Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän kaverit teettivät hänelle "bros before hoes" t-paidan ja nyt hän käyttää sitä

Vierailija
10.12.2016 |

Inhottaa jotenkin. Vaikka varmaan ihan vitsillä käyttää sitä mutta kuitenkin.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sä joku "my boyfriend turned me into a lesbian" tai vastaava ja katso tykkääkö.

Vierailija
2/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "miehesi" vielä murrosiässä? Mulla nimittäin ei riittäisi huumori tuommoiseen. Mutta jos sulla riittää niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

chicks before dicks

Vierailija
4/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, sinulla on wt-mies.

Vierailija
5/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein näe tuossa ongelmaa. Älä ole horo niin ei tule sellaista ongelmaa että poikkiksen pitäisi valita sinun ja kavereiden välillä?

Vierailija
6/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itse hoes before bros-paita

Vierailija
7/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, jos tulee iljettävä olo. Lapsellisen oloinen sekä sun poikaystävä että kaverinsa. Yök.

Vierailija
8/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itse hoes before bros-paita

Tulisi kivat wt-fibat tuollaisesta pariskunnasta :D

Vierailija
9/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten tosi epäkunnioittavaa sua kohtaan. Periaatteessa poikaystäväsi kaverit ja poikaystäväsi itse käyttämällä paitaa epäsuorasti huorittelevat sua.

Vierailija
10/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt siltä onko niillä isokin huorarinki jota pyörittävät vai mistä on kyse?

Kannattaa myös muistuttaa että toimintansa ei välttämättä ole ihan laillista.

Vierailija
11/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki chicks before dicks tai sisters before misters -paita itsellesi ja sitten voitte pukeutua paitoihinne yhdessä. 

Vierailija
12/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ho.

Vierailija
13/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin I'm with stupid -paita.

Vierailija
14/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten tosi epäkunnioittavaa sua kohtaan. Periaatteessa poikaystäväsi kaverit ja poikaystäväsi itse käyttämällä paitaa epäsuorasti huorittelevat sua.

Ajattelin äsken ihan samaa, jos mun mies käyttäis tollasta paitaa niin varmaan heittäisin pihalle koko äijän. Aika loukkaavaa ja kertoo sun poikaystävän ajatusmaailmasta jos suostuu tollasta pitämään. Käske sen kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
15/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että miehelle ne kaverit on tärkeitä. Eikä sun oma mieskään varmaan sun kavereille suoraan sano, että oot rakas sille. Se on äijien joku juttu että kavereiden akat on perseestä. Tiedän tämän, ku oon iteki  yhen miehen tyttöystävä, enkä kamalan suosittu. Läppä lentää, mutta ku tiedän, että se on tsoukkia ja mun mies välittää ja tykkää vaan musta. Olisi väärin rajoittaa pojilta poikien leikit, koska pojat on poikia. Mä oon jo päälle 30 vuotias ja mies tasan 30.

Koita jaksaa. Jos nostat kauhu haloon, niin voi olla että miestäs vaan kiusataan lisää. Kaikkea ei tarvitse kuitenkaan sietää. JOs toi sua ärsyttää sanot miehelle suoraan, tai piilotat sen paidan :)

Tsemppiä

Vierailija
16/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit kyseenalaistaa poikaystäväsi päätöksiä? Nainen kuuluu keittiöön ja kodinhoitohuoneeseen.

Vierailija
17/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että miehelle ne kaverit on tärkeitä. Eikä sun oma mieskään varmaan sun kavereille suoraan sano, että oot rakas sille. Se on äijien joku juttu että kavereiden akat on perseestä. Tiedän tämän, ku oon iteki  yhen miehen tyttöystävä, enkä kamalan suosittu. Läppä lentää, mutta ku tiedän, että se on tsoukkia ja mun mies välittää ja tykkää vaan musta. Olisi väärin rajoittaa pojilta poikien leikit, koska pojat on poikia. Mä oon jo päälle 30 vuotias ja mies tasan 30.

Koita jaksaa. Jos nostat kauhu haloon, niin voi olla että miestäs vaan kiusataan lisää. Kaikkea ei tarvitse kuitenkaan sietää. JOs toi sua ärsyttää sanot miehelle suoraan, tai piilotat sen paidan :)

Tsemppiä

No toi se vasta säälittävää onkin, jo noin vanhoja ja edelleen käyttäydytää ku jotku 16v pojat. Ihan tiedoks ettei oo normaalia nähnykkään toi käytös. Säälittävää jos noin vanhana jämähtää johonkin teini-ikään vaikka pitäisi käyttäytyä kuin fiksut aikuiset. En kattelis tollasta päivääkään.

Vierailija
18/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kannata "samalla mitalla takaisin" -mentaliteettia mutta tässä tilanteessa se varmaan vähän herättäisi, eli samanhenkinen paita kehiin vaan! Ääni I'm with stupid -paidalle. :D

Vierailija
19/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla joku teini ja jos ei ole,niin....jotenkin vajaa?

Vierailija
20/67 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Itse miettisin sitä että miksi poikaystäväsi kaverit oikein teettivät hänelle sellaisen paidan? Itse ottaisin sen varmaan jotenkin pottuiluna minua kohtaan. :)

Olisi kiinnostava tietää miten poikaystäväsi käyttäytyy ja millainen suhteenne on muutoin? Jos hän ilmiselvästi välittää sinusta ja olet tärkeä niin ihan sama jollekin paidalle. Mutta jos kaverit oikeastikin menevät aina edelle nimenomaan huonolla tavalla niin laittaisi miettimään. Koska tottakai kaverit ovat tärkeitä ja he ovat olleet olemassa jo ennen sinua, mutta parisuhde ja kaveruus ovat kuitenkin ihan eri asioita.