Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opinto tuki pois vaadin!!!!! Ai että kun kismittää!!!!

Vierailija
09.12.2016 |

Siis meillä ei oikeesti oo varaa maksaa teille ryyppäämistä ulko fileitä ja helvetin etelänmatkoja!!! Opiskelijan pitäisi ennemmin maksaa valtiolle siitö että saa opiskella.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sinäkin opiskellut, jotta saisit edes yhdyssanat oikein.. :))

Vierailija
2/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, että ap nousi tänään aamulla sängystä ihan vain oksentaakseen tämän paskan provon tänne. A on hyvä esimerkki ihmisestä jolla ei ole elämää eikä mitään muuta kuin tyhjää korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai edes sanajärjestyksen.

Vierailija
4/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole valtiolla mitään velvollisuutta kustantas ryyppäys ja matkat jota ilman selviää hyvin!!

Ap

Vierailija
5/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Juuri opintotuen vuoksi jokaisella suomalaisella on yhtäläiset mahdollisuudet opiskella. Ilman sitä köyhät olisi kyykyssä ja tyytyisi osaansa. Sinäkin olisit voinut opiskella näemmä enemmän.

Vierailija
6/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin urheiluauton näillä suurilla opintotuilla. Laittaisin kuvan mutta oon niin kännissä kun join jo tän kuun tukia enkä pääsisi täältä kattohuoneistolta varmaan talliinkaan asti

Vierailija
7/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kyllä ihan totta että opiskelijalla ei tarvitse olla varaa matkusteluun, mutta eipä opintotuella juuri matkustella edes junalla vanhempien luokse.

Vierailija
8/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäpä veikkaat tapahtuvan sen jälkeen kun opintotuet poistetaan?

Vierailija
9/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ongelma on siinä ettette ansaitse luksus ylläpitoa valtion taholta ihan vain siksi että luette huuhaa tutkintoa itsenne varten!minä olen itse maksanut kaikki ja tehnyt todella paljon töitä koko elämäni.

Ap

Vierailija
10/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jonne jonne..

Vierailija
11/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli ampua.

T:risumies

Vierailija
12/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki on ideana täysin elähtänyt. Tuen välitön muutos täysmääräisesti opintolainaksi olisi pitänyt tehdä jo eilen. Poistaa pitäisi myös opiskelijan valinnanmahdollisuus. Jos valtio kustantaa, valtio myös sanelee kuka jstko-opiskelee ja mitä. Opiskelijoiden koulutus kortistoon ei hyödytä ketään.

Vierailija
13/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ongelma on siinä ettette ansaitse luksus ylläpitoa valtion taholta ihan vain siksi että luette huuhaa tutkintoa itsenne varten!minä olen itse maksanut kaikki ja tehnyt todella paljon töitä koko elämäni.

Ap

No mikset sinäkin opiskellut? Olisi kohtalosi ollut vallan toinen. Nyt olet vain tyhmä, katkera ja vihainen.

Vierailija
14/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai edes sanajärjestyksen.

Suomen kielessä on aika vapaa sanajärjestys, ja hyvä niin.

Vierailija
15/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mä tässä millään opintotuella eläkään vaan omilla kesätyösäästöilläni. Ne kun loppuu, on otettava lainaa, jotta pärjää taas seuraavaan kesään asti. On totta, että maksan vuokrat ja laskut opintotuesta, mutta mitäs tukia ap ite on saanu/saa? :D

Vierailija
16/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistun pian kivitieteen dosentiksi.

Opiskelu pitää sisällään erilaisten kivien keräilyä, katselua ja raportointia niiden olemuksesta. Välillä myös hyväilemme kiviä ja keskustelemme niiden kanssa, joko kahdenkesken tai ryhmissä.

Opiskeluni on kestänyt jo 11 vuotta, ja koko ajan on opintotukea juossut kesät talvet sellaiset 4000 euroa puhtaana käteen tilille. Kyllä on opiskelu mukavaa, ja yhteiskunta maksaa.

Hienoa on myöskin se, että minulla on jo varma eläkevirka valtiolta odottamassa. Työhön kuuluu mm. muutaman kiven valokuvaaminen kerran kuukaudessa, ja sitten valokuvia vertaamalla mahdollisten olomuutosten raportointi kivi- ja maa-ainesjaoston tietokantaan. Palkka on 9000e/kk ja palkallista lomaa 5 kuukautta vuodesta. Liittomme on myös neuvotellut meille eläkeiäksi 52 vuotta, jonka jälkeen alkaa täysi eläke juosta.

Että älkää tulko sanomaan, etten olisi hyödyllinen yhteiskunnan jäsen ja tarpeellinen yksilö.

Vierailija
17/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitäön tukia!! Toskaan! En edes hakisi niitä, juon itse omilla rajoillani ja matkoulla en edes käy!

A,

Vierailija
18/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana saan 500 euroa kuussa, josta 310 euroa menee vuokraan. Voitko linkata mulle sen etelänmatkan, mikä maksaa 190 euroa? (Puhumattakaan niistä ryyppyreissuista ja ulkofileepihveistä)

Vierailija
20/21 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi