Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutimme uudelle asuinalueelle ja olen tässä tutustunut joihinkin naapureihin

Vierailija
10.12.2016 |

niin pari naapuria on minulle kertout samalla alueella asuvasta perheestä, että siihen ei kannata tutustua, kukaan ei pidä heistä eikä heillä näytä olevan kavereita. Minusta perhe vaikuttaa aika normaalilta työssäkäyvältä perheeltä. Mikä heissä voi mättää niin pahasti etten saa tutustua heihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, syrjintää tapahtuu aikuistenkin elämässä. Kannattaa kertoa syrjityille asiasta jotta se saadaan loppumaan. Niitten lapsetkin varmasti kärsivät ja niitäkin kiusataan tämän takia

Vierailija
2/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan suututtanu alueen kviinin.. ja perskärpäset seuraa perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän juoruja teidän perheestä on liikkeellä? :) Nyt kannattaa elää siveästi ettei suututa alueen tärkeitä ihmisiä. Et missään tapauksessa siis yritäkään tutustua hylkiöperheeseen tai olette pian samassa sopassa. Tai sitten menet alueen ykkösperheiden yläpuolelle ja valkkaat ihan itse seurasi jättäen kiusaajamammat tyylikkäästi huomioimatta. Et pyllistä heille, mutta et ala kumartelemaankaan, vaan annat heidän huomata, että sinua ei periaatteessa kiinnosta heidän ikävä paskan jauhanta, mutta jos jutut ovat mukavia ja tavallisia, niin asia on ok. Tämä vaatii vähän kanttia, kaikilta se ei onnistu.

Vierailija
4/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pysyttelen erossa ihmisistä, jotka puhuvat paskaa toisista selän takana. Voit olla lähes varma, että olet itse seuraava kohde.

Sen sijaan tutustuisin juurikin tähän mollatuun perheeseen, niin voit itse luoda oman käsityksesi heistä.

Vierailija
5/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla vaikeita tapauksia hyvin varmasti.

Vierailija
6/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi tätä ihmisen yksinkertaisuutta. Ja ihan täältä pitää kysyä moista asiaa!

Vierailija
7/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tutustunut uuden asuinalueesi av-mammoihin, joilla tunnetusti on ahdasmieliset näkemykset ja jotka mielellään sorsivat niitä, jotka eivät alistu heidän käsityksiinsä maailmanmenosta. Kaikki kun eivät halua hankkia sijaiskokemuksia ruskeasta kielestä puhumattakaan. Säilytä itsenäinen ajattelusi ja tee itse omat ratkaisusi äläkä kuuntele typerysten ennakkoluuloja. 

Vierailija
8/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mielipiteitä?

Vierailija
9/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahdollisuudet on varmaan just nuo, mitkä yllä on esitetty. Eli, että asuinalueellasi asuu harvinaisen tympeitä ja ahdasmielisiä kiusaaja-aikuisia tai että kyseinen silmätikuksi otettu/joutunut perhe on oikeasti hankala. Esim. anoppilan naapurissa asui joskus perhe, joka oli jatkuvasti kahnauksissa niin viranomaisten (ml. poliisi ja verottaja) kuin naapurienkin kanssa. Tekivät ihan tahallaan kiusaa muille, hamstrasivat pihan täyteen ruosteista rojua ja puuhailivat kaikkea muuta, mikä laski yleistä viihtyvyyttä. En sitten tiedä, kumpi on ikävämpi vaihtoehto ap:n tapauksessa. Fiksu aikuinen nyt kuitenkin pyrkii aina tekemään omat arvionsa ihmisistä eikä usko muiden juoruja.

Vierailija
10/10 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto