Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mollasi mahaani, miten pääsen yli?

Vierailija
10.12.2016 |

Vuosi sitten tapailemani mies sanoi, että minulla on valtava maha. Olin siihen asti pitänyt itseäni hyvännäköisenä ja olin erittäin itsevarma, mutta tämä muutti kaiken (Lapsena minulla on ollut itsetunto-ongelmia ja ulkonäköpaineita, mutta aikuisena tunsin olevani kaunis, tähän asti). Painoindeksini oli ennen huomautusta 22 eli normaali. Silloin liikuin, en syönyt yhtään herkkuja ja näin välillä jopa nälkää. Tämän jälkeen painoa alkoi kertyä vain lisää sillä ahdistuin. Mies pyysi anteeksi tekoaan ja tapailu jatkui. Kuitenkin pian alkoi huomauttelu suurista annoskoista ja vastaavasta. Se jotenkin suututti ja sai oikein mässäilemään hänen edessään, jolloin painoa kertyi enemmän. Lopulta mies sanoi, että seksihalut ovat lopahtaneet ja lopetinkin kyllä tapailun myöhemmin.

Tuntuu, että miehillä ei riitä kuin fitness-pimut vatsalihaksineen. Enkä tapaile, kuin tavallisia miehiä; en jännmiehiä tai "adoniksia" kireine lihaksineen. Nyt on viisi kiloa tullut lisää, jotka tulisi pudottaa. Toisaalta nyt sinkkuna tuntuu ärsyttävältä, jos kelpaan vasta kovan kuntoilun ja muodonmuutoksen jälkeen ja saan vasta silloin miesten huomion, jos sen toteutan.

Miten saan itsetuntoni takaisin ja onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittiko loukata vai oliko vain ajattelematon tapa esittää näkemys lihomisesta? Näillä kahdella iso ero.

Vierailija
22/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmmärsinkö oikein: YKSI mies sanoi KERRAN jotain negatiivista, ja sinun itsetuntosi oli hetkessä säpäleinä? Oikeasti?

Mies ei rikkonut itsetuntoasi, sillä terve itsetunto ei yhdestä pöljästä kommentista ota minkäänlaista osumaa. Jokin on sinussa ollut jo ennestään rikki ja kierossa, ja sinuna keskittyisin korjaamaan sitä, eikä jotain yhden lausahduksen aiheuttamaa kamelin selän katkeamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi pitää kostoksi ruveta syömään ja tuhota ulkonäkönsä ja terveytensä?? Mikset vain jättänyt miestä?

Olet kuitenkin aikuinen, itseäsi itse määräävä olento. Miksi teet tietoisesti huonoja päätöksiä?

Tätä minäkin jäin ihmettelemään. Jos painoa on liikaa, niin hus salille ja salaattia ostamaan. Muutama kilo lähtee parissa viikossa ihan kevyesti, kun tarkistaa vähän ruokavaliotaan. 

Ja tuollaiset jurpot kannattaa vaihtaa fiksumpiin deittikumppaneihin. Jos joku möläyttelee tuollaista jo alkuvaiheessa, eli siinä vaiheessa kun vasta tutustutaan ja pitäisi antaa itsestään hyvä vaikutelma, kertoo se tyypistä aika paljon. 

🇺🇦🇮🇱