Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän kaverit teettivät hänelle "bros before hoes" t-paidan ja nyt hän käyttää sitä

Vierailija
10.12.2016 |

Inhottaa jotenkin. Vaikka varmaan ihan vitsillä käyttää sitä mutta kuitenkin.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voit kyseenalaistaa poikaystäväsi päätöksiä? Nainen kuuluu keittiöön ja kodinhoitohuoneeseen.

Eikö nainen kuulu myös makuuhuoneeseen? Vai onko poikaporukka niin tiivis, että sielläkin ollaan keskenään?

Vierailija
42/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

White chicks, black dicks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naisten lapsellisuus nähtiin kun tuostakin pitää saada ongelma.

Vierailija
44/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisikö hän paitaa jossa lukee "v_ittu v_ittu v_ittu"? Ei se paidasta vähemmän alatyylistä tee jos siinä on englannin kieltä.

Vierailija
45/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis mielestäsi ho?

Vierailija
46/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ärsyttää, että poikaystäväsi ei ole yhtä paljon porukassa mukana?

Vierailija
47/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

chicks with dicks

Vierailija
48/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa jotenkin. Vaikka varmaan ihan vitsillä käyttää sitä mutta kuitenkin.

Miksi olet tuollaisen juntin kanssa??? Hanki MIES!!!

Vierailija
49/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiasia, että kaverit tulee ennen horoja. Naiset on miehiä ala-arvoisempia ja kuuluvat palvelija luokkaan yhteiskunnassa.

Tarkoitit kai "palvelia luokkaan"?

Vierailija
50/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiasia, että kaverit tulee ennen horoja. Naiset on miehiä ala-arvoisempia ja kuuluvat palvelija luokkaan yhteiskunnassa.

Ai ihan palvelija luokkaan X) Kai sen täytyy mennä niin kuin miesten äly ei riitä edes perustaitojen oppimiseen. Meidän täytyy auttaa heitä kaikessa kuin pikkulapsia.

Eikä olla! Mä oon ihan aikuinen, mä oon Vauva-palstallekin osannu ihan ite! Hiljaa!!!

Vierailija
51/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itse hoes before bros-paita

Tulisi kivat wt-fibat tuollaisesta pariskunnasta :D

Ei sustakaan kovin älykästä kuvaa saa, kun käytät slangisanaa tietämättä mitä se tarkoittaa.

https://www.urbaanisanakirja.com/word/fiba/

Vierailija
52/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten tosi epäkunnioittavaa sua kohtaan. Periaatteessa poikaystäväsi kaverit ja poikaystäväsi itse käyttämällä paitaa epäsuorasti huorittelevat sua.

Ajattelin äsken ihan samaa, jos mun mies käyttäis tollasta paitaa niin varmaan heittäisin pihalle koko äijän. Aika loukkaavaa ja kertoo sun poikaystävän ajatusmaailmasta jos suostuu tollasta pitämään. Käske sen kasvaa aikuiseksi.

En kasva, kasvakoon muija. 

Vierailija
53/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan palvelija luokkaan X) Kai sen täytyy mennä niin kuin miesten äly ei riitä edes perustaitojen oppimiseen. Meidän täytyy auttaa heitä kaikessa kuin pikkulapsia.

Miehiä ei kiinnosta arkinen piiperrys kuten naisia. Miehet keskittyvät luomaan uutta tehtailemaan nobeleja. Montakos naista onkaan saanut Nobelin? Niin :))

Ja moniko miehistä on saanut Nobelin noin niin kuin prosentuaalisesti :D

Taitaa nuo miehet kunnostautua paljon enemmän väkivaltarikollisuuden, oppimisongelmien ja syrjäytymisen saralla... jos "meriittien" yleisyyttä ajatellaan.

Vierailija
54/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä ihminen saa pukeutua miten itse näkee parhaaksi. Siinä on turha ulista oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Vierailija
55/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta arkinen piiperrys kuten naisia. Miehet keskittyvät luomaan uutta tehtailemaan nobeleja. Montakos naista onkaan saanut Nobelin? Niin :))

Kaisaniemen puisto klo 12 perjantaina. Tule sinne, tuo Nobelin palkintosi mukanasi ja voidaan jatkaa keskustelua. Muussa tapauksessa tuki nokkasi.

Sitten sinne ilmestyisikin prof. Holmström. Paras servaus ikinä :D

Voihan se olla Ahtisaarikin ;)

Vierailija
56/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päästään ihan just ylä-asteelle! Turha tulla urputtamaan, meistä tulee yht hyvii räppäreitä kun Cheekistä!

57/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta, naisystäväni ei tykkää että ostin tälläisen paidan.

Edit: aiempi linkki ei oikein pelannut. Heart Attack Grillin Bacon Bondage siis kyseessä.

https://scontent-sjc2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14052453_11738…

Ei myöskään suostunut syömään mitään tuolla mestassa. Oli kuulemma "naista alentava mesta". Minusta aivan 5/5!

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
58/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh... Itse miettisin sitä että miksi poikaystäväsi kaverit oikein teettivät hänelle sellaisen paidan? Itse ottaisin sen varmaan jotenkin pottuiluna minua kohtaan. :)

Itsekin voisin ottaa pottuiluna, etenkin jos kaverit suhtautusivat minuun ankeasti muutenkin. Mutta on myös pieni mahdollisuus, että kavereiden mielestä paita vain oli hauska paita muiden joukossa ja valitsivat sen lahjaksi miettimättä lainkaan koko tyttöystävää, ajattelematta, että kukaan saattaisi paidasta loukkaantua.

Vierailija
59/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närkästyttääkö sinua siis ylipäänsä tekstipaidat vai tuo nimenomainen teksti? Itse tekstihän pitää paikkansa, koska kaverisuhteet ovat pysyviä ja ne säilyvät eronkin jälkeen, joten niiden vaaliminen on vielä tärkeämpää kuin naisten halujen tyydyttäminen. 

Vierailija
60/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaverit pysyy kavereina sittenkin kun saavat omat naiset... se on helppo vannoa ystävyyttä jos itsellä ei ole parisuhdetta edes haaveissa vielä. Perheestä puhumattakaan... ;)