenee? Mulla on sulle uutisia: kaikki vanhenee.
Sinä varmaan olet pysynyt hurmaavana itsenäsi, sekä ulkoisesti että sisäisesti. :)
Ihmiset vanhenee, Sinäkin. Fakta tieto!
Minkä ikäinen entinen työkaverisi on? Monilla naisilla tapahtuu voimakas rupsahtaminen juuri ennen vaihdevuosia.
Ai kauhee! Varmaan ajatteli samaa susta!
Miten on, oletko katsonut itse peiliin?
Aika pomppii.. Joskus 20 vuottakin. Itsekin ihmetellyt kun toiset vanhenee 20 vuotta viikossa.
2 pientä lasta itsellä vanhentanut. Ei ehdi liikkumaan ja hirvee stressi. Hiukset harmaantuu, lihonut olen. Ihan karseeta, mutta ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen entinen työkaverisi on? Monilla naisilla tapahtuu voimakas rupsahtaminen juuri ennen vaihdevuosia.
46 v.
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan olet pysynyt hurmaavana itsenäsi, sekä ulkoisesti että sisäisesti. :)
Kyllä:) tottakai olen vanhentunut. Ainakin itse huomaan sen enkä muuta ole väittänytkään.
Olin viisikymppiseksi hyvinkin sileä ja paljon nuoremman näköinen. Sitten parissa vuodessa tosiaan tuli totaalinen muutos naamaan: ei pelkästään uurteet ja rypyt vaan kasvojen ilme ja mallikin muuttui sellaiseksi vanhan ämmän naamaksi.
Elämäntavat ihan kunnossa eikä mitään erityistä stressiä, näin vain kävi. Muutos oli todella nopea. Huomasin sen ihan itsekin ja muutama tuttukin huomautti asiasta.
Jotkut vanhenevat enemmän pikku hiljaa ja joillain tahti on tämä. Ei voi mitään, kauneuskirurgiaan en todellakaan lähde. Hyväksyn ulkomuotoni. Harmaata ei vielä ole (olen nyt 55-vuotias), kuukautiset loppuivat vuosi sitten.
Onhan siinä se lohdutus että kaikki me vanhennutaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin viisikymppiseksi hyvinkin sileä ja paljon nuoremman näköinen. Sitten parissa vuodessa tosiaan tuli totaalinen muutos naamaan: ei pelkästään uurteet ja rypyt vaan kasvojen ilme ja mallikin muuttui sellaiseksi vanhan ämmän naamaksi.
Elämäntavat ihan kunnossa eikä mitään erityistä stressiä, näin vain kävi. Muutos oli todella nopea. Huomasin sen ihan itsekin ja muutama tuttukin huomautti asiasta.
Jotkut vanhenevat enemmän pikku hiljaa ja joillain tahti on tämä. Ei voi mitään, kauneuskirurgiaan en todellakaan lähde. Hyväksyn ulkomuotoni. Harmaata ei vielä ole (olen nyt 55-vuotias), kuukautiset loppuivat vuosi sitten.
Olen suunnilleen saman ikäinen ja naama on kyllä jotenkin valahtanut yhtäkkiä, peilistä ja valokuvista huomaa. Kukaan tuttu ei kyllä ole huomautellut, epäkohteliaita tuttuja sinulla. Mutta harmaa tukka on ollut jo kymmenen vuotta, onneksi voi värjätä piiloon.
Sinua vartenko pitää saada "kuntoon"?