Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joutunut juomaan Colonsteril-liuosta? Mulla just urakka meneillään, mutta ei meinaa upota millään.

Vierailija
12.03.2006 |

Oksettaa vaan, koita siinä sitten nieleskellä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennan?

Vierailija
2/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tykkää jos esim laittaa mehua reilusti joukkoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä turhaan pelkää sitä tutkimusta, mulla ainakaan ei sattunut yhtään.

Vierailija
4/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteriliä on pari kertaa juotu. Se vain aina tuli yläkautta ulos. Nykyään pyydän aina Phosphoralia. Sitä vain ei saa käyttää raskauden tai imetyksen aikana.

Vierailija
5/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti joku pienempi tutkimus tulossa? 1,5 litraa ja 0,5 tuntia kuulostaa aika vähältä.

Minä olen joutunut juomaan sitä 4 litraa, mihin menee monta tuntia. Suoli siis aina tyhjennetään ihan kokonaan

Vierailija
6/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Colonsteriliä on pari kertaa juotu. Se vain aina tuli yläkautta ulos. Nykyään pyydän aina Phosphoralia. Sitä vain ei saa käyttää raskauden tai imetyksen aikana.

Vierailija
7/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joutuu usein noihin tähyihin ja juo aina neljä litraa tota litkua...Just oli viikon sairaalassa, kun meni veriripulista niin huonoon kuntoon. Säälittä kyllä veli raukka! Tsemppiä sullekin!

Vierailija
8/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin määrää itsekin, kun seosta valmistin rakeista ja siinä luki että sitä juodaan yleensä 4 litraa ja suluissa maininta 3-6litraa. ap

Vierailija
9/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tarvi juoda neljää litraa jos vain loppuosa suolesta tähystetään. Itse joudun juomaan puolen vuoden välein 3-4litraa tähystystä varten ja aivan järkkyä. Juon aina tosi jääkylmänä koko lasin kerralla, muuten ei mee alas. Onneksi ei tarvi nyt vähään aikaan mennä tähystykseen, kun raskaana ja imettäessä ei tähystetä ellei oo tosi tarvetta.

Vierailija
10/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoda muttei mitään rakeista tai mitään missä on esim. hedelmälihaa.